Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK5] brak ssania

sebastiandziok - 13 Lip 2009, 21:21
Temat postu: [MK5] brak ssania
Silnik 1,8 d endura de. Z rana jak odpalam silnik to nie wŁącza się ssanie. Tuż po zapaleniu ma jakieś 820 obr/min po leekim przytrzymaniu gazu wchodzi na wŁąsciwe 930. Później caŁy czas trzyma dobre obroty.- Nie faluja.
Puff - 13 Lip 2009, 22:04

Jakim cudem jesteś w stanie odczytać z tego ultraprecyzyjnego obrotomierza, że obroty podskakują z 820 na 930?
I jakim prawem doszukujesz się ssania w silniku diesla!? W klekotach czegoś takiego nie ma, to nie benzyna! :rotfl: Tutaj przed rozruchem pracują świece żarowe, a po nim - jeśli silnik jest zimny - zmienia się kąt wyprzedzenia wtrysku.

sebastiandziok - 13 Lip 2009, 22:29

To tak mniej wiecej wynosi tyle. Ale kiedyś po odpaleniu wchodziŁna trochę ponad tysiąc.
Puff - 13 Lip 2009, 22:44

sebastiandziok napisał/a:
To tak mniej wiecej wynosi tyle.

Tyle to jest mniej:
-----------------------
a tyle, to jest więcej:
-----------------------------

Jeśli podajesz dokładne liczby, to miej jakiś dowód - tym bardziej że podziałka na skali jest co 250rpm - musiałbyś mieć naprawdę genialne oczy, żeby być w stanie odczytać różnicę dokładnie 110rpm.

Jak auto Ci pali, jeździ i problemów nie sprawia, to nie wiem dlaczego szukasz dziury w całym, wynajdując przy okazji nowy rodzaj silnika diesla, któremu po odpaleniu włącza się ssanie...

sebastiandziok - 13 Lip 2009, 22:45

ja dopiero ucze sie o tym samochodzie a to moj pierwszy w zyciu diesel.
Puff - 13 Lip 2009, 22:52

sebastiandziok napisał/a:
ja dopiero ucze sie o tym samochodzie a to moj pierwszy w zyciu diesel.

To tym bardziej nie powinieneś z takim czymś wyskakiwać... od tego jest forumowa "szukajka", żeby przed napisaniem posta sprawdzić, czy może ktoś nie miał takiego "problemu" (choć - jak już napisałem - to nie jest żaden problem, a tylko Ty szukasz dziury w całym)

Wrzuć na luz, bo na razie jesteś przewrażliwiony... najpierw poczytaj o problemach jakie może sprawiać Fiesta w dieslu (a w porównaniu do wersji benzynowych nie będzie tego wiele - zaczniesz szukać i czytać, to sam się przekonasz), a potem ewentualnie się podpinaj pod tematy.

Tworzenie X nowych topiców, w których to między innymi piszesz, że zmiana biegu z "1" na "2" nazywa się redukcją, powoduje że wpisujesz się nie w obraz świeżaka, ale (niestety) wzorowego biszkopta. Pomyśl dwa razy zanim założysz temat i sprawdź forum trzy razy, czy przypadkiem taki problem nie był opisany w dziesięciu innych tematach, a Twój miałby być jedenastym.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group