|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Elektryka - [MK3] Czujnik położenia przepustnicy: mozna to jakos reanimo
soltys - 2 Lis 2004, 14:25 Temat postu: [MK3] Czujnik położenia przepustnicy: mozna to jakos reanimo witam mam pytanie bylem dzis podlaczyc fiestke xr2i pod komputer i wyskoczylo ze czujnik polozenia przepustnicy bylo to na zgaszonym jak i wlaczonym silniku i podobno przez to nie chce pokazywac wiecej bledow. pytanie czy mozna to jakos reanimowac moze wyczyscic albo czy moga byc jakies kable luzne bo mechanik mowil ze trzeba to wymieniac i podobno nowe kosztuje ok 500pln a nie chcial bym sie w jakies bagno wpieprzyc bo pierwszy raz u tego mechanika bylem. a i czy moze to powodowac nierownomiertne chodzenie silnika na wolnych obrotach i braki mocy.
bash - 2 Lis 2004, 15:57
na allegro mozna dostac za dwie stwoy, reanimowac mozna, ale najpierw posprawdzaj czy nie masz zżartej izolacji od tego czujnika - na 99% bedzie i bedą sie robiły zwarcia - bylo juz wielokrotnie na tym forum opisywane
zybi - 2 Lis 2004, 17:24 Temat postu: czujnik polorzenia przepustnicy :lol: Owszem izolacja byla zlasowana bylem u mechanika.Podlączyl komputer,usunol bląd,zaizolowal kable, skasowal 70 zeta i stwierdzil, że potencjometr nadaje się tylko do wymiany.Bardzo istotna uwaga: nigdy nie myć silnika na myjni bo usterką stalo się zwarcie kabli a do skasowania potencjometra pprzyczynila się woda
bash - 2 Lis 2004, 17:32
thomas chyba opisywal metode reanimowania zniszczonych sciezek oporowych
zybi - 2 Lis 2004, 17:41 Temat postu: czujnik poziomu polorzenia poziomu przepustnicy masz rację ale jak zlom to zlom ratuje tylko wymiana na nowy pytanie gdzie dostać jak naj taniej :lol:
bash - 2 Lis 2004, 17:47
na allegro w granicach 100-200 - zawsze to taniej niz 500 na szrotach? ciezko sie wypowiadac o ich kondycji i canach - bardzo roznie - trzeba osobiscie gadac :/
http://tinyurl.com/6wc9f
soltys - 2 Lis 2004, 18:48
ok to znaczy ze jak izolacja bedzie walnieta od czujnika to czujnika moze nie bedzie trzeba wymieniac wlanie moze tak byc bo kiedys podnioslem maske i czasami cos tak stukalo jakby gdzies iskra przeskakiwala i to bylo w okolicach wtryskow czyli tego czujnikaa wtedy samochud prawie gasl a jak przestawalo stukac to silnik chodzil dobrze.a jak reanimowac ten czujnik wrazie czego?
Lokmen - 2 Lis 2004, 19:58
bash napisał/a: | na allegro w granicach 100-200 - zawsze to taniej niz 500 na szrotach? ciezko sie wypowiadac o ich kondycji i canach - bardzo roznie - trzeba osobiscie gadac :/
http://tinyurl.com/6wc9f |
Bash zastanów sie, a na allegro to skąd mają - z ASO
bash - 2 Lis 2004, 20:16
nie no oczywiscie ze nie - czasami bywa na allegro koles sprzedajacy oryginalne rzeczy do fordow, nowki w bardzo atrakcyjnych cenach - a warto spojrzec na ceny z allegro i porownac ze szrotowymi (czyli w wiekszosci tego samego pochodzenia) aby koles na szrocie nie zabił cię ceną x-krotnie wyższą niż w normalnym obrocie :wink:
mdcs - 3 Lis 2004, 14:55
Rozbój w biały dzień - najzwyklejszy w świecie potencjometr 500zł :(
olijacek - 3 Lis 2004, 15:41
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=33674162
soltys - 3 Lis 2004, 16:42
ok ale to jest czujnik do mono wtrysku a j apotrzebuje do wielopunktowego troszke inne i zapewne drozszy. wiek ktos jak to mozna sprwadzic albo reanimowac zeby nie bylo trzeba odrazu kupowac nowego bo komp moze wskazywac to jako popsute a moze byc jakas mechaniczna czesc popsuta przewz ktora to zle dziala
Ciapek - 29 Gru 2009, 15:35
Dzień dobry.
Wiem, że to stary wątek ale chyba temat najbardziej mi pasował.
Czy taki czujnik jak na zdjęciach da radę jeszcze uratować?
Nie jest to czujnik z mojego samochodu ale wpadł mi w ręce gratis i mógłbym popróbować. Jak mierzę oporność pomiędzy przewodami to się płynnie zmienia...
JoeMix - 29 Gru 2009, 15:46
Ciapek, zależy od stanu ścieżek wewnątrz czujnika i Twoich umiejętności,,,
Ciapek - 29 Gru 2009, 16:46
Hmmm, a gdzie znajdę opis jak go rozebrać/otworzyć (jak wpuścić płyn do potencjometrów już czytałem)?
bidżej - 29 Gru 2009, 20:41
tego się raczej nie rozbiera bo istnieje spore prawdopodobieństwo że rozleci się po okolicy, poza tym połówki odbudowy połączone są głupkowatymi zgrzewami które trzeba zniszczyć. jeśli oporność zmienia się płynnie, to poizolowałbym porządnie przewody i wio do auta
|
|