|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Demontaż deski rozdzielczej przy szybie
Mad_Maxs - 28 Gru 2009, 20:04 Temat postu: [MK3] Demontaż deski rozdzielczej przy szybie Witam, na zdjęciu poniżej zaznaczyłem o którą część pulpitu chodzi
Są to te kratki nawiewu na szybę. Powietrze jakimś cudem się tam przeciska, ale "na oko" wydaje mi się że jest to jakoś źle założone i dlatego nie ma pełnego ciągu. W jednych miejscach tak dziwnie odstaje do góry, w innych leży dobrze. Napewno kiedyś szyba przednia była wymieniana i możliwe że wtedy ktoś to popsuł. Dopiero przy pełnej mocy dmuchawy, czuć ręką jakiś podmuch, a gdy zamknięte są wszystkie inne drogi (kratki i nawiew na nogi) to dmuchawa tak cichutko piszczy.
Pytanie to oczywiście czy można to jakoś zdemontować żeby nie wyciągać całego pulpitu
Z góry dzięki za wszelką pomoc
Fordon - 28 Gru 2009, 21:18
Tylko i wylacznie cala deska zchodzi bo jest to jeden odlew i nic nie zwobisz bez sciagania deski.
Obrazowo wyglada to tak :
http://img683.imageshack.us/i/img3022t.jpg/
http://img64.imageshack.us/i/img3594.jpg/
JoeMix - 28 Gru 2009, 21:22
Mad_Maxs, ale to tylko na zdjęciach od Fordona tak strasznie wygląda,,,
Mad_Maxs - 28 Gru 2009, 21:49
no to mnie teraz zmartiłeś trochę.. a masz jakiś pomysł co może blokować ten nawiew na szybę? jakoś rozbieranie wszystkiego mi się nie uśmiecha bo nie mam garażu
JoeMix - 28 Gru 2009, 21:50
Może tunele się rozszczelniły wieje pod deskę,,, ?
Mad_Maxs - 28 Gru 2009, 21:56
no właśnie nie, na zdjętych licznikach, sprawdzałem nawet te przewody którymi powietrze się rozchodzi pod szybą i też nigdzie nie wiało
Fordon - 28 Gru 2009, 21:57
Moze byc ze sie rozszczelnilo albo kanaly od powietrza sie zapierdzielily, tylko ze trzeba by kompresorem to najpierw przedmuchac, dalej wyciagnac srodkowa kratke nawieru i sprawdzic czy cofnol sie jakis syf z kratek, jesli tak to odkurzacz i wyciagasz to.
Mad_Maxs - 28 Gru 2009, 21:57
no właśnie nie, na zdjętych licznikach, sprawdzałem nawet te przewody którymi powietrze się rozchodzi pod szybą i też nigdzie nie wiało
A co może oznaczać taki cichy pisk dmuchawy jak jest na 1 ?
Fordon - 28 Gru 2009, 22:10
Mad_Maxs napisał/a: | A co może oznaczać taki cichy pisk dmuchawy jak jest na 1 ? |
trzeba przesmarowac silniczek nawiewu, bo jak sie zaj**e na amen to bedzie cie czekac wymiana
Mad_Maxs - 28 Gru 2009, 22:48
no dobra to teraz jak się do niego dobrać no i czy to normalne że na 1 piszczy a na 2 i 3 już nie?
Fordon - 28 Gru 2009, 23:09
Pod maska na podszybiu, trzeba poluzowac czesc tej blachy (czarnej) trzymajacej sie sciany grodziowej, sciagasz plastik oslaniajacy silniczek, odpinasz kostke, odkrecasz silniczek, czyscisz wszystko, dalej smarowanie i rozruszanie calego zespolu, test i na koniec skladanie.
Narazie piszczy na 1, pozniej zacznie dalej piszczec albo sie zatrzyma i spali bezpiecznik.
W 1.3 bedziesz mial sporo miejsca, ja to wymienialem w XR2i 8V w 45minut.
Mad_Maxs - 29 Gru 2009, 00:27
Skoro mówisz że to nie problem, to jutro obadam jak się ma sytuacja pod maską
Tymczasem dzięki, za wszystkie odpowiedzi
Miły - 29 Gru 2009, 09:11
a czy ma ktoś punkty mocowania deski rozdzielczej? czyli co i gdzie odkręcić... najlepiej foto
trzeci - 29 Gru 2009, 09:20
Miły napisał/a: | a czy ma ktoś punkty mocowania deski rozdzielczej? czyli co i gdzie odkręcić... najlepiej foto |
Miły, na fotkach które wrzucił Fordon masz pokazane punkty mocowań deski rozdzielczej
Boczne są widoczne po odchyleniu uszczelki, te na podszybiu po wyjęciu zaślepek
Namierzenie ich jest bezproblemowe.
Pozdro ...
Miły - 29 Gru 2009, 15:49
i tylko są po bokach i na podszybiu? nie ma nigdzie pod panelem nawiewu ani nic?
trzeci - 29 Gru 2009, 16:02
Miły napisał/a: | i tylko są po bokach i na podszybiu? nie ma nigdzie pod panelem nawiewu ani nic? |
Jak dobrze pamiętam, bo robiłem to dość dawno, to nie
Zresztą jak się za to weżmiesz to sam dojdziesz co i jak.
Nic skomplikowanego tak naprawdę
Pozdro ...
|
|