|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
LPG - [MK3] Dziura mocy na LPG
Maki - 6 Paź 2009, 20:01 Temat postu: [MK3] Dziura mocy na LPG Wczoraj byłem u gazownika na wymianę filtra i regulację. Gazownik kręcił zaworkiem który idzie od reduktora do silnika. Więc podejrzewam że od regulacji dawki gazu. A więc problem jest taki że jak ruszam i nacisnę na 1 biegu jak i na 2 biegu gwałtownie gaz to odczuwam chwilowy zanik mocy(efekt jak hamowanie silnikiem). Tak jak by nie dostawał odpowiednio dużo gazu (to moje przypuszczenia). Czy mam jechać do gazownika i reklamować to. Przed regulacją było wszystko cacy.
mareno - 7 Paź 2009, 08:00
Jesli przed regulacja bylo OK, to odpowiedz nasuwa sie sama.
bidżej - 7 Paź 2009, 08:10
taki z niego "gazownik" jak z koziej dupy trąba. więcej bym się u niego nie pojawił, a zaworkiem możesz sobie sam pokręcić i to za darmo :yyy:
Maki - 7 Paź 2009, 09:36
No tak tylko jak to się kręci. Normalnie jak kranem od wody czyli w lewo odkręcam kran (daje więcej gazu LPG) w prawo zakręcam kran (Domykam dopływ gazu LPG). Dobrze myślę.
bidżej - 7 Paź 2009, 09:38
nawet jeśli odwrotnie, to dojdziesz metodą prób i błędów.
Maki - 7 Paź 2009, 10:03
Już wiem. W lewo (odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) dajesz większa dawkę. W prawo milejszą. Ja przekręciłem w lewo o m/w 60*. Silnik na moment zwiększył obroty o jakieś pi razy drzwi 300 obr/min potem powrotem na prędkość jałową. Zaraz Jadę na testy.
mareno - 7 Paź 2009, 10:07
A czy przypadkiem twojej instalki nie powinno sie ustawiac po podlaczeniu do kompa?
Maki - 7 Paź 2009, 11:17
Nie ma żadnej wtyczki. Po testach już niema dziury mocy, ale po dłuższej jeździe napiszę czy na pewno.
arecki - 7 Paź 2009, 11:35
miałem podobna sytuację w Felicii. PO wizycie u "gazownika" strasznego muła dostała...sporo paliła gazu itp...się wkur....i sam zacząłem bawić się tym pokrętłem. Metodą prób i błędów udało się. Mniej paliła i była w miarę dynamiczna
karolusms - 7 Paź 2009, 12:53
ja zrobilem swojej tak: na wezu od parownika zakrecilem na maxa po czym odkrecilem o 2 obroty, odpalilem silnik..wyregulowalem wolne obroty w parowniku i jeszcze dawke gazu na wezu..efekt: silnik stracil ciut mocy ale spalanie znaacznie spadlo (z 11 na 8 litrow) dziur niema....na poczatku byly ale wszystko doregulowalem doslownie lekkimi obrotami na wezu
|
|