Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] Pasek klinowy - piszczy

Długii - 6 Gru 2006, 14:02
Temat postu: [MK3] Pasek klinowy - piszczy
to tak stary pasek był zużyty i nastąpiła wymiana na nowy .zarowno jak i pod konic zywota starego jak i na nowym przy ruszaniu i zmianie biegow do 3 lub powolnej jezdzie i naglemu dodaniu gazu piszczy.Pasek jest dobrze naciagniety.jedyne co to ucho z alternatora(to do regulacji naciagu )jest w połowie zerwane ale jest zrobione tak ze nie popuszca.Czy macie jakies pomysły by to zlikwidować???pasek jest Boscha dzieki
dday - 6 Gru 2006, 17:26

zmatowić koła pasowe :fox:
diodalodz - 6 Gru 2006, 18:09

sprawdzić czy na spodzie nie brakuje którejś z 2 srub . Naciągnać pasek i skręcić najpierw góre potem dolne mocowania i jak bedzie piszczeć to jest specjalny preparat antypoślizgowych do pasków i pasów transmisyjnych w areozolu .
Długii - 6 Gru 2006, 19:53

własnie tak zrobiłem pasek naciagniety ,skrecona góra potem 2 śroby na dole. Ten środek atypoślizgowy jest ogolno dostepny???I czy psikac na załaczonym silniku czy zgaszonym???
anjko - 6 Gru 2006, 23:14

Na kazdym z tych preparatów jest napisane jak uzywac przewaznie pryska sie na załaaczonym potem sie gasi i trzeba iles odczekac z tym ze to sa srodki dorazne i pomagaja raczej na chwile ale sprobowac mozesz.
Sprawdz czy nie masz przypadkiem krzywego koła pasowego albo czy alternator obraca sie normalnie bo moze łozyska ci sie w nim zacieraja.

diodalodz - 7 Gru 2006, 01:13

środek jest ogólnie dostępny w sklepach z paskami klinowymi zazwyczaj maja też łożyska i smarry w takich sklepach i rozwiązaniem doraźnym nie jest bo miałem już pare przypadków ze pomógł i efekt był trwały . Trzeba sprawdzić czy masz napewno właściwy pasek , ewentualnie założyć ciut szerszy .
mistrzuniu - 7 Gru 2006, 14:40

podpinajac sie pod temat, alternator powinien byc mocowany na jedna czy na dwie sroby?? Ja mam dwie i mi "kosi" alternator :/
basia - 7 Gru 2006, 17:36

Ja używam WD-40,jak tylko zaczyna piszczeć to zapodaję specyfik i na kilka dni jest spokój.Ja mam skrzywione koło pasowe,czy coś,bo pasek jest nowy,dobry i odpowiednio naciągnięty.
diodalodz - 7 Gru 2006, 18:54

na dole dwie i do naciągania jedna . Co do paska i WD40 to przyznam ze nie najlepszy pomysł bo ma być przeciwpoślizgowy a WD40 jest olejem wiec zmniejsza współczynnik tarcia . LOGIKA :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group