Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka - Fachowcy poratujcie, pytanie o zmianę zegara

Kam'ol - 8 Gru 2005, 23:02
Temat postu: Fachowcy poratujcie, pytanie o zmianę zegara
witam tu mam fotki zegara jaki wyczailem, niestety sprzedawca nie czai nic i nie moze mi powiedziec.... ;-(

poratujcie czy ten zegar styknie mi w mk3??

dzieki za pomoc z góry.... :ok:





uzupełnienie;
dobra kupiłm sobie zegary mk3 z obrotomierzem i mam kolejne fascynujące pytanie, czy muszę ustawic licznik km'ów na starą wartosć, a jeśli tak to jak żeby go nie zepsuć??
:-/

RKRman - 8 Gru 2005, 23:05
Temat postu: budziki
CZE :P

co ma nie styknąć :D to wersia z MK-4 ..przerobisz kostki albo ........zaszczepisz całą deske :lol: hehe ..i jaaaaazda

POZDRAWIAM ;-)

Kam'ol - 8 Gru 2005, 23:06

tak zebym to ja wiedział jak, jestem nowy w te klocki :], potrzebuję Aniołków stróżów :]

chodzi mi tez o to czy wymiarami pasi do mk3, no ten teges....., sie roboty nie boję.... sam sobie blachy wyklepałem i kable pokładłem i tam takie rzeczy jak zapalniczkę :hahaha:

i powiedzcie mi co to jest za skrót BCM??? normalnie nie wiem i nie moge sie tak po miescie lansowac.... 8)

dday - 8 Gru 2005, 23:43

zeby te zegary wstawić do mk3 to trzeba całą deske zminić :ra: spójż w ten topik ( http://www.fiestaklubpols...er=asc&start=50 ) - niejaki GienekWichura ogolnie szaleje po całosci ;) i jedną z jego przeróbek jest własnie zmiana w deski mk3 deskę z mk4 :V:
mózg - 12 Gru 2005, 19:36

Ja mam takie zegary i są od Forda Pumy i pasują do normalnej deski w Mk3 tylko nadal nie mogę podłączyć obrotomierza :cry:
Maciej MK4 - 7 Lut 2006, 17:49

Mam prośbę. Czy mógłbyś opisać jakie obrazki są przy żarówkach na dolnym zdjeciu w prawym dolnym rogu zegara (rząd 4 kontrolek). Chyba mi się spaliła jedna kontrolka ale nie chce rozbierać zegarów żeby to sprawdzic bo to trochę skomplikowane.
Kam'ol - 9 Lut 2006, 11:34

Maciej MK4 napisał/a: