|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - Fiesta 1,8D cofa sie paliwo
Vinci - 23 Wrz 2008, 20:53 Temat postu: Fiesta 1,8D cofa sie paliwo Witam to jest moje pierwsze auto i mam taki problem ze rano jak jest chlodniej to niechce odpalac swiece i kable sa na 100% dobre z tego co widze niedostaje on paliwa bo w przewodzie nie ma paliwa dopiero po jakims czasie dostaje je i zapala i tu moje pytanie dlaczego to paliwo sie cofa do zbiornika ?? i czemu jak go odpale i plynie paliwo to widać bąbelki powietrza gdzie moze być ta nieszczelność ?? jak mozna sprawdzic czy filter paliwa jest dobry ?
JoeMix - 23 Wrz 2008, 20:57
Sam sobie odpowiedziałeś - masz nieszczelność w układzie, a gdzie - nie wiadomo, szklana kula się stłukła.
Vinci - 23 Wrz 2008, 21:11
a jak mozna sprawdzic wykryć gdzie jest ta nieszczelnosc ?? jest jakis sposób ??
i czy mozna sprawdzić czy filter paliwa jest sprawny ??
genov - 23 Wrz 2008, 21:16
filter to mozna tylko wymienic Cale 17zl kosztuje,(wiem bo w calypso ostatnio zmienialem) a na ''nieszczelnosc'' mozesz chwilowo pomoc sobie kupujac zaworek zwrotny czy jak to sie tam zwie, moze zime przezyjesz a na wiosne zbieraj na regeneracje pompy
Tommur - 23 Wrz 2008, 21:16
Pewnie kanał i oglądasz przewody paliwowe od pompy do zbiiornika i gdziesz znajdziesz mokre miejsce. Zacznij od okolic baku.
Seb0l - 24 Wrz 2008, 07:24
genov a co to za firma tego filtra? Ja najtańszy znalazłem za 50 pare zł..
Vinci wydaj te 100 zł i wymień przewody i opaski na wężach, plus zaworek przed filtrem paliwa i paliwo nie powinno się cofać.
megabajt - 24 Wrz 2008, 12:08
********** wszystkie przewody paliwowe (łącznie ze zwrotnym), załóż nowe przewody paliwowe ale ZBROJONE w sklepie w pobliżu 14zł za metr !!!. Kup opaski METALOWE zaciskane na śrubkę, wszędzie gdzie wąż nakładany jest na króciec załóż opaskę.Spróbuj najpierw bez zaworka zwrotnego jego zawsze możesz założyć gdzieś przed filtr paliwa(wiem on ma sprężynkę ale mimo tego lepiej żeby był w pozycji PIONOWEJ).Wykręć te zasrane świece, wiem, ja też byłem pewien że mam dobre, miały dopiero 9 miesięcy i były marki BERU a mimo to 2 świece stopiły się totalnie, BYŁEM PEWIEN ŻE NA PEWNO NIE ONE WRĘCZ WYDRAPAŁ BYM OCZY za inna opinie:D Winnemu zapowietrzaniu może być elektrozawór na pompie, ściągnij z niego przewód podczas pracy silnika, jeżeli fura dalej działa znaczy że j*********** zaworek, jeżeli zgaśnie na 80% nie on.Zobacz również jak któryś z kolegów wspomniał przewody metalowe pod samochodem, czy wszystko z nimi w porządku:D Pozdrawiam
[ Dodano: Sro Wrz 24, 2008 12:10 ]
Jak możesz wiedzieć że fura dostaje paliwo?Masz przezroczyste przewody paliwowe?W żadnym sklepie motoryzacyjnym nie widziałem przeżroczystych przewodów paliwowych!Przewód paliwowy musi być zbrojony!
Cytat: | - nie klniemy na forum |
JoeMix - 24 Wrz 2008, 13:18
megabajt napisał/a: | W żadnym sklepie motoryzacyjnym nie widziałem przeżroczystych przewodów paliwowych!Przewód paliwowy musi być zbrojony! | Kiedyś były takie, mam jeszcze w jednym aucie... wycofali to ze sprzedaży kilka lat temu,,,
Vinci - 24 Wrz 2008, 19:06
megabajt świece wykrecałem i sprawdzałem mostek też sparwdzałem i inne porzewody itd jest dobre. Co do przewodów tak mam przeźroczyste przewody zbrojone. Dzięki wielkie za pomoc Panowie
megabajt - 25 Wrz 2008, 01:01
Mistrzu, to że świece robią się czerwone po podłączeniu do 12 V to żaden wyznacznik, mogą nie dawać odpowiedniej ciepłoty! Na świecach jest napisane 11,5V!!
|
|