|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika ogólna - jaka skrzynia ?
finster - 3 Cze 2007, 16:26 Temat postu: jaka skrzynia ? Hej,
Mam w swojej mk1 silnik 1.1 z mk3 ze skrzynia 4 biegowa z mk1 Ostatnimi czasy zauwazylem dosc spory wyciek ze skrzyni od strony polosiek (bankowo simmeringi do wymiany) oraz co mnie zaniepokoilo z drozka zmiany biegow. I teraz moje pytanie Zastanawiam sie czy regenerowac ta skrzynie czy kupic nowsza bez wyciekow i z ktorego modelu (mlodszego) 4 biegowa skrzynia podejdzie bez problemow do mojej mk1 bez zmiany polosiek
Pozdrawiam
diodalodz - 3 Cze 2007, 20:03
hm skrzynia z mk3 jest jeszcze gorsz± chu...± niż z mk1 . Wymień te simeringi simering na wałku wybieraka też jest wymienialny i kosztuje ok 20 zł na półosie po 15 zł . nalej oleju sae 80 i dalej w trase chyba ze jest jej już gorzej . A remont skrzyni to koszta ok 350 zł za same łożyska i uczelki i jeden synchronizator . Bez robocizny bo robiłem sam .
Laskosz - 3 Cze 2007, 21:48
diodalodz napisał/a: | hm skrzynia z mk3 jest jeszcze gorsz± chu...± niż z mk1 |
tak więc nprawiaj jak to dziadek dioda powiedział a odwdzięczy sie jazd± przez długi czas jeszcze
finster - 3 Cze 2007, 23:23
ok dzieki, narazie wymienie simmeringi i zobaczymy czy sie wyciek zmniejszy
arekturbo - 4 Cze 2007, 10:33
jelsi nic nie pomoze to mam skrzynie 4 biegi i oddam naprawde tanio:)
Intel - 5 Cze 2007, 00:21
ALe to tesh zalezy czy masz nowe połoski z piastami czyli po 81 czy stary typ ! Bo jezeli masz stary typ to ze skrzyni± od mk3 nie bedzie takie hop ! Ale dziwi mnie jedno chce ci sie przekladac skrzynie z czym jest kupe roboty a wymienic simeringi w orginlanej zajmoje moze z godzinke
finster - 6 Cze 2007, 19:52
nie to ze mi sie nie chce simmeringow wymienic tylko chce miec skrzynie w miare sprawna w mojej juz troche dziwnie cos huczy :( wlasnie ide wymienic simmeringi i oby chociaz wyciek sie zmniejszyl
[ Dodano: Sro Cze 06, 2007 20:54 ]
kurcze raczej najbardziej sie leje od strony tego drazka zmiany biegow dioda napisales o simmeringu walka wybieraka czy to moze chodzi o ten otwor gdzie wchodzi drazek od zmiany biegow ? jesli tak to jak sie do tego zabrac ? da sie to jakos wybebeszyc bez demontazu calej skrzyni ?
|
|