|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Sport w FKP - 5 edycja KJS "Puchar Dziekana wydz.Mech.PWr"
Piter - 21 Kwi 2010, 14:15 Temat postu: 5 edycja KJS "Puchar Dziekana wydz.Mech.PWr" Żarty się skończyły, czas spróbować sił w poważniejszej imprezie, czyli FKP Race & Rally Team w imprezie Automobilklubu Dolny Śląsk
5 edycja KJS "Puchar Dziekana wydz.Mech.PWr"
będąca 2 rundą Dolnośląskich Mistrzostw Okręgu
oraz 2 rundą Mistrzostw Klubowych Automobilklubu Dolny Śląsk.
25 kwietnia 2010
START - godz. 10.00 ul.Wybrzeże Wyspiańskiego parking przy C 13
Sz 1,5,9 - Niskie Łąki - asfalt
Sz 2,6,10 - Parking na ul. Mickiewicza - kostka"puzle"
Sz 3,7,11 - parking 3M ul. Kowalska - kostka "puzle"
Sz 4,8,12 - parkingi Wyższej szkoły logistyki i transportu ul.Sołtysowicka - beton, asfalt, kostka"puzle"
Przegrupowanie i META - parking C 13 ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Wpisowe:
studenci Politechniki Wr. i kobiety za kierownicą - 70zł
członkowie Automobilklubu Dolny Śląsk z opłaconymi składkami - 120zł
pozostali uczestnicy - 140zł
Wpłata na konto; PKOBP 46 1020 5242 0000 2902 0152 2580 tytułem-wpisowe kjs puchar dziekana - nazwisko kierowcy
ZGŁOSZENIA nalęży wysyłać pocztą elektroniczną na adres ; biuro@automobilklub.org
...................................................................................................................................
Patrząc na konkurencję to pojedziemy dla fanu ale czas wysunąć nos nieco po za tor kartingowy
Parzych - 21 Kwi 2010, 15:07
Życzę powodzenia...
trzeci - 21 Kwi 2010, 20:39
Powodzenia Piter
Piter - 23 Kwi 2010, 14:15
Myślę że się druga ( ta lepsza, myśląca ) część załogi nie obrazi jak podam do ogólnej wiadomości że
Czarna Curva Rally Team jedzie w składzie Piter - Sowa
portier - 23 Kwi 2010, 15:12
szkoda, ze to sie nie odbywa w tydzien pozniej, w dlugi weekend, bo akurat bede we Wrocławiu i bym sobie popatrzyl jak sie Curva porusza:P
powodzenia!
sowa - 23 Kwi 2010, 17:27
się nie obrazi .....lizuuuusieeeee
kciuki się przydadzą, bo pełen spontan ...no i nigdy sowa z przepiórą w parze nie latały
..........przynajmniej nie w aucie i nie na trzeźwo
trzeci - 23 Kwi 2010, 18:33
sowa napisał/a: | kciuki się przydadzą, ... |
Bendziem trzyzmać, bendziem i to mocno
Choć można być spokojnym, bo załoga mocna i auto też daje radę.
Pozdro ...
Żółwik Tuptuś - 23 Kwi 2010, 20:05
ja też trzymam za Was kciuki
ivanek - 23 Kwi 2010, 21:11
Przyjechałbym lecz pracuję - ale w zamian mocno trzymam kciuki !!
mikolaj_r - 24 Kwi 2010, 10:16
Trzymam kciuki
sowa - 24 Kwi 2010, 23:40
Przepiór czekaj na mnie z moooocną, słooodką kawą
Dzisiaj cały dzień razem z AK Gorzowskim sędziowaliśmy rajd 4x4 w Drezdenku. Może laka toto nie pali, czy z piskiem nie ruszy..... za to piachem i błotem rzuca na parę metrów i podjedzie wyrypami pod skarpy 2:1 było grubo
dozo jutro
Piter - 24 Kwi 2010, 23:46
Eeee ale ja nie mam termosu.
Tylko sie dobrze doczyść z tego błota bo dziś auto umyłem specjalnie na ta okoliczność
Wez taśmę lakierniczą/malarską jak masz żeby przekreślić inne numery na budzie,
sowa - 24 Kwi 2010, 23:50
improwizuj
.....akurat puszczałam start na suchej próbie, więc się tylko dobrze wytrzepię :dorozpuku:
taśmę mam- nowa rolka,..... mam nadzieję że wystarczy na wszystkie :yyy:
tommirs - 25 Kwi 2010, 10:54
Hehe...brawo za odwagę!
