|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - [MK3] Wymiana tarczy na wentylowane
Sobot - 3 Kwi 2006, 15:54 Temat postu: [MK3] Wymiana tarczy na wentylowane Jak w temacie, jak wyglądałoby podmienienie tarczy hamulcowych na wentylowane + zaciski + to co trzeba w MK3 (nie XR)
Czy to jest podmiana typu 'plug and play' od np. XR-ki czy trzeba kombinować?
Fordon - 3 Kwi 2006, 16:18
nic dlubac nie musisz... wsytarczy odkrecic stare zaciski zakladasz nowe od XR-ki do teog tarcze i klocki i jazda... jak cos to mam taki zestaw sprzedam za pol darmo
Pozdrawiam
marcel20 - 3 Kwi 2006, 19:14
Ja tyż mam komplet od frst calusieńki wiesz jak coś to pisz na pw- tylko sie śpiesz
bo tarcze na dniach mogą pujśc już.
Pisząc komplet mam na myśli: Przód zaciski+ kolcki+ tarcze nawiercane oraz tył
bębny.
Mafios - 4 Kwi 2006, 10:04
ale co z tego one i tak nie hamuja tak jak powinny przy silniku 1.1 i 1.3 ale jest lepiej niz seria
marcel20 - 4 Kwi 2006, 10:53
Patryk ale jak wymieniać to na coś lepszego. Po co później robić coś dwa razy.
Czas-koszt powielają sie
GienekWichura - 5 Kwi 2006, 06:40
Patryk nie wim o co Ci chodzi ina pompa hamulcowa jest w 1,1?
RKRman - 8 Kwi 2006, 00:31 Temat postu: aha
GienekWichura napisał/a: | Patryk nie wim o co Ci chodzi ina pompa hamulcowa jest w 1,1? |
średnica tłoczków w pompie od hampli jest większa w modelu XR niż w 1,1 czy 1,3....mają chyba 20mm ....słabsza wersia 18mm ;-)
mellow - 9 Kwi 2006, 20:59
Fordon napisał/a: | nic dlubac nie musisz... wsytarczy odkrecic stare zaciski zakladasz nowe od XR-ki do teog tarcze i klocki i jazda... jak cos to mam taki zestaw sprzedam za pol darmo
Pozdrawiam |
Fordon zapomniales jeszcze o najwazniejszej rzeczy... mocowaniu zacisku ... bez niego nie zalozysz nawet wentylowanej tarczy.
Pozdro
Fordon - 10 Kwi 2006, 19:02
Cytat: | Fordon zapomniales jeszcze o najwazniejszej rzeczy... mocowaniu zacisku ... bez niego nie zalozysz nawet wentylowanej tarczy.
Pozdro |
Tak to fakt... ale ja jak zdejmuje to caly kpl. ze zwrotnicy...
Pozdrawiam
Piesek - 10 Kwi 2006, 19:42
a ja się dzisaj podłamałem bo chce kupić na przód typowo sportowe hamulce, narazie mam zaciski od rs2000 i chce kupić tarcze i jak narazie to dostałem meila z taką ceną Niestety nie podałeś kolego rocznika samochodu,ale po katalogu wychodzi,że jest rok 91-92. Niestety ATE nie produkuje tarcz Power Disc do tego autka. Natomiast tarcze standart ATE kosztują 144 zł za szt,czyli 288 zł za kpl. Jeżeli miały by to byc tarcze sportowe to mogę zaproponować firmy Brembo.
Tarcza nacinana 290zł za szt - 580 zł za kpl.
Tarcza nawiercana 580 zł za szt - 1080 zł za kpl.
Ceny jak widać są wysokie i jeżeli Pan nie jeżdzi wyczynowo to chyba nie ma sensu wydawac tyle pieniążków.Jeżeli chodzi o klocki,to można spokojnie wytrzymać do wymiany,chyba że są krzywo podtarte.
jeszcze chce sie dowiedziec ile kosztują tarcze turbo groove bądz zimmermanny... fajnym rozwiązaniem były by brembo maxx bo są w miare przystępnej cenie... ale podobno do escorta rs2000 niewystępują ;(
GienekWichura - 10 Kwi 2006, 20:08
A nie mówiłem:)
xr2fun - 10 Kwi 2006, 20:16
Mam pytanie po co ci do 1,8D hamulce wyczynowe - szkoda kasy, którą można bardziej sensowniej wydać taka jest moja opinia. Jak chcesz "stać w miejscu" i masz fundusze dlaczego nie! Tuning mechaniczny niestety sporo kosztuje.
|
|