|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Mechanika - [MK4] Szarpanie, dławienie, falujące obroty. 
						
												 pietrucha24 - 31 Maj 2010,  16:55 Temat postu: [MK4] Szarpanie, dławienie, falujące obroty. Witam serdecznie i z góry przepraszam za nowy wątek.
 
 
Wczoraj robiłem trasę i przez 600km nic się nie działo, nagle 10 km przed końcem podróży rozpoczęła się burza. Drogi zamieniły się w rzeki. Samochody jechały 20km/h widoczność ograniczona. Samochody przejeżdżające z nad przeciwka zalewały auta w tym mój aż po dach. Dojechałem do domu i wszystko było dobrze. wieczorem postanowiłem pojechać na zakupy i tu zonk po 10 km samochód zaczął się dławić. Obroty na postoju zamiast 900 falowały od 800 do 1000. Ja mu w gaz a on łapał zawiechę. Nagle dostawał kopa i jechał. Wróciłem do domu na garaż. Spędził tam noc. Rano sprawdziłem płyny, olej i chłodniczy wszystko w porządku. Filtr powietrza wilgotny, świece wymienione 20 tys km temu na Motocrafta ze sklepu ford.sklep. Panowie jakieś pomysły?? Auto ma 156 tys km bez kręcenia.
												 jackrzec - 31 Maj 2010,  18:10
  Sprawdź wtyczkę od cpp.
												 pietrucha24 - 1 Cze 2010,  18:31
  Niestety to nie wtyczka.
												 ramses123 - 1 Cze 2010,  18:47
  wyczyść przepustnice i wymień silniczek krokowy, sprawdź sondę lambda
												 pietrucha24 - 1 Cze 2010,  21:07
  Filtr powietrza wysuszony, kable po nocy w domku. Nadal żadnej poprawy. Z tłumika przy dodawaniu gazu wydobywa się taki specyficzny odgłos... 
 
 
[ Dodano: Pią Cze 04, 2010 09:34 ]
 
Samochód odzyskuje wigor. Teraz dławienie się do rzadkość. Zastanawiam się czy żeby zapobiec temu typu przypadkowi czy nie wymienić przewodów. Jak to jest z cewka zapłonową? 
 
 
[ Dodano: Pon Lip 26, 2010 22:06 ]
 
Przewody w końcu wymienione zostały. Niestety 2 tygodnie później problem po nawałnicy się powtórzył. Dziś wymieniłem cewkę i jak się okazało była popękana, plastik przedziurawił się i idealnie nie było prądu na 4 cylindrze. Na 1-wszym była. Więc problem rozwiązany.
												 
					 | 
				 
			 
		 |