|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
LPG - [MK3] LPG do Xr2i
yarbin - 6 Lis 2007, 20:16 Temat postu: [MK3] LPG do Xr2i witam, tu znowu szukajacy pomocy biszkopt... mam na oku xr2i ale na razie rozmawiaem z gosciem tylko przez telefon i on nie umial mi powiedziec, czy ma metalowy czy plastikowy kolektor dolotowy a to dla mnie wazne, bo auto pojdzie do zagazowania jesli je kupie. moze wiecie, jaki wersja 1.6 110 KM z 1990 roku ma dolot? z gory dzieki!
PumaRST - 6 Lis 2007, 20:41
aluminowy jak każde cvh
LOY - 6 Lis 2007, 20:55 Temat postu: Re: Jaki kolektor w xr2i?
yarbin napisał/a: | , bo auto pojdzie do zagazowania jesli je kupie! |
:-( :-( :-( :-( :-( ...to kup cos oszczednego
yarbin - 6 Lis 2007, 21:28
o co ci chodzi LOY, sporo osob na forum ma fiesty z gazem, w tym xr2ki. ja chce szybkie auto dajace frajde z jazsy, ale nie staz mnie na benzyne bo robie za duzo kilometrow, po proatu potrzebowalem tej informacji zeby podjacdecyzje co do typu instalacji
Lokmen - 6 Lis 2007, 22:02
uprzedzam z góry zebyś potem nie zawracał dupy na forum ze kupiłewś tanio auto wpakowałeś kupe kasy w zagazowanie a auto nie jeździ - acha z góry uprzedzam, że nienawidze użytkowników ktorzy kupują mocne auta poto aby je zagazować i za chwile płączą ze auto zrobiło sie do dupy
PumaRST - 6 Lis 2007, 22:52 Temat postu: Re: Jaki kolektor w xr2i? zejdździe z chłopaka, chce miec GTI w LPG to niech ma zawsze to i tak ciekawsze niz jakeiś tam 1,1 bo niby oszczedne a jednak pali podobnie,
yarbin z mojego doświadczenia jesli bedziesz sie decydował na LPG zakłądaj sekwencje, nie wiele straci jesli chodzi o moc (a jak ktoś dobrze wystoji to nawet moze zyskac) a i spalanie bedzie wzasadzie takie samo jak na benzynie. (co prawda znam przypadki że na sekwencji auta mniej palą litrażowo niż na benzynie).
Darekmk3 - 6 Lis 2007, 23:10 Temat postu: Re: Jaki kolektor w xr2i?
PumaRST napisał/a: | zejdździe z chłopaka, chce miec GTI w LPG to niech ma zawsze to i tak ciekawsze niz jakeiś tam 1,1 bo niby oszczedne a jednak pali podobnie,
yarbin z mojego doświadczenia jesli bedziesz sie decydował na LPG zakłądaj sekwencje, nie wiele straci jesli chodzi o moc (a jak ktoś dobrze wystoji to nawet moze zyskac) a i spalanie bedzie wzasadzie takie samo jak na benzynie. (co prawda znam przypadki że na sekwencji auta mniej palą litrażowo niż na benzynie). |
dokladnie Marcin masz racje jedynie jak lpg to sekwencja bo na zwyklej instalce to sie nie oplaca bo nigdy nie bedzie to chodzic tak jak benzynie,teraz instalacje sekwencyjne juz nie są tak drogie jak kiedys więc mozna sie skusic
pozdro
osimek1 - 7 Lis 2007, 07:53
yarbin, a niezastanawiales sie nad jakims TDI ? przyjemnie jezdza przy tym malo pala
Piter - 7 Lis 2007, 08:17
osimek1 napisał/a: | yarbin, a niezastanawiales sie nad jakims TDI ? przyjemnie jezdza przy tym malo pala |
za 3-4 tys raczej nie kupi ...
osimek1 - 7 Lis 2007, 08:38
ale biorac pod uwage to ze jeszcze pozniej musi zainwestowac w instalacje gazowa, i znajac zycie XRka bedzie w stanie wymagajacym "malych" inwestycji to wyjdzie w zasadzie na jedno
Lokmen - 7 Lis 2007, 11:03
PumaRST napisał/a: | jesli bedziesz sie decydował na LPG zakłądaj sekwencje, nie wiele straci jesli chodzi o moc (a jak ktoś dobrze wystoji to nawet moze zyskac) a i spalanie bedzie wzasadzie takie samo jak na benzynie. (co prawda znam przypadki że na sekwencji auta mniej palą litrażowo niż na benzynie). | śmiem wątpić - sekwencja kosztuje od 3500 zł wzwyż....nie bedzie go stać
beliaal1 - 7 Lis 2007, 11:13
w ten sposób można podwoić wartośc auta
PumaRST - 7 Lis 2007, 11:19
Łokmen napisał/a: | śmiem wątpić - sekwencja kosztuje od 3500 zł wzwyż....nie bedzie go stać |
to macie jakieś chore ceny bo w CK od 2500PLN
zoharek - 7 Lis 2007, 11:24
Ja za swoją dałem do 1.3 2800 i to było BRC, jakby od razu dawać do 1.7 to by wyszło 3000, nadal BRC, a są przecież równie dobre a tańsze instalacje, więc Łokmen, żeś rzucił cenę z kosmosu. Tzn pewnie dla V6 tak stoją
Lokmen - 7 Lis 2007, 14:56
no jeśli po tyle u was chodzą naprawde dobre sekwencyjne instalacje gazowe to ja w przyszłym miesiącu przyjade na montaż
zefir - 7 Lis 2007, 15:16
chodza nawet taniej, mi do mojej fiesty za 2500 proponowali
szynszyl - 7 Lis 2007, 15:32
zoharek, wg twojej kalkulacji to zapłaciłbym chyba z 4000 do 2.0.
yarbin załóż instalacje bliżej wiosny i bedzie jeszcze taniej. na wiosne zawsze tanieje - nawet LPG.
za 2300 znajdziesz spokojnie jakiś shit.. zefirze,
PumaRST - 7 Lis 2007, 15:35
Łokmen napisał/a: | no jeśli po tyle u was chodzą naprawde dobre sekwencyjne instalacje gazowe to ja w przyszłym miesiącu przyjade na montaż |
rozumiem ze jak zawsze sie nabijasz. ale jesli chcesz sie przekonać to zapraszam.
odyniec - 7 Lis 2007, 15:44
yarbin, nie stac cie na paliwo to kup 1.1. chcesz szybko jezdzic to licz sie ze wiecej bedzie palic i nie pisz mi zadnych glupot...
PumaRST - 7 Lis 2007, 15:58
odyniec napisał/a: | yarbin, nie stac cie na paliwo to kup 1.1. chcesz szybko jezdzic to licz sie ze wiecej bedzie palic i nie pisz mi zadnych glupot... |
a 1,1 spali 1 litr mniej niz CVH, i wygląda jak KONDON też mu doradziłeś
osimek1 - 7 Lis 2007, 16:19
no wlasnie moj zetec 1.6 pali ~tyle co palila mi fiesta 1.3 chyba ze go bardziej deptne to wtedy z litr moze dwa wiecej - to akurat niejest taka straszna roznica
ale niezmienia to faktu ze gdybym wiedzial ze bardzo duzo jezdze to chyba bym sie nad TDI zastanawial, bo tak jak piszecie wyzej - cena sredniej XRki kolo3-4tys + kolo2,5 sekwencja (do tego silnika nawet niezakladal bym niczego innego) to za ta cene mozna spokojnie kupic np. escorta 1.8TDI
zefir - 7 Lis 2007, 16:22
szynszyl napisał/a: | zoharek, wg twojej kalkulacji to zapłaciłbym chyba z 4000 do 2.0.
yarbin załóż instalacje bliżej wiosny i bedzie jeszcze taniej. na wiosne zawsze tanieje - nawet LPG.
za 2300 znajdziesz spokojnie jakiś shit.. zefirze, |
zapraszamy do nas
Kolin - 7 Lis 2007, 16:51
zefir napisał/a: | zapraszamy do nas |
do mnie tak samo...:)
Co do xr`rki zagazowanej to hmmm nie jestem zwolenikiem gazu...tym bardziej ze połowa a nawet większośc xr2i to padaki tak zajechana że to szok w gazie to bedzie jedźic jak stara kur...i zapewne to bedzie ten nominał 103-110KM za 3-4 tys to ty możesz sobie kupic zadbane 1.1-1.4
osimek1 napisał/a: | cena sredniej XRki kolo3-4tys + kolo2,5 sekwencja (do tego silnika nawet niezakladal bym niczego innego) to za ta cene mozna spokojnie kupic np. escorta 1.8TDI |
Wkładał byś w takiego trupa sekwencje ?? wole poszukac 1.8 TD chodź ciężko xr`ka 4+2,5 sekwencja=6500 phiiii wolałbym kupic Zeteca zagazowanego albo coś...
