|
Forum FiestaKlubPolska -
|
![](images/print.gif) |
Mechanika - [MK3] Zwiększenie Mocy W 1.1
mat-eex - 14 Mar 2009, 19:25 Temat postu: [MK3] Zwiększenie Mocy W 1.1 do zamknięcia.
kandyk - 14 Mar 2009, 19:34
mat-eex, Nie możesz od fiestki w wieku emerytalnym wymagać nie wiadomo czego. MOŻESZ: wymienić świece i kable na Motorcrafty, filtr powietrza na czysty, ale taki kształt, jak masz teraz - żadne stożki. Ewentualnie nowy wałek rozrządu - ale o +20KM zapomnij. Po ww elementy zajrzyj http://www.ford.sklep.pl
trzeci - 14 Mar 2009, 19:38
Wycisnąć 20 KM więcej z poczciwego 1.1 50 KM ? - bardziej niż karkołomne zadanie
A i na ironiczne komentarze można się załapać, bo już takie pytania bywały u nas.
Jak dla mnie to wyjścia masz dwa (pomijając oczywiście Twój pomysł)
- zadbać o idealny stan techniczny tego silnika co masz.
Ja miałem 1.1 i 50 KM w dobrym stanie i do jazdy po mieście w zupełności mi wystarczał.
Nie narzekałem na jego możliwości
- wymienić silnik na 1.3i 60 KM, co jest banalnym swapem.
Normalnie plug & play i to za nieduże pieniądze.
Różnicę odczujesz napewno
bidżej - 14 Mar 2009, 23:10
są w chyba w uk części do takiego tuningu HCSów. z tego co pamiętam, komplet gadżetów podnosił moc silnika 1.3 o jakieś 20KM. cena? jedyne 3000pln
LOY - 15 Mar 2009, 00:01
masz to jest jedna z najbardziej zdłubanych hcs-ek na forum ..w temacie znajdziesz wszystkie odpowiedzi http://www.fiestaklubpols...ghlight=#362305
Lechu231bb - 30 Maj 2009, 09:23
Witajcie.
Fiestę 1.1 mam od miesiąca przejechałem nią 2600km 50 koników mi wystarcza.
Denerwuje mnie tylko że przy gwałtownym depnięciu się dławi mechanik twierdzi że w fieście to normalne.
Kiedyś miałem uno 900 i czegoś takiego nie było.
Gdyby nie ten feler byłbym w 100 % zadowolony.
Jak się rozbuja idzie 149 km/h jak w danych fabrycznych.
Myślę że jak ją lepiej poznam to i z tym problemem dam sobie rade.
Pozdrawiam wszystkich.
bidżej - 30 Maj 2009, 09:29
Lechu231bb, witaj
co do dławienia przy depinęciu - sprawdź CPP, wężyk od MAPa, zmień kable i świece jeśli są stare. Do tego filtry paliwa i powietrza, regulacja luzów zaworowych i będzie śmigać jak pszczółka (wszystko znajdziesz na forum, użyj szukajki na górze strony) Poza tym dławienie na zimnym silniku jest normalne - wtedy silnik dostaje mocno wzbogaconą mieszankę i przez to lekko się przylewa.
Pele - 30 Maj 2009, 14:49
Lechu231bb napisał/a: | przy gwałtownym depnięciu się dławi mechanik |
Zmień mechanika albo ostrzegaj zanim go depniesz
Pozdro
JoeMix - 30 Maj 2009, 19:01
Lechu231bb, masz w opisie 1,1 więc wychodzi że gaźnik - jak Ci się dławi przy gwałtownym dodaniu gazu to 1) przyśpieszacz w gaźniku, 2) podciśnienie którym posiłkuje się sterownik zapłonu. Aha i to nie jest normalne.
bidżej - 30 Maj 2009, 20:51
aha, nie zauważyłem braku "i". tylko że w 1995 gaźnikowców już dawno nie montowali do fiest...
szogoon - 31 Maj 2009, 10:57
ja tu z zaciekawieniem otwieram temat o nazwie "zwiększenie mocy w 1.1", a tu takie gupoty...
gupie gupoty!!
Jeżeli samochód nie działa poprawnie to się go naprawia, a części eksploatacyjne się wymienia!
I o jakim zwiększeniu mocy tu mówimy?
Lechu231bb - 9 Cze 2009, 12:19
Dzięki koledzy na razie zmienię mechanika.
Pomyśle też o zmianie silnika na 1.3.
Boję się trochę formalności związanych z taką zmianą.
Ile i jakie papierki będą mi potrzebne by mieć wszystko legalne?
Następny problem gdzie zdobyć silnik 1.3 w dobrym stanie za rozsądną cenę?
kamil wolski - 9 Cze 2009, 12:24
1.1 na 1.3? nie ma sensu. Jak już to zmień na 1.6 bo różnica 1.1 a 1.3 nie będzie zbyt duża..
stafcio - 9 Cze 2009, 13:00
Lechu231bb napisał/a: | 1.Dzięki koledzy na razie zmienię mechanika.
2.Pomyśle też o zmianie silnika na 1.3.
3.Boję się trochę formalności związanych z taką zmianą.
4.Ile i jakie papierki będą mi potrzebne by mieć wszystko legalne?
5.Następny problem gdzie zdobyć silnik 1.3 w dobrym stanie za rozsądną cenę? |
ad. 1.
ad. 2. jak juz zmieniasz to na 1,6. nie ma sensu zmieniac z 1,1 na 1,3
ad. 3. poczytaj forum bylo o tym
ad. 4. poczytaj forum bylo o tym
ad. 5. poczytaj forum bylo o tym - patrz giełda.
|
|