Forum FiestaKlubPolska -

Tuning mechaniczny - wałki rozrzadu..co i jak??

winiar789 - 5 Paź 2008, 00:02
Temat postu: wałki rozrzadu..co i jak??
witam jestem w trakcie kupowania od Pana Światka sportowych walkow rozrzadu i teraz tak na co najlepiej zwrocic uwage ?? oczywiscie odrazu splanuje glowice... moze ktos juz robil taki zestaw?? prosze o rady z gory wielkie dzieki
PumaRST - 5 Paź 2008, 00:16

nie lepiej swapować 1,7 z Pumy?? koszt wałków pokryje przynajmniej połowe kosztu swapa a nie dadzą tyle mocy co silnik 1,7
LOY - 5 Paź 2008, 01:35

PumaRST napisał/a:
nie lepiej swapować 1,7 z Pumy?? koszt wałków pokryje przynajmniej połowe kosztu swapa a nie dadzą tyle mocy co silnik 1,7

puma ołner juz dostał dobre rady w tym temacie http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34214
ale jak widzisz jest uparty i ma swoja filozofię :fox:

zoharek - 5 Paź 2008, 02:32

Niech ktoś to zamknie ;)
winiar789 - 5 Paź 2008, 10:37

Panowie macie racje nalatwiejsza sprawa wymienic silnik i latac ale czy nie leprza satysfakcja jest jak sie robi silnik samemu aby dac mu wiecej mocy?? najlatwiej kupic pume przelozyc itd itd koszt walkow to ok 1300 zl znalazlem firme ktora zrobi te walki nawet taniej koszt pumy po jakis awariach to ok 10 tys chyba latwiej wylozyc 1300 i cieszyc sie ze cos zrobilem i lepiej lata....
zefir - 5 Paź 2008, 10:47

walki to poczatek, warto od razu liznac glowice, zrobic wydech z kolektorem i dolot z kolektorem etc

a pozniej stroic, stroic, stroic

pozdro

winiar789 - 5 Paź 2008, 11:15

:ok: jedyny zefir ktory ma serce do 1.25 ..znaczy tak jezeli chodzi caly dolot to katalizator wyciety tlomik przelotowy jutro juz sie wspawuje co to kolektora wydechowego jest problem bo sa to jednak koszta i dlogi czas oczekiwania...narazie kupie te walki machne glowice i troche odciaze kolo zamochowe i na tyle powinno byc git ..duzo pracy wlozylem w stozek ale zrobilem caly nowy dolot od silnika stozek oslonilem i pozadnie doprowadzilem rure powietrza jezeli zrobimy to porzadnie no to w dety stozek zacznie dzialac ale mysle o zabudowanym BMC
PumaRST - 5 Paź 2008, 11:57

tylko chyba nie bierzesz pod uwage że po zmianie wałków tak naprawde trzeba by zrobić mape nową zeby mieć z tego faktyczna korzyść. same wałki mogą pogorszyc osiagi.

kompletny silnik z Pumy to koszt miedzy 2500-3000zł wiec nie ma tragedi a masz gwarantowany przyrost mocy o 45KM +/- a do tego na twojej skrzyni z 1,25 bedzie jeszcze szybciej przyspieszać. Oczywiście mozęsz dłubać 1,25 ale zapewniam cie że po roku wsadzisz w niego 4-5tyś PLN a auto bedzie moze miało około 100KM. ja nie widze sensu tym bardziej że w pL nie rozgrywaja zawodów FiesatCup tak jak w UK i jest tam klasa dla 1,25. Wiec pewnei autro ma słuzyc do jazdy na codzień i mozę jakioś streetów a odczasu do czasu KJS-ów czy coś w tym stylu wiec sorry ale grzebanie tego cąłkiem udanego silniczka mija sie z jakim kolwiek sensem według mnie.

zefir - 5 Paź 2008, 12:02

no Puma ma racje bo w swojej klasie na zawodach trafisz na seja 1,2/1,4 lub swifta Gti i masz pozamiatane, na codzien ostre mody spowoduja ze sie zesrasz w korkach, od razu zacznij od kupna dobrego sprzegla bo seria plus zamienniki nawet sachs nie wytrzymuja ;)

ja tam Ci kibicuje bo sam chcialem wlozyc w silnik chora kase na szczescie sie opamietalem :) )

winiar789 - 5 Paź 2008, 14:13

hehe sam sie zastanawiam poco ja to robie:) ale coz takie zycie ja mam o tyle dobrze ze prauje w sklepie z tuningiem i na wszystko mam rabaty:D:D ( to mnie pociesza ) a wracajac do tematu kolektorow to chyba sam sobie pospawak kolektor i zloze go w jedna calosc

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group