|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Mechanika - [MK3] Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem cieknie 
						
												 n0n1ck - 2 Sie 2010,  22:04 Temat postu: [MK3] Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem cieknie Witam,
 
 
mam problem jak w temacie i chciałbym się poradzić czy lepiej kupić używaną niecieknącą i wymienić czy dać swoja do regeneracji i czy ktoś zna jakiś warsztat gdzie robią cała wymianę wraz z regeneracją w rozsądnej cenie w okolicach Katowic.
 
Z góry dzięki!
												 jackrzec - 3 Sie 2010,  10:53
  Daj do regeneracji, a jeśli masz jakieś pojęcie, to sam możesz spróbować powymieniać simmeringi. Potrzebujesz komplet naprawczy taki: http://ford.sklep.pl/pl,p...,simbo,kpl.html Ja z tym walczyłem w sobotę i pół niedzieli, ale jak na razie nie cieknie (już).
												 TSRules - 3 Sie 2010,  11:02
  jackrzec oby ci jak najdłużej wytrzymało, jestem ciekaw bo przekładnia to cho... droga zabawa więc fajnie gdyby ten zestaw naprawdę działał
												 jackrzec - 3 Sie 2010,  11:07
  W sumie mikrometrem mierzyłem ten wałek i praktycznie nie jest wyrobiony, za to simmeringi były zdarte kompletnie (prawie 1mm różnicy na średnicy wewnętrznej między nowym a starym). Musi działać. W sumie od kiedy założyłem wspomaganie, to od 4 lat go nie ruszałem, ale teraz co 500 km musiałem dolewać po pół zbiorniczka płynu.
												 n0n1ck - 4 Sie 2010,  08:10
  W garażu bez kanału poradzę sobie z demontażem ? Wtedy bym oddał do regeneracji.
												 jackrzec - 4 Sie 2010,  12:35
  Poradzisz, bo ja to robiłem na podwórku przed domem. Ale odkręcania to jest sporo. i trzeba mieć kobyłki pod samochód.
												 bidżej - 4 Sie 2010,  12:38
  jak dobrze kojarzę, to jest gdzieś opis jak wyciągnąć przekładnię. co prawda chyba bez wspomagania, ale idea ta sama. trzeba szukać przez szukajkę, na listę FAQ się nie załapało...
												 jackrzec - 4 Sie 2010,  12:44
  bidżej, idea jest ta sama - trzeba wyjąć , ale sposób wyciągania przekładni ze wspomaganiem a bez jest kompletnie inny. Nie wyjmiesz jej tak jak zwykłej przez dziurę w lewym nadkolu. Ona jest sporo grubsza i ma wystające rurki. Można spróbować zsunąć gumy i odkręcić drążki, ale dostęp jest fatalny i ciężko to zrobić. Jesli by się udało, to bez problemu wyjdzie górą. Ja np. musiałem odkręcać całe mocowanie prawego wahacza i dopiero wtedy udało mi się ją wyjąć.
												 n0n1ck - 6 Sie 2010,  13:33
  Czy jest problem z odkręceniem mocowania wahacza ?
												 cypis290 - 6 Sie 2010,  16:19
  Teoretycznie nie ma. Praktycznie do klucza przyda Ci się przedłużka bo najczęściej śruby są dość mocno zapieczone.
												 
					 | 
				 
			 
		 |