| |
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK4] Zatarty silnik 1.25 - zmiana na inny
Sumo4871 - 2 Sie 2010, 23:07 Temat postu: [MK4] Zatarty silnik 1.25 - zmiana na inny Witam. Drodzy Koledzy mam problem, iż zatarłem silnik 1,25 w swojej maszynce '97 i niestety musze nabyć nowy. Poradźcie mi jakie inne silniki pasują do tego modelu bez duzego wkładu pracy. Silnik 1,25 ciezko jest znaleźć w budzie żeby sprawdzic jak chodzi. Nie chce kupować jakiegoś z paleciaka. Pozdrawiam i licze na pomoc.
Parzych - 3 Sie 2010, 01:09
Może się mylę, ale chyba z 1,4 nie powinno być problemu... Być może komp i wiązka z 1,25 dadzą radę... Ale mogę się mylić...
arecki - 3 Sie 2010, 06:42
jak już będziesz się bawił w swapowanie to na 1.7 z pumci
Dietih - 3 Sie 2010, 13:48
| Sumo4871 napisał/a: | | zatarłem silnik 1,25 w swojej maszynce '97 |
pochwał się, ku przestrodze, coś zrobił, że go zatarłeś ?
po wymianie oleju zapomniałeś nalać nowego? (żart, pytam serio)
pozdro
Sumo4871 - 3 Sie 2010, 15:04
No niestety nie zapaliła sie lampka kontrolki poziomu oleju i do póki jeździlem po mieście bylo wszystko dobrze ale pojechalem w 200 km trase i po 2 dniach po powrocie wszystko sie poprzekręcalo w środku i od miesiąca autko stoi pod domem i czeka na nowe serce:(((
JoeMix - 3 Sie 2010, 15:06
| Sumo4871 napisał/a: | | No niestety nie zapaliła sie lampka kontrolki poziomu oleju | No nie zapaliła się bo takiej we fieście z tego co wiem to nie ma
zefir - 3 Sie 2010, 15:21
jest w mk4 Joe
szynszyl - 3 Sie 2010, 15:23
| JoeMix napisał/a: | | Sumo4871 napisał/a: | | No niestety nie zapaliła sie lampka kontrolki poziomu oleju | No nie zapaliła się bo takiej we fieście z tego co wiem to nie ma | to czego może nie być, to wskaźnika poziomu satysfakcji a nie wskaźnika OLEJU...
Marcin - 3 Sie 2010, 15:24
kiedyś sprawdzałem wyprowadzenia z kompów i różnice w wiązkach i gdzieś to musi być na forum, pewnie już jest w archiwum... na pewno bez problemu włożysz każdego zeteca-s, ale na pewno są różnice w wiązkach, być może 1,4 ma taką samą, ale tego jeszcze trudniej znaleźć.
JoeMix - 3 Sie 2010, 17:17
| zefir napisał/a: | jest w mk4 Joe | Ale jest kontrolka poziomu oleju, czy zwykłakontrolka ciśnienia (bo to nie to samo)
Parzych - 3 Sie 2010, 17:54
| JoeMix napisał/a: | | Ale jest kontrolka poziomu oleju, czy zwykłakontrolka ciśnienia (bo to nie to samo) | Kontrolka ciśnienia oleju nie jest przypadkiem również kontrolką za niskiego poziomu oleju
Sumo4871 - 3 Sie 2010, 19:21
One sa ze soba polaczone, w każdym razie nie zapaliła sie jak zwykle sie zapalała bo niby jeszcze nie było potrzeby ale silnik sie przekrecił. Trudno :((( !!!
Peedro - 3 Sie 2010, 20:18
czasem wypada zerknąć pod maskę i wyciągnąć bagnet ;] to powinno wystarczyć
arecki - 3 Sie 2010, 20:22
| Sumo4871 napisał/a: | | Trudno :((( !!! |
łeetam trudno...wstawisz coś mocniejszego i może zaczniesz olej sprawdzać
JoeMix - 3 Sie 2010, 20:57
| Parzych napisał/a: | Kontrolka ciśnienia oleju nie jest przypadkiem również kontrolką za niskiego poziomu oleju | A nigdy w życiu,,, kontrolka cienienia oleju Ci się zapali jak poziom oleju spadnie poniżej smoka czyli pompa zaciągnie powietrze, ale dużo wcześniej już olej nie będzie dochodził gdzie trzeba, choć w miejscu czujnika ciśnienie będzie prawidłowe,,, druga sprawa jak włączasz zapłon to się świeci bo za mało oleju masz w silniku?
hubi_2006 - 3 Sie 2010, 20:57
Dla mnie 1.7 to zbyt wiele kasy i ryzyka. Dlaczego? Niech ktoś mi pokaże Pumę, która miała spokojny żywot? Większość tych silników jak już jest w sprzedaży to wymontowana i nawet go sprawdzić nie idzie (z resztą jak można sprawdzić silnik bez otwierania).
Obstawiam 1.6 bo tutaj jest większy wybór jeśli chodzi o wiek tych jednostek.
TSRules - 3 Sie 2010, 21:13
| Cytat: | | Dla mnie 1.7 to zbyt wiele kasy i ryzyka. |
Prawda, koszta swapu są takie że prościej pume kupić, po co kombinować
|
|