Acha niektóre xr`rki to już nie są sportowe auta z tym takim charakterem...bo swoim 1.4 wszystkie xr`rki objerzdzam z palcem w pupe,czysty przykład na to w jakim stanie mają silniki chodź z wyglądu piękne.
osimek1 - 7 Lis 2007, 17:20
Kolin napisał/a: | Wkładał byś w takiego trupa sekwencje ?? wole poszukac 1.8 TD chodź ciężko xr`ka 4+2,5 sekwencja=6500 phiiii wolałbym kupic Zeteca zagazowanego albo coś... | zdaje sprawe sobie z tego ze gaz byl by wart polowe auta, ale poprostu nieprzepadam za zwyklym gazem, przy zle zalozonym i zle wyregulowanym gazie w cholere problemu (z sekwencja pewnie moze byc podobnie, niewielu mam znajomych jezdzacych z takim wynalazkiem a moja wiedza techniczna pod tym wzgledem jest mizerna). poprostu jakos ogolem za mna nieprzemawia - jedyna zaleta jest to ze leje sie za 2 zl a nie za 4 co jakby na to niepatrzec nawet przy odrobinie wiekszym spalaniu jakie jest na gazie daje spore oszczednosci.
sam sie zastanawialem nad gazem do siebie, ale jak cos to juz sekwencje bym montowal i wyliczylem przy mojej jezdzie zanim mi by sie ta inwestycja zwrocila to mi sie pewnie escort rozleci
Lokmen - 7 Lis 2007, 19:45
PumaRST napisał/a: | Łokmen napisał/a: | no jeśli po tyle u was chodzą naprawde dobre sekwencyjne instalacje gazowe to ja w przyszłym miesiącu przyjade na montaż |
rozumiem ze jak zawsze sie nabijasz. ale jesli chcesz sie przekonać to zapraszam. |
nie - tym razem mówie poważnie, wiem co potrafi instalacja sekwencyjna i tylko taką chce sobie sprawić
Daras84 - 7 Lis 2007, 21:05
ja niewiem co si euczepiliscie tego gazu... ja napierdalam rpzeszlo 3 rok w mojej RS ce ponad 30 tysiecy rocznie!!! i jest wszytsko wporzadku!! na brak mocy nie moge narzekac !
PumaRST - 7 Lis 2007, 21:09
Łokmen napisał/a: | nie - tym razem mówie poważnie, wiem co potrafi instalacja sekwencyjna i tylko taką chce sobie sprawić |
to jak coś to daj znać to cie umówie na konkretny termin
Żółwik Tuptuś - 8 Lis 2007, 06:17
Daras84 napisał/a: | ja niewiem co si euczepiliscie tego gazu... ja napierdalam rpzeszlo 3 rok w mojej RS ce ponad 30 tysiecy rocznie!!! i jest wszytsko wporzadku!! na brak mocy nie moge narzekac ! |
Daras - tu sądwie szkoły - falenicka i otwocka . I tego typu dyskusję są do bani bo żadna ze stron sięnie da przekonać bo opinia jest jak dupa - każdy ma swoją .
Ale z doświadczenia mówię że .
1. Jak w szarej silnik wyzionie ducha to wstawięzamiast 1.1 1.6 CVH z piwnicy bo porówując spalanie na LPG 1.1 pali litr gazu mniej przy dużo gorszych osiągach jakie oferuje ( sprawdziłęm jeżdżąc z różnymi silnikami )
2. Instalacje gazowe preferuje dwustanowe , czyli albo prymityw 1 generacji bez automatu i emulatorów ( znafcą się wydaje że nie podchodzi dowielopunktu - i mają rację wydaje im się ) lub wtrysk gazu ( sąna tyle dopracowane że naprawdę dająradę i na dodatek wykożystują większą L.O. LPG niżbenzyny )
3. 70 % powodzenia w zagazowywaniu auta to precyzja wykonania montarzu i włąściwy dobór elementów . ( 20 % jakość elementów 10 % szczęście )
zoharek - 8 Lis 2007, 07:30
szynszyl napisał/a: | zoharek, wg twojej kalkulacji to zapłaciłbym chyba z 4000 do 2.0.
