|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Silniki diesla - [MK6] 1,4 tdci fiesta Mk6 2003
arktur36 - 22 Sie 2010, 18:15 Temat postu: [MK6] 1,4 tdci fiesta Mk6 2003 Witam wszystkich, jestem nowy na tym forum, ale przed założeniem tego tematu użyłem szukajki, ale nic odpowiedniego nie znalazłem, także admina proszę o wyrozumiałość i przechodzę do meritum.
Kupiłem z drugiej ręki fiestę 1.4 tdci z 2003 r z przebiegiem 131 tysiaków ( autentyczny). Autko oki poza tym, że nie odpala za pierwszym cyklem. Pali przy drugim rozruchu, pod koniec cyklu pracy rozrusznika i po dodaniu gazu. Z obserwacji wynika z z rury wali trochę białego i trochę czarnego dymu prze pierwsze 1-2 sek. potem czysto. Dodam że poźniejsze rozruchy odbywają się bez problemu za I razem ale tez z lekkim gazem. Auto jest przeznaczone dla córki, ale nie mogę jej go oddać dopóki zie zlokalizuję i nie usunę problemu, tym bardziej że zaraz będzie chłodno. Proszę o radę co zrobić i gdzie szukać. Wymieniony olej i filtr powietrza. Nie wiem jak filtr paliwa i świece. Wskażcie właściwy kierunek proszę.
diodalodz - 23 Sie 2010, 02:34
trzeba zacząć od świec jak będą ok to trzeba zrobić próbę na przelewach wtrysków przy odpalaniu .
arktur36 - 23 Sie 2010, 08:22
diodalodz napisał/a: | trzeba zacząć od świec jak będą ok to trzeba zrobić próbę na przelewach wtrysków przy odpalaniu . |
dzięki, jutro auto wstawię do serwisu Karforda w Zielonej G., zobaczymy co na to Panowie poradzą i co zrobią.
diodalodz - 23 Sie 2010, 11:39
oby nie mieli autoryzacji to jakoś może dadzą rade .
arktur36 - 23 Sie 2010, 14:20 Temat postu: Może dadzą radę, mam taką nadzieję Karford to ponoć właśnie niezależne Serwisy Forda.
sledge - 24 Sie 2010, 01:07
u mnie problem był tego samego rodzaju, czarne myśli przychodziły do głowy, a tu świece okazały się winowajcą
Pozdrawiam
Warto też wymienić filtr paliwa i powietrza ( co już zrobiłeś, więc odpada) , coby autko miało świeże płucka i zdrowy krwiobieg - to i lepiej rano będzie się budzić do życia
Pozdrawiam
arktur36 - 24 Sie 2010, 15:47 Temat postu: Poważniej niż myślałem
sledge napisał/a: | u mnie problem był tego samego rodzaju, czarne myśli przychodziły do głowy, a tu świece okazały się winowajcą
Pozdrawiam
Warto też wymienić filtr paliwa i powietrza ( co już zrobiłeś, więc odpada) , coby autko miało świeże płucka i zdrowy krwiobieg - to i lepiej rano będzie się budzić do życia
Pozdrawiam |
Diagnoza : przedmuchy spalin do układu chłodzenia, olej w układzie chłodzenia. Także to może świadczyć o uszczelce pod głowicą. Stąd też mogą wystąpić trudności z odpalaniem gdyż paliwo miesza się z płynem. Widać zresztą jak do zbiornika wyrównawczego wwala powietrze zamiast cieczy chłodzącej
ramses123 - 24 Sie 2010, 18:00
arktur36 napisał/a: | iagnoza : przedmuchy spalin do układu chłodzenia, olej w układzie chłodzenia. Także to może świadczyć o uszczelce pod głowicą. Stąd też mogą wystąpić trudności z odpalaniem gdyż paliwo miesza się z płynem. Widać zresztą jak do zbiornika wyrównawczego wwala powietrze zamiast cieczy chłodzącej |
i wszystko to przy przebiegu 131 tys km ? albo auto mega wyeksploatowane albo przebieg wcale nie autentyczny. Te silniki mają po 200 tys i nikt uszczelek pod głowicą nie rusza ... :(:(:(
arktur36 - 24 Sie 2010, 18:09 Temat postu: Raczej autentyczny raczej autentyczny bo przeglad ostatni z 2008 roku z wrzesnia i potwierdzony przebieg 90 tys. No ale uszczelka to wstępna diagnoza i może się nie sprawdzi choć mało w to wierzę
ramses123 - 24 Sie 2010, 18:38
Objawy by się zgadzały, dym z wydechu, ciężko pali, no i jak już serwis stwierdził że to uszczelka to nie ma na co czekać. Trzeba wymienić uszczelkę i śmigać dalej
diodalodz - 24 Sie 2010, 21:24
a nie miał problemów ze zrobieniem 1 obrotu silnika po nocy?
arktur36 - 25 Sie 2010, 06:36 Temat postu: Trudno powiedziec Miał trudności z załapaniem ale aż tak dobry to nie jestem, ale rano pytałem mechaniora i twierdzi że nie było takiego problemu.
kamil wolski - 27 Sie 2010, 14:06
to teraz zabierz auto do innego warsztatu na analize pod tym katem - czy aby czasami nie proboje cie naciagnac
|
|