|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - (mk3)swap z 1.1 na silknik 1.25 mk4
knd - 23 Lip 2008, 21:09 Temat postu: (mk3)swap z 1.1 na silknik 1.25 mk4 da sie tak?
sulos - 23 Lip 2008, 21:17
wszystko sie da. pytanie tylko czy warto. nie lepiej wsadzic 1.6 albo 1.8 albo 2.0?
LOY - 23 Lip 2008, 21:36
sulos napisał/a: | wszystko sie da. pytanie tylko czy warto. nie lepiej wsadzic 1.6 albo 1.8 albo 2.0? |
a potrafisz pogodzic taki swap z oszczednoscia paliwa
oszczedny swap - dobry pomysł . bedzie nowoczesnie ,oszczednie a zdrowe 1,25 w cywilnej MK3 niejedna XR2i objedzie ....rób bedzie ciekawie
RemikGT - 23 Lip 2008, 21:39
że sie wtrące tylko czy jestsens na 1,25 za chwilke okaże się ze ten silnik jest za słaby, itak w kółko raz zaczniesz i po Tobie
sulos - 23 Lip 2008, 21:45
LOY, a czy ktos tu pisal, ze ma byc oszczednie?
ktos pyta o to, czy mozna - odpowiedzialem, ze mozna. Ale sensu w tym nie widze zadnego
Laskosz - 23 Lip 2008, 21:50
RemikGT napisał/a: | że sie wtrące tylko czy jestsens na 1,25 za chwilke okaże się ze ten silnik jest za słaby, itak w kółko raz zaczniesz i po Tobie |
trudno się mówi u mnie w mk1 mam już 4 silnik z kolei najpierw było 1.0 później 1.1 później 1.4cvh i teraz 1.8 ziutek a ciągle chodzi mi po głowie 2.0
co do 1.25 to nikt tego nie próbował u nas... inna skrzynia nie wiem jak półosie, co zrobisz z elektroniką i immo jeśli jest ?
Marcin - 23 Lip 2008, 22:12
Laskosz napisał/a: | co do 1.25 to nikt tego nie próbował u nas... inna skrzynia nie wiem jak półosie, co zrobisz z elektroniką i immo jeśli jest ? |
cała wiązka musi iść z mk4, tak jak komp, kluczyki itd. najlepiej jakby był cały dawca.
knd - 23 Lip 2008, 22:59
Cytat: | wszystko sie da. pytanie tylko czy warto. nie lepiej wsadzic 1.6 albo 1.8 albo 2.0? |
Bo nie wspominałem, że chodzi mi o ekonomiczny wmiare nowoczesny silniczek, który cicho "kulturalnie" chodzi. Nie chce 1.6 1.8 ani 2.0 bo potrzebuje samochodu do codziennego użytku.
Łatwiej szybciej i taniej byłoby kupić nową mk4 z 1.25 ale mk4 wyglądają strasznie ze to rozwiązanie odpada (szczególnie przód). A że się przywiązałem do swojej mk3 to mogę trochę nadpłacić.
Dziękuje za wszystkie odpowiedzi, na razie tylko porównuje możliwe scenariusze swapa jeszcze nie robie bo chciałem poznać wasze opinie.
zoharek - 23 Lip 2008, 23:08
knd napisał/a: | mk4 wyglądają strasznie |
Parzych - 23 Lip 2008, 23:36
1,25 nie są oszczędne... Lepiej od razu 1,4
LOY - 24 Lip 2008, 00:24
parzych73 napisał/a: | 1,25 nie są oszczędne... Lepiej od razu 1,4 |
nie porónuj swojej duzej, ciezkiej MK6 na oponach 205 i balastem aerodynamicznym ...do cywilnej MK3 w 3 furtkach na sensownych oponach ..wynik spalania byłby diametralnie rózny
Parzych - 24 Lip 2008, 04:27
LOY, ale 1,4 nie trzeba tak wysoko kręcić, żeby jechać w miarę dynamicznie... Te parenaście koni więcej swoje robi, przy każdej wadze, oporach i oponach
Marcin - 24 Lip 2008, 10:32
przy lekkiej budzie mk3 i lekkiej nodze średnie spalanie raczej nie przekroczy 6, a z 1,4 do tylu nie zejdziesz. Jacek w porównaniu mk4 a mk6 to mk6 ma około 200kg nadwagi, wiec nie ma się co dziwić, że ten silnik już nie daje sobie rady.
odyniec - 24 Lip 2008, 12:05
Marcin, a policzyłeś mięsień piwny Jacka?
SpiderMAN - 24 Lip 2008, 12:45
Ciekawy temacik... Pożyjemy zobaczymy jak się pomysł rozwinie, ze tak powiem...
tajmus - 24 Lip 2008, 12:55
SpiderMAN napisał/a: | Ciekawy temacik... Pożyjemy zobaczymy jak się pomysł rozwinie, ze tak powiem... |
czyby spidek nad czyms nowym kimal??
SpiderMAN - 24 Lip 2008, 13:02
Nie no looz, zawsze mnie ta kwestia interesowala...
Kasy nie mam narazie na takiego swapa
Marcin - 24 Lip 2008, 15:57
odyniec napisał/a: | Marcin, a policzyłeś mięsień piwny Jacka? |
fakt
nie róbcie OT...
wracając do tematu, jeśli ktokolwiek będzie się decydował na przeszczep któregoś zeteca z mk4 i wyżej, niech się liczy, że tam w kompach jest wbudowany immo, którego od tak sobie nie obejdzie i żeby nie było później problemów z nim trzeba mieć komplet: silnik z osprzetem itd, komp, kluczyki (przede wszystkim kluczyk matke) i nie wiem czy nie stacyjke, bo nie wiem gdzie jest umieszczony czujnik od immo który rozpoznaje kod z kluczyka.
SpiderMAN - 24 Lip 2008, 16:44
Czyli krótko mówiąc najlepiej rozbite MK4...
|
|