Forum FiestaKlubPolska -

Tuning mechaniczny - Przewody hamulcowe w oplocie stalowym

KUI3A - 13 Mar 2008, 13:30
Temat postu: Przewody hamulcowe w oplocie stalowym
Czy ktoś praktykował tego typu rozwiązanie :fox:

co do zalet tego rozwiaznia to wiem co i jak bardziej interesuje mnie to gdzie to można kupić w miarę w atrakcyne cenie i tu apel do kolegów rajdowców, ale ie tylko.

Może poszukamy jakiejś instytucji, która wykonałaby dla nas kilka zestawów, zawsze taniej powinno być.

Nie chcę robić żadnej listy itp. rzucam temat na razie tak w miarę luźno,żeby sprawdzić kto i jak poważnie tematem jest zainteresowany

pozdro,

Kuba

xr2fun - 13 Mar 2008, 14:21

Tych przewodów tak prosto nie da się zrobić. Środek jest teflonowy a nie gumowy.
W GB Goodridge nie wychodzi to tak drogo. Ja mam komplet ( kupiłem do swojej XRII Mk2 ) niestety nie pasuje - być może spasuje do twojej fury.

KUI3A - 13 Mar 2008, 14:29

xr2fun napisał/a:
Tych przewodów tak prosto nie da się zrobić. Środek jest teflonowy a nie gumowy.
W GB Goodridge nie wychodzi to tak drogo. Ja mam komplet ( kupiłem do swojej XRII Mk2 ) niestety nie pasuje - być może spasuje do twojej fury.


ale długścią nie pasują czy gwintami ??
rozumiem z Twojej wypowiedzi, że jesteś skłonny je sprzedać :fox:
jeżeli tak to chcę być pierwszy w kolejce

Żółwik Tuptuś - 13 Mar 2008, 19:46

a jeżeli nie podejdą do mk3 to ja się ustawiam po nie :)
xr2fun - 13 Mar 2008, 21:28

Długością podchodzą ale nie gwintami - teraz dokładnie nie pamiętam czy do zacisków bądź rurek albo ww warianty jednocześnie. Mogło być tak, że ktoś kto mnie sprzedał również był zrobiony w "kuku" bo na opakowaniu było wyraźnie napisane do czego to jest. Chyba, że kombinacji zacisków i rurek było więcej - nie jestem biegłym "sądowym" tudzież Rzeczoznawcą itd. i na różnych ciekawych wymysłach producentow aut za bardzo się nie znam ( z tego co się orientuję to "profesjonaliści" również mają podobne problemy )
Żółwik Tuptuś - 14 Mar 2008, 06:05

żonglowałem zaciskami w te i spowrotem - mk1 mk2 mk3 , mk3 RSt , escort itd zawsze pasowały gwinty na łączeniu przewód zacisk , więc może problem na łączeniu z rurką miedzianą :| jeżeli tak to nadal byłbym chętny ( jak to mawiaja nie ma takiej rury na świecie , której nie można odetkać ;-) ) . Dasz radę sprawdzic jak to wygląda od strony zacisków ? :fox:
Faza - 14 Mar 2008, 13:13

tu cos znalazlem ale drogosc......
http://www.autoracing.pl/...s-xr2i-tf1-fo67

xr2fun - 14 Mar 2008, 13:37

Żółwik Tuptuś napisał/a:
żonglowałem zaciskami w te i spowrotem - mk1 mk2 mk3 , mk3 RSt , escort itd zawsze pasowały gwinty na łączeniu przewód zacisk , więc może problem na łączeniu z rurką miedzianą :| jeżeli tak to nadal byłbym chętny ( jak to mawiaja nie ma takiej rury na świecie , której nie można odetkać ;-) ) . Dasz radę sprawdzic jak to wygląda od strony zacisków ? :fox:

Ja mam prostsze rozwiązanie- od 6-8kwietnia będę w Łodzi weźmiesz zacisk, rurkę i jak spasuje oprzemy sprawę o bu...et + trochę szelestów i sprawa rozwiązana :-P

Żółwik Tuptuś - 14 Mar 2008, 13:50

xr2fun napisał/a:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
żonglowałem zaciskami w te i spowrotem - mk1 mk2 mk3 , mk3 RSt , escort itd zawsze pasowały gwinty na łączeniu przewód zacisk , więc może problem na łączeniu z rurką miedzianą :| jeżeli tak to nadal byłbym chętny ( jak to mawiaja nie ma takiej rury na świecie , której nie można odetkać ;-) ) . Dasz radę sprawdzic jak to wygląda od strony zacisków ? :fox:

Ja mam prostsze rozwiązanie- od 6-8kwietnia będę w Łodzi weźmiesz zacisk, rurkę i jak spasuje oprzemy sprawę o bu...et + trochę szelestów i sprawa rozwiązana :-P


:jupi: :yes: :jupi: :yes:

xr2fun - 14 Mar 2008, 21:06

Widzę, że się cieszysz. Daj nr tel. na PW - zadzwonię! readmore
zefir - 15 Mar 2008, 11:12

eee widze szykuje sie zacny spot :) )) dajcie znac :) )))

co do splotow szukaliscie na jebaju??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group