Tak...widzę, że łapiesz bakcyla, zaczyna się od kartingu/toru a później coraz to ciekawsze, bardziej wymagające od auta i kierowcy imprezy.
Trzymam kciuki!
trzeci - 25 Kwi 2010, 17:03
Teraz to już tylko czekać na wieści jak poszło Piterowi i sowie
Oby było jak najlepiej
bidżej - 25 Kwi 2010, 18:42
jeszcze jeżdżą czy jak? proszę się chwalić...
sowa - 25 Kwi 2010, 21:49
juz pojezdzili
Zabawa przeeeeednia, impreza bardzo szybka i dobrze zorganizowana no i pogoda aż za bardzo dopisała
Startowaliśmy w klasie trzeciej (poj ~1.3-1.6) z czego były trzy FSO, my a póżniej CRXy i tym podobne auta na C, P106 Rally, Clio Sport i Saxo. Konkurencja więc baaaaaaaaaaaaardzo mocna i w klasie wylądowaliśmy na 7 lokacie.
Do ogłoszenia generalki nie doczekaliśmy już, ale mamy nadzieję ,że będzie jakoś opublikowana w necie. Z naszych szacunków będziemy jakoś w połowie stawki.
To detale, ale najważniejsze fakty to to, że Czarna Curva dała radę!!!!!, ukończyliśmy rajd bez większych problemów, Przepiór bardzo szybko wyłapywał swoje błędy i z przejazdu na przejazd się poprawiał (nawet o 4 sek!!!!), .....zachowując przy tym trzeźwość umysłu no i na 10 przejazdów nie wyłapaliśmy żadnej kary ani taryfy
.....ja chcem jeszcze... a do YTP tyle czasuuuuuuu
Żółwik Tuptuś - 25 Kwi 2010, 21:52
Gratulacje dla Was i dla Auta .
Z rozmów telefonicznych wiem co się u Was działo , ale i tutaj pogratuluję
Tak Trzymać
trzeci - 25 Kwi 2010, 22:08
Ja też gratuluję wyniku i zazdroszczę emocji.
Czyste przejazdy, poprawianie czasów - to świetna podstawa do tego co dalej
A jak chcecie jeszcze, to iść za ciosem i może spróbować tutaj ?
Termin bliski a odległość też chyba do przełknięcia.
Od nas z ZS wybiera się tam papikowa ekipa.
Pozdro ...
Rkalitka - 25 Kwi 2010, 22:11
Gratuluję występu i zazdroszczę emocji
Mam nadzieję, że te dwa tygodnie do YTP szybko zlecą
sowa - 25 Kwi 2010, 22:17
trzeci napisał/a: |
A jak chcecie jeszcze, to iść za ciosem i może spróbować tutaj ?
Termin bliski a odległość też chyba do przełknięcia.
Od nas z ZS wybiera się tam papikowa ekipa.
Pozdro ... |
Nysa po szutrach jedzie, więc nie wiem czy by się LOY zgodził :yyy:
Piter - 25 Kwi 2010, 22:18
Ehhh ciężko zebrać w kilku zdaniach to co się czuje siedząc w małej starej czarnej puszce między całą masą szybkich rajdówek.
Fajna impreza, obstawiona silnymi załogami. Na wielu było aż miło patrzeć jak zbierają się te małe wyścigówki ( przesiadamy sie na saxo )
Zajęliśmy w swojej bardzo mocnej klasie 7 miejsce z czego jesteśmy zadowoleni i w generalce klasując się ok połowy stawki ucierając nosa nie jednej rajdówce
O sile naszej klasy może świadczyć to że z tym samym czasem w klasie 4 (1.8 i 2.0) mieli byśmy 5miejsce a w klasie 2 czyli tak naprawdę mocowo najbardziej nas zbliżonej mieli byśmy miejsce 2.
No ale jest jak jest. Ostatecznie klasa 3 i 7dme miejsce między pugiem 106, saxo i cała masą aut na "c"
Fajne próby na których czasy poprawialiśmy z każdym przejazdem urywając kolejne 1-2 sek.
Nie popełniliśmy żadnych rażących błędów. Auto na różnych nawierzchniach spisało się świetnie. W zasadzie żadnych problemów z trakcją. Xr-kę można cisnąć do dechy i tylko trzymać mocno bo kierę wyrywa jak cholera.
Większość patrzyła na nas i na fiestę nie bardzo poważnie. Inni podchodzili zaciekawieni i klepali nas po ramieniu. Ale największe wrażenie na zawodnikach zrobiły naklejki z Poznania!
-Byliście na Torze Poznań tą fiestą ?!? - I jak tam jest ???
Na koniec ( sowa juz odjechała jakąś skodą czy coś ) podszedł do mnie jeden ze sponsorów - Radio Wrocław - i zaproponowali przeprowadzenie ze mną wywiadu i prezentacji auta na antenie radia
Podobało się nam aby więcej takich okazji to pojeżdzawek.
sowa dzięki za przyjazd, bez Ciebie bym sobie nie poradził.
I mimo kilku chwil zawahania
np: przed hydrantem, nie- za hydrantem, nie ...
albo : na rondo, na rondo, a nie jednak w lewo
lub: dzida do mety, dzida,dzida, a faktycznie jeszcze tan pachołek - dobrze że pamiętałeś, teraz do mety
było naprawdę SUPER
Niebawem w necie pewnie pojawia się różne fotki bo fotografów było sporo.
[ Dodano: Nie Kwi 25, 2010 22:22 ]
trzeci, dla mnie 1-2 Maj odpada organizacyjnie
[ Dodano: Nie Kwi 25, 2010 22:23 ]
Hehehe się naprodukowałem a sowa już zdążyła opisać jak było
trzeci - 25 Kwi 2010, 22:54
sowa napisał/a: | Nysa po szutrach jedzie, więc nie wiem czy by się LOY zgodził |
Teraz Piterowi nie pasuje ale na przyszłość to ciiiiii ... nic LOY-owi nie mówić, a jakby co to zwalić winę na myjnię automatyczną
Piter daj znać kiedy ten wywiad będzie i o nagranie się postaraj, żeby zostało w Klubie
Piter - 25 Kwi 2010, 22:55
Nie myję xr-ki na myjni automatycznej! Wypraszam sobie
Ale sopko jeszcze coś na pewno razem z sową pojedziemy
Parzych - 25 Kwi 2010, 23:06
No to i ode mnie gratulejszyn
Piter - 27 Kwi 2010, 15:29
Dzięki Asia za analizę wyników. Wychodzi na to że im krótsza, bardziej kręta próba to możemy nawiązać równa walkę z najlepszymi.
Były próby które jechaliśmy na różnicy niecałej sek, a były tez takie gdzie byliśmy szybsi od puga czy saxo
Najwięcej straciliśmy na próbach gdzie trzeba było jechać długo prosto
Zdjęć z imprezy nie mogę znaleźć w necie
[ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 15:38 ]
http://rajdy.hoga.pl/galeria/galeria.asp?gid=1919
trzeci - 27 Kwi 2010, 18:17
To bardzo dużo znaczy, że nadrabia się do mocniejszych aut tam gdzie liczy się technika jazdy a nie sama moc.
A dokładnie to, że bardzo dobry z Ciebie łącznik pomiędzy fotelem a pedałami
Co do zdjęć, to jeszcze takie znalazłem.
I choć wzrok może mnie mylić, bo jestem skonany jak koń po kilku odcinkach Bonanzy, to jednak mogę się założyć o zgrzewkę Stronga, że na jednym z nich widać Twojego pilota przy stole biesiadnym
Pozdro ...
Adam bytec - 27 Kwi 2010, 18:18
fajna ta wasza fieścinka , startowałem w tym rajdzie cinquecentem jako pilot i szybko zwróciłem uwage na wasze auto. profesorka;]
[ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 18:22 ]
http://www.youtube.com/watch?v=fa4EVGqtV1M
film z naszego wystepu;]
[ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 18:34 ]
i nie wiem jak
Wy ale ja miałem duże problemy na 3m dostaliśmy za to 2 limity , za pierwszym razem nie zauważyłem pachołka (tego za rondem)... nie widziałem tego placu wczesniej i mialem duże problemy
Piter - 27 Kwi 2010, 20:36
trzeci napisał/a: | jednak mogę się założyć o zgrzewkę Stronga, że na jednym z nich widać Twojego pilota przy stole biesiadnym
Pozdro ... |
Ano, jest
Adam bytec 3M fajna próba była Najszybsza i tam najwięcej traciliśmy do rywali
Ogólnie nie mieliśmy z nią problemów ( kwestia opisana trasy przed startem ) choć to prawda że na przy pierwszym przejeździe łatwo było się pogubić. Nie było widać trasy z perspektywy auta, trzeba było zdać się na to co czyta pilot
Kilka załóg tam cofało
|
|