|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika silnika - SILNIK Z MKIII DO MKII CZY DA RADE
amistad1 - 23 Paź 2009, 17:26 Temat postu: SILNIK Z MKIII DO MKII CZY DA RADE posiadam fieste mkII prawdopodobnie 1986 roku prawdopodobnie bo jest na papierach z mkI wiedz dokladnie niewiem ale do rzeczy padly mi pierscienie i teraz mam pytanie czy bedzie mi pasowal do niej silnik wraz ze skrzynia 5 z mkIII gdyz taki tez posiadam czyli elektryka i wogule
mechcom - 23 Paź 2009, 17:32
a jaki tam był/ jest w tej mk2 standardowo no i na jaki silnik z mk3??
skoro mówisz jak masz elektryke itd do tego silnika to da rade zrobic Dla chcacego nic trudnego
amistad1 - 23 Paź 2009, 17:39
chyba standard niewiem w dowodzie mam 0.9 a zdaje mi nsie ze jest 1.1 a z mk3 jest 1.3
[ Dodano: Pią Paź 23, 2009 20:14 ]
czyli mam rozumieć ze nie sprawi mi to większego kłopotu,tamten wyjmuje a z mk3 wkładam i gra a skrzynia będzie jakiś problem
Peedro - 23 Paź 2009, 20:15
1.3 to ta sama konstrukcja co ten 0.9/1.1 co masz obecnie. Jedyne co to to że przy tym .13 masz mono wtrysk, więc musisz jakoś wiązkę samochodu połączyć z wiązką silnika.
amistad1 - 23 Paź 2009, 20:19
a skrzynia bedzie pasowac
[ Dodano: Pią Paź 23, 2009 20:25 ]
czy czekają mnie durze przeróbki
[ Dodano: Pią Paź 23, 2009 20:32 ]
a co do tej wiaski to jak sie do tego zabrac bo nie zabardzo lapie o co chodzi
mechcom - 23 Paź 2009, 21:28
NO I JAK TAM MASZ NA GAZNIKU OBECNIE A TAM BEDZIE NA wtrysku to bak tez do wymiany
p&p powinno Ci wszystko zagrac przynajmniej tak jest jak zmieniasz w mk3 z 1.1i na 1.3i
amistad1 - 23 Paź 2009, 21:57
ten stary czyli ten 1.1 mam na gazniku jednokomorowym a tego 1.3 jeszcze niewidzialem bo dopiero w wtorek po niego pojade znaczy po cała fiestke mk3 wiedz wszystkie czesci beda tylko czy beda pasowały i co bede musiałprzerobic
[ Dodano: Pią Paź 23, 2009 22:09 ]
a jeszcze zeby sobie nikt nie pomyslal ze po co on chce przekladac skoro ma druga cala ona jest stuknieta wiedz na szrot a szkoda wiedz ja wziolem na czesci
JoeMix - 23 Paź 2009, 23:34
1,3 podejdzie Ci plug&play - w sensie sam silnik, do przeróbki układ chłodzenia (trochę inaczej sa wyprowadzenia) no i cała elektryka od silnika.
amistad1 - 25 Paź 2009, 07:21
czyli rozumiem ze silnik i skżynią będą pasowały bez większego kłopotu tak ale, będę miał problemy z elektryką
Peedro - 25 Paź 2009, 08:24
amistad1 napisał/a: | czyli rozumiem ze silnik i skżynią będą pasowały bez większego kłopotu tak ale, będę miał problemy z elektryką |
Dobrze rozumiesz. Chyba że wrzucisz sobie silnik na gaźniku , wtedy masz totalne plug&play. A tak trzeba się bawić bo 1.3 na mono ma kompa, czujniki itp. W związku z czym trzeba połączyć wiązkę silnika z wiązka samochodu.
amistad1 - 25 Paź 2009, 12:32
a da rade wyjac cala wiazke wraz cala deska rozdzielcza z mk3 zeby nie ciac kabli i ja tez przelozyc czy nie zabardzo
mechcom - 25 Paź 2009, 12:40
z deska bedziesz musiał raczej kombinowac
Laskosz - 25 Paź 2009, 15:23
kombinujecie
szukaj silnika na gaźniku
brat będzie miał do sprzedania 1.4cvh jak tylko wyciągniemy go z jego mk3, wcześniej miałem go w mojej mk1 i jest to zdrowy silnik i na gaźniku
amistad1 - 25 Paź 2009, 17:06
Laskosz napisał/a: | kombinujecie
szukaj silnika na gaźniku
brat będzie miał do sprzedania 1.4cvh jak tylko wyciągniemy go z jego mk3, wcześniej miałem go w mojej mk1 i jest to zdrowy silnik i na gaźniku |
może i bym był zainteresowany ale 1.4 to nie jest moc na skrzynie 4 biegową a taką mam obecnie i trochę daleko żeby go odebrać
JoeMix - 25 Paź 2009, 17:26
1,4,,,o tak maxi duża moc,,, 1,6 były na 4 biegówce i było dobrze,,,
amistad1 - 25 Paź 2009, 17:49
dokładnie chodzi mi o to że ten silnik podczas jazdy przy predkości 100 bedzie wył a to denerwuje jak zamiast normalnej pracy słyszysz wycie
JoeMix - 25 Paź 2009, 22:16
1,1 też przy 100 będzie wył,,, wynika to z tego że przy prędkości 100 na godzinę przełożenia skrzynki sa takie że silnik musi mieć 3750 obrotów na minutę (wartość zupełnie przypadkowa) i czy to będzie 0,9 czy 1,1, czy 1,4 czy 2,0 to będzie się musiał tak samo wysoko kręcić by do tej prędkości auto dociągnąć. Im mocniejszy silnik tum rozkręci się szybciej, a i obroty maksymalne na ostatnim biegu będą większe i auto pojedzie szybciej.
amistad1 - 26 Paź 2009, 08:47
czyli jak wstawie na gazniku to bedzie wszystko bez przerubek tego wyjmuje a drugiego wsawiam i ok a ta skrzynia z mk3 by pasowała bo wiem ze to jest 5 wiedz mniejsze spalanie i wogule
mechcom - 26 Paź 2009, 08:48
amistad1 napisał/a: | skrzynia z mk3 by pasowała bo wiem ze to jest 5 wiedz mniejsze spalanie i wogule |
tak wejdzie
amistad1 - 26 Paź 2009, 08:51
i z gury wszystkim dziekuje za rady jak ktos jeszcze jakies ma to prosze pisac bo naprawde sa pomocne i jak sie wezme do zabiegu to napisze co i jak moze to komus pomorze choc watpie
[ Dodano: Pią Lis 27, 2009 19:47 ]
czy ma ktoś taki silnik kupie jak bedzie nie drogo
[ Dodano: Nie Gru 13, 2009 16:17 ]
dobra wstawiłem i tera mam pytanko co z tą instalacją jak sie do tego zabrać bo to na monowtrysku i gaźnika nie załorze bo niema miejsca na pąpe paliwa więdz musi zostać monowtrysk ale jak to połączyć i czy do rade bez kąputera czyli odrazu pod starą
instalacje z tej mk2 przy silniku 1.3 mam wszystkie czujniki
|
|