|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Silniki diesla - [MK3] Pompa paliwa - 1.8D
Dark_Dog - 14 Sty 2006, 11:58 Temat postu: [MK3] Pompa paliwa - 1.8D Temat wałkowany na forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Czy jest w tym silniku pompa paliwowa? Od zbiornika (pod tylna kanapą) idzie tylko czujnik paliwa. Po właczeniu zapłonu nie słysze "bzzzzz" i ogolnie zabardzo nie widac tej pompy. Czy to mozliwe zeby jej nie bylo? Mam problemy z odpalaniem fiesty jak jest zimna, pare sekund krecenia rozrusznikiem, ale to raczej nie wina kompresji bo nie bierze oleju.
Pogrzebalem troche w silniku i okazalo sie ze jakiś tłoczek nie działa, dostaje prąd ale nie pracuje. Znajduje sie on tutaj:
Do czego on sluzy, gdzie moge go kupic i za ile?
JoeMix - 14 Sty 2006, 15:40
Pompy paliwowej chyba nie ma jest tylko wtryskowa i ona sobie sama z baku zasysa paliwo, napęd ma mechaniczny wiec nie włączas ię na chwile po wlączeniu zapłonu - to co u ciebie nie działa to mi podchodzi pod zaworek odcinający paliwo... a jak jest z gaszeniam silnika i praca na wolnych?
mdcs - 14 Sty 2006, 18:20
Jasne, że pompy nie ma elektrycznej. Wtryskowa sobie ssie paliwko.
Zrób dokładniejsze foto swojej pompy z tym "tłoczkiem"
Przyczyny trudnego odpalania były już wałkowane nie raz.
To że nie bierze oleju nie znaczy, że ma dobrą kompresję.
spr. też świece żarowe i problem z cofającym się paliwem (np. nieszczelność na uszczelkach filtra paliwa, zaworku zwrotnym, łączówkach, itd....)
_-MoKrY-_ - 14 Sty 2006, 18:21
jest pompa wtryskowa Pod Maską i to ona wszystko robi
Pablooo - 14 Sty 2006, 21:26
Zaloz sobie przezroczysty przewod i zobacz jak pieknie cofa sie paliwo:) albo sprawdzisz caly uklad gdzie dostaje sie powietrze (z mojego doswiadczenia wiem ze wcale to nie takie latwe)albo zaloz sobie zaworek zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompa.
_-MoKrY-_ - 15 Sty 2006, 12:30
lepiej miedzy filtrem paliwa a bakiem, i wtedy trzeba sie przjrzeć jak wyglada sytuacja przy filtrze. Może też pomóc wymiana samego filtra paliwa, powiedzmy że na coś lepszego niż FILTRON
Pablooo - 15 Sty 2006, 13:25
mozna tez tak tylko po co???ja wymienilem przewody paliwowe,zapinki,filtr i niby wszystko jest ok a dalej lapie gdzies powietrze,tu troszke tam troszke....Wiec jesli chce poprostu wstawac rano i palic bez problemu to polecam zalozyc miedzy filtrem a pompa,zapali na dyk na tym paliwie i za ten czas dopompuje sobie nowego...
Dark_Dog - 16 Sty 2006, 16:01
Ten tłoczek to ponoć przyspieszacz zapłonu i powoli pracuje dlatego sie wydawalo ze nie dziala. Bardzo mozliwe ze mi sie paliwo cofa, jak bede mial czas i przezroczytą rurke to sie przekonam =]
JoeMix - 16 Sty 2006, 16:06
Przyśpieszacz zpłonu mówisz,,, moze i przyspieszacz, ale napewno nie zapłonu, bo to diesel i zapłonu nie posiada...
mdcs - 16 Sty 2006, 16:48
to korektor wyprzedzenia wtrysku...
Pablooo - 16 Sty 2006, 17:07
i znowu z tym zaplonem w Dieslu:) moze nie ustawia sie zaplonu ale kazda regulacja przy wtryskach czy pompie potocznie nazywana jest ustawianiem zaplonu i dla mnie jak i dla wielu zawsze tak pozostanie ...:)
_-MoKrY-_ - 16 Sty 2006, 20:38
jak sie już czymś jezdzi to wypadało by cos wiedziec na temat maszyny jaką sie urzytkuje,
człowiek całe życie się uczy więc kiedy mówimy o silniku diesla starajmy sie być precyzyjni i nazywać rzeczy po imieniu (dotyczy się to wszystkiego zresztą ) zapobiegnie to niedomówieniom, a tematy będą klarowniejsze, bardziej przejrzyste
życzę tego wszystkim użytkownikom, również i sobie by być w stanie przekazać najpełniej jak to mozliwe co mamy na myśli pisząc swoje wypociny ;P
POZDRAWIAM
|
|