|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Elektryka - [MK3] Interpretacja testu diagnostycznego - 1.1i 
						
												 limus - 18 Lut 2010,  18:06 Temat postu: [MK3] Interpretacja testu diagnostycznego - 1.1i Wykonałem test diagnostyczny na pracującym silniku .
 
Przeczytałem odpowiednia lekturę , ale niestety w początkowej fazie testu przerwy pomiędzy dzwiękami mocno odbiegały od tego co wyczytałem i dlatego nie mogę odpowiednio zinterpretować tego testu .
 
Może ktoś bardziej obeznany się wypowie ?
 
Obok liczb oznaczających ilość dzwięków następujących jeden po drugim i pojedyncze też umieszczam w nawiasach ile przerwy było pomiędzy dzwiękami .
 
5( 60s) ,1 (25s),1 (3s),4 (3s) ,4 (3s) , 4 (5s) ,6 i nic więcej .
 
 
Pozdrawiam.
 
 
 	  | Kod: | 	 		  Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
 
- trzeci | 	  
												 Freeman - 18 Lut 2010,  23:04
  Zrób jeszcze raz ten test , ale tym razem go nagraj. Takie wyniki są nie bardzo
												 limus - 18 Lut 2010,  23:10
  Nagrałem na dyktafon i potem kilka razy odsłuchałem.
 
Mój jedyny pomysł, to błąd przy robieniu testu ; jak wyskoczyła 10- tka , to nie wcisnąłem pedału gazu .
 
Może to miało jakiś wpływ .
 
 
Pozdrawiam.
												 Freeman - 18 Lut 2010,  23:17
  Miało na pewno. Jeśli robiłęś na pracującym silniku.
												 limus - 19 Lut 2010,  09:14
  Czy po komendzie 10 pedał gazu wcisnąć do podłogi i od razu puścić , czy tez silnik ma przez moment być na wysokich obrotach ?
 
 
Pozdrawiam.
												 bidżej - 19 Lut 2010,  09:22
 
  	  | Cytat: | 	 		  | Wygenerowanie kodu 10 (sprowadza się to do jednego piknięcia) - gwałtownie nacisnąć pedał gazu na 2-3 sekundy (aż obroty wzrosną do bardzo wysokich).  | 	  
												 limus - 19 Lut 2010,  09:39
  Czyli nie należy się sztywno trzymać tej czasowej ramówki jeżeli silnik nie będzie chciał się od razu wkręcać ?
 
Generalnie ma się wkręcić i wtedy koniec gazowania ?
 
 
Pozdrawiam.
												 JoeMix - 19 Lut 2010,  09:45
  Jeśli się będzie wkręcał 10 sekund to też dupa blada z testu wyjdzie,,,
												 bidżej - 19 Lut 2010,  10:39
  wtedy powinien wyjść błąd np CPP. BTW, skoro tak słabo się wkręca, to podejrzewałbym właśnie CPP. moja po kopnięciu w gaz kręci się od razu...
												 limus - 19 Lut 2010,  21:48
  Powtórzyłem test.
 
Na wyłączonym pokazało 20 czyli kod separacji  (nie wiem czy to ważne )i dwa razy 38 czyli sonda lambda .
 
Na włączonym dwa razy 11 , czyli brak błędu .
 
Teraz nie wiem czy ta sonda jest padnięta czy tez nie .
 
 
Pozdrawiam.
												 Freeman - 19 Lut 2010,  22:00
  Sonde możesz też sprawdzić mierząc zmiany jej napięcia?
												 
					 | 
				 
			 
		 |