|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Elektryka - obrotek
Daras84 - 5 Paź 2006, 16:03 Temat postu: obrotek czy obrotomierz z auta 8 zaworowego bedzi enormalnie hulał w 16V ??
sory za laickie pytanie al ena elektryce totalnie sie nieznam
Parch - 5 Paź 2006, 17:52
Chyba nie dostaniesz jednoznacznej odpowiedzi na tak lub na nie, bo praktycznie może działać a może nie działać.
Z tego co się orientuję, to do zetecków powinny być liczniki z symbolem 2E (1.6 i 1.8 16V), lub EFI (1.6 16V), ewentualnie zupełnie nie naznaczone.
Ja bym postawił, że nie będzie działał, ale mimo tego sprawdziłbym empirycznie. A nuż jak podłączysz to będzie wszystko ładnie śmigać.
Pozdrawiam.
jackrzec - 5 Paź 2006, 18:56
Wg mnie to ilość zaworów ma się nijak do obrotów - reszta układu jest przecież identyczna!
squadak - 5 Paź 2006, 23:57
identyczna to moze nie jest, ale podobnie jak w 8V EFi w zetecu masz sterownik wtrysku EEC IV i modul zalonu EDIS ktory to wlasnie wylicza predkosc obrotowa na podstawie czujnika polozenia walu i przekazuje go do EEC i do obrotka
jackrzec - 6 Paź 2006, 08:27
squadak napisał/a: | identyczna to moze nie jest, ale podobnie jak w 8V EFi w zetecu masz sterownik wtrysku EEC IV i modul zalonu EDIS ktory to wlasnie wylicza predkosc obrotowa na podstawie czujnika polozenia walu i przekazuje go do EEC i do obrotka | Tak to jest nawet w 1,1... a obrotek jest inny. Chodzi mi o to że ilość zaworów nie ma wpływy na obrotomierz. EDIS tak, ale czy się bardzo różni pomiędzy 8V a 16V to nie wiem - w końcu napewno nie robili tylu rodzajów obrotka co silnika!
Daras84 - 6 Paź 2006, 15:36
no wlasdnie czyli stoimy w pkt. wyjscia
Parch - 6 Paź 2006, 16:27
jackrzec napisał/a: | w końcu napewno nie robili tylu rodzajów obrotka co silnika! |
Jest co najmniej sześć różnych rodzajów obrotomierzy
jackrzec - 6 Paź 2006, 19:48
Parch napisał/a: | Jest co najmniej sześć różnych rodzajów obrotomierzy | A silników 11... czyli po dwa na jeden
odyniec - 8 Paź 2006, 23:37
z 16V do mojej 1.1i spasowal bez problemu. bez zadnych zmian!!
|
|