Forum FiestaKlubPolska -

Car Audio i CB - Czy to ma wogóle sens ?

Gilgamesz - 13 Lip 2008, 17:04
Temat postu: Czy to ma wogóle sens ?
Witam,
ostatnio dużo myślałem nad zmianą audio w aucie . A że jestem zielony w tym temacie to sobie poczytałem trochę tych postów jednakże nie umiałem znaleźć odpowiedzi na moje pytanie...
Czy ma to sens ?
Jest sobie Fiesta Mk4 5d z fabrycznym Traffic 5000 + 6 fabr. głośników ( przód + klamki + tył )
Głównym powodem rozmyślań nad zmianą tego jest fakt , że brakuje mi odtwarzacza CD .
Najbardziej bym chciał dorwać Traffica 6000 aczkolwiek jego ceny ( 250 - 400 zł ) biorąc pod uwagę , że jest to sprzęt używany nie są atrakcyjne...
Pytanie :
1. Czy któryś z tych radioodtwarzaczy :
Pioneer 1
Pionieer 2
Kenwood 1
Kenwood 2
a może Lg ?

będzie grał tak samo ( moze lepiej ? ) na fabrycznych głośnikach niż Traffic?

2. Czy taki zestaw ( któreś radio ) + głośniki :
Przód - Hertz bądź Te....

a na tył może to ?

będzie grał "przyzwoicie" ??

PS. Nie zależy mi na audiofilskiej jakości ani o dudnieniu basem na pół wsi . Słucham zazwyczaj trance + rap + wszystko , więc zestaw musi być "uniwersalny"
Niestety fundusz nie jest wysoki...
Proszę o porady

sulos - 13 Lip 2008, 19:57

w tej cenie radia beda mniej-wiecej takiej samej jakosci. aczkolwiek podobno kenwood w budzetowce robi najbardziej sensowny sprzet.

co do glosnikow to jesli ma przyzwoicie bujac bez wzmacniacza i niedrogo to osobiscie polecam helixy dark blue
http://allegro.pl/item399..._zwrotnice.html

hertze sprawdzilyby sie dobrze przy instalacji ze wzmacniaczem

kaczoro - 13 Lip 2008, 20:26

A ja mam Hertze DSK 130 podpięte pod radio i jestem zadowolony :yes: Do tego wygłuszone drzwi i gra naprawdę przyzwoicie old

Pozdrawiam.

sulos - 13 Lip 2008, 20:26

kaczoro, i bedzie grac przyzwoicie. oczywiscie. tyle, ze samo radyjko jst troche za slabe, zeby porzadnie te glosniki rozbujac
kaczoro - 13 Lip 2008, 20:53

sulos napisał/a: