|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK4] Amortyzatory - wymiana
odyniec46 - 6 Lut 2010, 15:53 Temat postu: [MK4] Amortyzatory - wymiana Witam panowie zatem kontynuuję remoncik mojej fiestki Mam do wymiany 4 amorki i teraz pystanie czy znacie jakieś w miare tanie zamienniki , patrzyłem na allegro i googlach ale tyle tego ze nie wiadomo na co patrzeć, Licze ze pomozecie rada i doswiadczeniem dodam ze jestem studentem i wiadomo jak z kasa pozdrawiam
Kod: | Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci |
monika79 - 6 Lut 2010, 16:41
Witam. U mnie byla wymiana 3 dni temu tylnych i kosztowalo 220 od sztuki (gazowe KYB 341953) mechanik powiedzial ze dobre sa. moze ktos wyrazi swoja opinie o nich:)
diodalodz - 6 Lut 2010, 19:08
monika79 napisał/a: | mechanik powiedzial ze dobre sa |
hehe miał rację jeśli chcesz przejechać tym autem 100 tyś km i być bezpieczna .
odyniec46 - 7 Lut 2010, 12:29
też myślałem o gazówkach własnie
diodalodz - 7 Lut 2010, 16:48
i tak 90 % amorów nie pada od zużycia tylko od wypadków losowych - ubytków asfaltu .
2 tyg temu miałem gościa który wpadł w taka jope że amora rozerwało na brzegu .
darkmen21 - 8 Lut 2010, 14:57
odyniec46 napisał/a: | Licze ze pomozecie rada i doswiadczeniem dodam ze jestem studentem i wiadomo jak z kasa |
Powiem ci tak, nie kupuj nic taniego, bo bedziesz te amory zmieniał po polskich drogach jak szalony, jak pisza wyzej gazowe są spoks
odyniec46 - 8 Lut 2010, 15:05
na naszych same wypadki losowe haha
11kuba11 - 8 Lut 2010, 15:13
odyniec46 napisał/a: | dodam ze jestem studentem i wiadomo jak z kasa |
i własnie dlatego nie szukaj nie wiadomo jakich oszczednisci..
powiem tak z własnego doswiadczenia
w zeszłym roku zmieniałem cały zawias z przodu i na tyle..
na przód poszła kayaba a na tył bliżej nie określony producent..producenta to tam nawet nie było-ale były rewelacyjnie tanie
z przodu jest wszystko ok- po 75% sprawności i nie ma zadnych problemów..