|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Elektryka - padła klapa:(
marcino - 19 Cze 2006, 13:46 Temat postu: padła klapa:( witam, wczoraj nagle bez przyczyny padło mi otwieranie bagażnika przy pomocy przycisku. Z uwagi na no iż jestem dość mocno "ciemny" w tych tematach zupełnie nie wiem za co się zabrać, co i jak sprawdzać w pierszej kolejności.
Proszę o jakieś podpowiedzi...
Rangers76 - 19 Cze 2006, 14:47
1 Bezpiecznik
2 Przewody
3 Siłownik
marcino - 19 Cze 2006, 18:35
tylko kurcze który bezpiecznik jest za to odpowiedzialny? sprawdze po koleji wszystkie:)
A jak sprawdziś siłownik i przewody?
Pisałem że jestem laik kompletny.
jackrzec - 19 Cze 2006, 23:31
Ziomek - nie rob wstydu! Przecież w faq (co prawda w mechanice) jest jak byk napisane! http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=11667
marcino - 20 Cze 2006, 08:08
Ziomek- nie tak nerwowo, jaki wstyd! Fakt, nie doczytałem się w tebelce odpowiedniego bezpiecznika (zdalne odblokowanie elektrycznego zamka drzwi tłu nadwozia), mam nadzieje że jet spalony - oby!
Szczecin pozdrawia Stargard
[ Dodano: Wto Cze 20, 2006 07:39 ]
Ale dół!!! bezpiecznik OK. I co tu dalej robić???
picio_18 - 20 Cze 2006, 09:07
jeżeli działało i nagle przestało a bezpiecznik dobry to zostaje tobie tylko sprawdzenie samego siłownika tzn rozkręć klape i podłacz siłownik na krótko jak zadziala to zanczy że gdzieś masz przerwe w okablowaniu jak nie zadziała to niestety www.allegro.pl szukaj "siłownik"
pozdrawiam
marcino - 20 Cze 2006, 09:13
Tylko mam mały problem, zamek mechaniczny nie działa (otwierałem tylko elektrycznie) więc ciężko będzie sie dostać do siłownika ale będę próbował. Ale chyba nie dam rady sprostać tej usterce:(
Rycho - 20 Cze 2006, 09:18
Spróbuj docisnąc klape parę razy Może to kwestia styków. Nie wiem też czy zwróciłeś uwagę, ale fabryczna instalacja otwierania klapy działa tylko przy wyłączonym zapłonie.
Rycho
marcino - 20 Cze 2006, 09:20
wiem o zapłonie, klapę też dociskałem i nic:(
Marcin - 20 Cze 2006, 11:14