Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK4] Pompa Lucas- zwiększenie dawki paliwa

Kubaes - 2 Sie 2007, 17:37
Temat postu: [MK4] Pompa Lucas- zwiększenie dawki paliwa
Mam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak się reguluje pompe wtryskową w Fiescie dieslu '94 rok na pompie Lucasa- moim skromnym zdaniem autko dostaje za mało paliwa, bo po:
-pierwsze: nawet przy ostrym przeciągnięciu nie chce puścić grama dymu (wydech jest szczelny)-a co to za diesel bez kopcenia :rotfl: :łoś:
-drugie: np. przy ruszaniu lub przy jeździe na średnio niskich obrotach auto wpada w bardzo mocne wibracje (poduszki pod silnikiem i skrzynią są OK, sprzęgło również), tak jakby dostawało za mało paliwa
-trzecie: moim zdaniem ciężko wykręca maksymalne prędkości na poszczególnych biegach

Aha filtry paliwa i powietrza są nowe i drożne więc to nie ich wina, testowane na paliwach z różnych źródeł, na każdym to samo

Gdzieś mi się obiło że robi się to jakąś śrubką,ale którą i jak mocno się nią kręci niestety nie wiem.

odyniec - 2 Sie 2007, 22:52

stary, to tylko zwieksza zywotnosc twego silnika... a z 60KM nie wykrecisz 14,xx na 1/4 mili... wiec po co caly ten burdel siostro?
chyba ze masz w dupie stan przyszly silnika...

Kubaes - 3 Sie 2007, 15:29

odyniec napisał/a:
stary, to tylko zwieksza zywotnosc twego silnika... a z 60KM nie wykrecisz 14,xx na 1/4 mili... wiec po co caly ten burdel siostro?


Chłopie ja nie chce zwiększać mocy mojego muła ponad tą która przewidziała fabryka (biorąc nawet poprawke na wiek i przebieg)

Cytat:
chyba ze masz w dupie stan przyszly silnika...


Chce m.in. poprawić warunki pracy mojemu klekotowi. Wiesz że zbyt uboga mieszanka również może zaszkodzić silnikowi.

A co do stanu silnika, to powiem szczerze kupiłem tą Fiestę właśnie dlatego że silnik w niej jest wyjątkowo zdrowy i w zasadzie udało mi się trafić dosyć zadbany egzemplarz za w miare dobrą kase.

Fordon - 3 Sie 2007, 19:19

Cytat:
zbyt uboga mieszanka również może zaszkodzić silnikowi.

Silnik wysokoprezny sam z siebie jezdzi na bardzo ubogich dawkach... :)
Odpowiedz jest prosta... na pompie masz zaslepke (od strony chlodnicy) kolory byly rozne zaslepek (ja mam żółtą) moze byc zielona , pomaranczowa... sciagasz ta zaslepke (u mnie jest wyciagana a nie wykrecana) po usunieciu jej trzeba pokrecic tak walem korbowym zeby pompa ustawila "okienko" regulacji dawek maksymalnych... z tego co pamietam imbus 6 ale musi byc bardzo mocny, polecam cos z zestawu nasadek "King Tonn" "Stanley" bo jesli ci sie imbus upierdzieli i resztka wpadnie w pompe to makabra ;) ... srube przekrecasz w lewa strone o okolo 45*, dalej zaluz zaslepke napompuj przez filtr paliwa zeby doszlo do pompy i test jak za malo to jeszcze o 45* daj w lewo....
Za wszelkie informacje zaplacisz karta mastercard :lol:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group