Forum FiestaKlubPolska -

Tuning mechaniczny - SWAP Fiesta Mk3 1.1 na niekoniecznie fiestoski

skorpion_kosmos - 14 Gru 2006, 23:15
Temat postu: SWAP Fiesta Mk3 1.1 na niekoniecznie fiestoski
Witam wszystkich ktozy odwiedzą moj temat i z gory dzieki za odp.
Poczytalem troche postów o swap i dochodze do wnisku ze jednak jak bym wymienial silnik na jakis nowszy najlepiej 1.6 (mam 1.1 gaznik) ale teraz najbardziej mnie interesuje czy jak juz zakupie sobie taki silniczek to ile mnie chlopaki na warsztacie mogą pociagnac, pytam na forum bo sie nieznam i niechce zeby mnie naciagneli, zakladajac ze bedą jakies przeróbki.
Tak ogulnie to chce przeznaczyc jakies 2 tysie i czy mnie to wystarczy a jak tak to na co?
A pytanko na zakończenie bo jakos nieznalazlem zaduzo wzmianek w innych postach na ten temat czy jest możliwa zmiana na jakis silnik disla nowej generacji takie co wstawiaja w najnowszych fiestach np. 1.4

cinot - 15 Gru 2006, 10:33

Nie jest możłiwa zmiana na 1,4 tdci boo te silniki są cholernie drogie,
a i spróbuj znaleźc taki i 2 tysiące niestetyy nie wystarczą.
Jęśli byśnawet kupił taki silnik to wiąże sięto z megarzeźbieniem przodu samochodu, a gdzie półosie itp, zapomnij

Najlepiej poszukaj silnika 1.6 16v zetec lub 1.8 16v zetec,
nie baw sięw CVh bo paręosób je ma i niektórzy na nie marudzą.

Tylkop pamiętaj ż ejak kupujesz silnik to najlepiej ze skrzynią
nie zapomnij o wiązce elektrycznej i komputerze.

I poimyśl od razu o zmianie hamulcy.

skorpion_kosmos - 15 Gru 2006, 11:48
Temat postu: Ok dzięki za odp. rozumiem że inne silniki ...
Ok dzięki za odp. rozumiem że inne silniki niż z fiest tez nie wchodzą w rachubę?
Patrzałem na ten 1.6 i 1.8 wcale tak nie drogo można je dostac ale ja sam takiego silnika nie przełożę bo ani nie mam sprzętu ani doświadczenie koszt warsztatu wyniesie mnie więcej niż
700zl? A i oprócz kompa będę pewnie musiał wstawic nowe zegary. Czy zmieszczę się w tym wszystkim w 2000 tysiach?

Fordon - 15 Gru 2006, 11:58

Ze swapem robionym przez warsztat :he: najpierw przelicz wszystko co musisz kupic, pozniej dodaj do tego wszyske materialy eksploatacyjne, bo sam silnik to nic ci nieda...
A warsztat skasuje jak za zborze bo to Ty kupujesz silnik ktory jest w stanie bog wie jakim i jak oni to wstawia a silnik po odpaleniu okarze sie padlina to Ty bedziesz ich opierpapier ze cos spieprzyli... a w rzeczywistosci moze byc silnik do ass ... odnosnie czesci skladowych na Swapa pisane bylo mega duzo... zwlaszcza ze masz 1.1 na gazniku, co wiaze sie z kompleta przebudowa auta, ktore fabrycznie nie bylo przystosowane na taki silnik i moce... czyli za 2 tys to mozesz "waciki" kupiuc...

skorpion_kosmos - 15 Gru 2006, 12:05

No ok no to teraz juz cos wiem i to byla konkretna odp ale dalej chce wymienic ten motor ale fundusze to jest to czego nie perzskocze max 2500 ale to i tak schudne ;) co moge wstawic za taką kaske, jakies 1.4?
Fordon - 15 Gru 2006, 12:12

Info na PW
LOY - 15 Gru 2006, 18:28

krótko ...zawsze pada jedyna słuszna rada- jeśli masz ładną fiestkę to ...sprzedaj ją ..zarobisz powiedzmy 2500 ..masz na swapa juz 2500 razem 5 tys starczy na ładną XR 1600 w orginale futurkę z zeteckiem czy nawet trudną do odnalezienia RS 1800 czy S 1800. Silnik kolego to poczatek ..wydatków i raczej zaczynanie od dupy strony . W fieście 1,1 masz fatalne hamulce ..beznadzijna zawieche ,zerowe wyposażenia i brak wygladu ;) w powyzszych modelach wszystko masz w serii a tobie pozostaje dopieszczac i doprowadzać autko do perfekcji ...czyli daj sobie spokój ze spektakularnymi swapami ..masz na to za mało kasy .
skorpion_kosmos - 15 Gru 2006, 23:15

Hm niechodzilo mi o jakies spektakularne zeczy. Mam fiestke w bardzo ladnym stanie wyposazylem ja w calkiem przyzwoite stereo i niemem zamiary rwac gum na swiatlach tylko zebe jak mi wejdzie trzy osoby do auta to niestartowala jak by bylo przyklejone do asfaltu ( troszke wiecej mocy za mala kase)
odyniec - 16 Gru 2006, 02:12

założ turbinę :D
a tak serio... aby coś wyciągnąć to min 1.4. a wtedy i hamulce idą do wymiany (tylko przód bo przy 1.6 i tył trzeba wymieniać)....kup lepiej już jakaś ładną bestie.

LOY - 16 Gru 2006, 09:42

skorpion_kosmos napisał/a:
( troszke wiecej mocy za mala kase)

kup świece ..zmien filtry ..zatankuj dobrego paliwa..ustaw zapłon...i bedziesz miał troszke wiecej mocy za mała kase ..jak chcesz szarpnąc się na tjuning to kup super prowesjonalny stozek ..JR-a KN-a czy piper..-a..i oprócz poczucia przeprowadzonego tjuningu lżejszej kieszeni o 200pln bedziesz miał całe pół konika wiecej . Niema kolego wiecej mocy za mała kasę :fox: ..i nie podlega to dyskusji ...wierz mi ze wiemy na forum czym jest swap i jakie wiąza się z tym wydatki ...i nie bedziemy bawic się w spekulacje i teorie ..bo my znamy strone praktyczna :yes: ...swap jest dla majetnych, głupich lub bardzo zacietrzewionych w dziedzinie..ty, jako poczatkujący zastosuj sie do moich powyzszych rad albo ..zmieniaj auto . I naprawdę nie próbuj nas reedukowac ..bo wiemy o czym piszemy ;)

adi08 - 16 Gru 2006, 13:41

AMEN :hahaha:
Żółwik Tuptuś - 17 Gru 2006, 08:48

Odpowiedź LOY-a wyczerpuje temat , w związku z czym topik zamykam .

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group