Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] Długo odpala - 1.1 gaźnik

calvinbb - 2 Wrz 2010, 20:10
Temat postu: [MK3] Długo odpala - 1.1 gaźnik
Witam mam taką sprawę. Kupiłem fiestę mk3 1.1,1989,gaźnik. Przy zimnym silniku muszę kręcić nawet 5-7s aby odpalił, na ciepłym od razu. W czym może być problem? Wymieniłem filtr paliwa i świece(przewody stare)
JoeMix - 2 Wrz 2010, 20:22

Jak używasz ssania i jak odpalasz auto, opisz krok po kroku każdą czynność,,,

[ Dodano: Czw Wrz 02, 2010 20:22 ]
:9: I dalczego w profilu masz monowtrysk,,, (1,1i) ;-|

calvinbb - 2 Wrz 2010, 20:30

Przekręcam kluczyk i tyle

[ Dodano: Czw Wrz 02, 2010 20:34 ]
nie mam dźwigni ssania

JoeMix - 2 Wrz 2010, 20:37

To spróbuj przed przekręceniem kluczyka kilka razy nacisnąć gaz, na przykład 2.
calvinbb - 2 Wrz 2010, 20:43

ok jutro rana spróbuję i zobaczę jaka będzie reakcja
pablon - 3 Wrz 2010, 18:02

masz gaźnik z automatycznym ssanie, to jest regulowane przez czujnik chyba.
calvinbb - 3 Wrz 2010, 18:05

Nie pomogło dalej długo trzeba kręcić
matrix-1990 - 3 Wrz 2010, 18:24

sprawdzałeś czy silna iskra idzie?
Rebel - 3 Wrz 2010, 18:30

a jak tam filtr paliwa?
JoeMix - 3 Wrz 2010, 21:20

pablon napisał/a:
masz gaźnik z automatycznym ssanie, to jest regulowane przez czujnik chyba.
Jaki czujnik?
calvinbb napisał/a:
Nie pomogło dalej długo trzeba kręcić
Zdejmij puszkę filtra i cyknij zdjątko gaźnika, wystarczy zdjąć górną pokrywę, i wyjąc filtr,,, jak będziesz mieć to zdjęcie na zimnym silniku, to zamontuj całość i zrób rundkę aż się silnik rozgrzeje do normalnej temperatury, i zrób drugie takie samo zdjęcie,,,
Rebel - 3 Wrz 2010, 21:51

JoeMix napisał/a:
wystarczy zdjąć górną pokrywę, i wyjąc filtr


to już chyba wygodniej zdjąć całą patelnie... :-P

JoeMix - 4 Wrz 2010, 08:05

rwiezel, a ja tam nie wiem jak jest w nowszych, w starszych to śruba plus kilka zatrzasków,,, jak chcesz spód to jeszcze kolejne śrubki trzeba odkręcać i podciśnienia rozłączać,,,
pablon - 4 Wrz 2010, 10:41

Trzy śruby u góry plus 5 zatrzasków po bokach patelni i już. Nie ma nic prostrzego :bigok:

Przydało by sie wyczyszczenie tego gaźnika, bo po tylu latach musi byc tam niezły syf.

Rebel - 4 Wrz 2010, 11:28

JoeMix, w moim 3 śruby i zatrzaski, żeby dostać się do filtra, żeby zdjąć całość to tylko te 3 śruby no i ewentualnie węże, ale nie zdejmując ich też można odsunąć patelnie znad wtrysku/gaźnika.
Bit1 - 4 Wrz 2010, 21:30

A spróbuj odpalić bez pokrywy filtra, i przed odpaleniem kapnij do gaźnika kilka kropel benzyny i zobacz czy jest jakaś różnica.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group