Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] Uszczelka pod głowicą?

n0n1ck - 5 Lut 2010, 14:04
Temat postu: [MK3] Uszczelka pod głowicą?
Miesiąc temu miałem wymieniany płyn + termostat, przez jakiś czas było wszytko ok w aucie ciepło itd. Po jakimś czasie w aucie zaczynało się robić chłodno a dzisiaj (1,5 miesiaca) wskazówkę miałem na czerwonym polu. Chłodnica zimna w aucie zimno. Okazało się że płynu nie ma.Wlew wygląda właśnie tak



Już przed wymianą był właśnie taki syf za dobrze tego nie przepłukali.
Korek został wymieniony a dalej ucieka, chyba panuja za duże ciśnienie bo po jeździe syczy.
Teraz pytanie gdzie uciekl płyn, skoro nie ma innych wycieków.
Olej wygląda normalnie, nie pali na biało.
Czy to uszczelka pod głowicą ?

bidżej - 5 Lut 2010, 14:07

OMFG :yyy:

wygląda to na olej w chłodziwie ;-(

luki - 5 Lut 2010, 15:41

jak syczy to korek zły proponował bym kupić korek orginalny. Ale najpierw na zimnym silniku uzupełnij płyn i bez przykręcenia korka odpal auto i zobacz co sie dzieje
n0n1ck - 5 Lut 2010, 15:44

A na coś szczególnego muszę zwrócić uwagę ? Bo w sumie to się nic nie dzieje, przy uzupełnionym płynie, chłodnica się nagrzewa wentylator się włącza, temperatura jest stała
Pele - 5 Lut 2010, 16:02

A oleju ubywa ?? Może masz syf w chłodnicy ?? Sądząc po upapraniu wszystkiego dookoła - korek Ci przepuszcza ...
Fordon - 5 Lut 2010, 16:37

Jakis matol jezdzil na samej wodzie w ukladzie i taki syf masz teraz, ja tak mialem w niebieskiej...
Wlalem ocet ponad 1,5L do tego wode wlaczylem silnik z otwartym zbiornikiem wyrownawczym pozniej znowu spust, na nowo woda z octem az praktycznie do czystego bylo to plukane.
Korek wlewu masz z opla :hihihi:
Odpowietrzyc trzeba w ogole uklad przy 1.8D, na wezu miedzy termostatem a chlodnica jest taki wkrecany korek ktorym upuszcza sie powietrze pozniej zakrecasz jak juz sam plyn zacznie kapac, wlaczasz wentylator w srodku na 2 bieg i sprawdzasz jak sie nagrzewa, az do zalaczenia wentylatora.
Kazdy korek wlewu ci pusci jesli cisnienie wewnatrz ukladu bedzie za duze, bo maja one zawor cisnieniowy wewnatrz. Najprostrzy uklad zeby wyrownac cisnienie na ukladzie chlodzenia.

bidżej - 5 Lut 2010, 17:03

mój pierwszy post się nie wyedytował (akurat forum zamknęli na chwilę), przyjrzałem się bliżej tej fotce i olej w chłodziwie bardziej przypominałby majonez. tutaj rzeczywiście wygląda na jakiś szlam który się wydostał z układu...
n0n1ck - 5 Lut 2010, 17:05

Jak będzie trochę na + *C to wymyje układ zobaczymy co będzie się działo dalej i ewentualnie napisze jeśli coś zaobserwuje.
Dziękuje wszystkim za rady.

pvzon - 6 Lut 2010, 22:06

jak wywaliło płyn to może być rozwalona uszczelka i ciśnienie idzie w układ wodny
diodalodz - 7 Lut 2010, 03:55

uszczelka .
drjanusz - 7 Lut 2010, 15:02

A może po wymianie płynu nie odpowietrzyłeś układu :fox: Dokładnie z takim przypadkiem miałem do czynienia 3 tygodnie temu(cholerne SAXO po wymianie cieknącej chłodnicy przez "autoryzowany" warsztat musiałem poprawiać) kill

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group