yarbin załóż instalacje bliżej wiosny i bedzie jeszcze taniej. na wiosne zawsze tanieje - nawet LPG.
za 2300 znajdziesz spokojnie jakiś shit.. zefirze, |
Ta, od razu 15 tysięcy... DO 2.0 zapłaciłbyś to samo 3000zł, ponieważ poszły by te same wtryski (one mają jakiś przedział obsługiwanej mocy, np. przy turbo pewnie musiałyby być jeszcze mocniejsze, a te co do 1.3 miałem (60km), dla 125km były by już niewydolne). I nie baw się w prześmiewcę, podaję ci fakty, a ty teoretyzujesz bez podstaw.
pvzon - 8 Lis 2007, 10:34
w xrce miałem drugą generację i zrobiłem jakieś 40 tys km i nie było problemów. Wydaję mi się że ładowanie sekwencji to tak taniego auta to strata kasy-dobrze wyregulowana druga generacja chodzi bardzo ładnie
Darekmk3 - 8 Lis 2007, 23:10
Daras84 napisał/a: | ja niewiem co si euczepiliscie tego gazu... ja napierdalam rpzeszlo 3 rok w mojej RS ce ponad 30 tysiecy rocznie!!! i jest wszytsko wporzadku!! na brak mocy nie moge narzekac ! |
no ja mam porownanie na codzien fiesta futura 1,6 16V na 2 gen i ford escort 1,6 16V na sekwecji i jest roznica zajebista nawet teraz jak w futrze zostala wyregulowana instalka a ja praktycznie mam sekwencje do regulacji po zmianie przepustnicy ale i tak miedzy paliwe a lpg na sekwencji jest minimalna roznica malo odczuwalna aha ja dalem w czerwcu 3tys zl i jestem zadowolony bo przynajmniej mam w dupie jakies wystrzaly zwezki i roznego tego typu dziadostwa
pozdro
szynszyl - 16 Lis 2007, 21:38
zoharek napisał/a: | podaję ci fakty, a ty teoretyzujesz bez podstaw. | kpisz... a tegonie lubię. przejechałem na I generacji 20.000 km i na II generacji LPG 40.000. teraz ok. 10.000 na sekwencji..
pvzon napisał/a: | w xrce miałem drugą generację i zrobiłem jakieś 40 tys km i nie było problemów. | potwierdzam - nie ma problemów.
zoharek napisał/a: | poszły by te same wtryski | nie samymi wtryskami żyje LPG. zapomniałeś o czasie otwarcia i dlatego ustala się górną granicę obrotów silnika, żeby ich nie zabić. więc nie teoretyzuj...
Darekmk3 napisał/a: | przynajmniej mam w dupie jakies wystrzaly zwezki i roznego tego typu dziadostwa | wystrzały to naprawde trzeba się starać żeby mieć. na starych swiecach ich nie miałem. miałem wtedy jak zmieniłem kolektor na nowszy (kwestia zaworu bocznikowego powietrza) i nie wyregulowałem
Darekmk3 - 16 Lis 2007, 22:23
szynszyl napisał/a: |
Darekmk3 napisał/a: | przynajmniej mam w dupie jakies wystrzaly zwezki i roznego tego typu dziadostwa | wystrzały to naprawde trzeba się starać żeby mieć. na starych swiecach ich nie miałem. miałem wtedy jak zmieniłem kolektor na nowszy (kwestia zaworu bocznikowego powietrza) i nie wyregulowałem |
wiem ze jak dobrze wyregulujesz i dbasz o swiece,kable to to jezdzi ale teraz ciezko juz znalezc kogos co dobrze wyreguluje instalke to raz a dwa jednak ze zwezka jest auto slabsze na lpg niz na benie ,ja uwazam ze na monowtrysku w 1.3 2gen dawala rade ale juz w zetecu w futurze nie jest tak pieknie
zawsze bedą zwolennicy i przeciwnicy roznego typu instalacji lpg jak i przeciwnicy lpg...
pozdrro
|
|