|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Długo odpala - 1.1 gaźnik
calvinbb - 2 Wrz 2010, 20:10 Temat postu: [MK3] Długo odpala - 1.1 gaźnik Witam mam taką sprawę. Kupiłem fiestę mk3 1.1,1989,gaźnik. Przy zimnym silniku muszę kręcić nawet 5-7s aby odpalił, na ciepłym od razu. W czym może być problem? Wymieniłem filtr paliwa i świece(przewody stare)
JoeMix - 2 Wrz 2010, 20:22
Jak używasz ssania i jak odpalasz auto, opisz krok po kroku każdą czynność,,,
[ Dodano: Czw Wrz 02, 2010 20:22 ]
I dalczego w profilu masz monowtrysk,,, (1,1i)
calvinbb - 2 Wrz 2010, 20:30
Przekręcam kluczyk i tyle
[ Dodano: Czw Wrz 02, 2010 20:34 ]
nie mam dźwigni ssania
JoeMix - 2 Wrz 2010, 20:37
To spróbuj przed przekręceniem kluczyka kilka razy nacisnąć gaz, na przykład 2.
calvinbb - 2 Wrz 2010, 20:43
ok jutro rana spróbuję i zobaczę jaka będzie reakcja
pablon - 3 Wrz 2010, 18:02
masz gaźnik z automatycznym ssanie, to jest regulowane przez czujnik chyba.
calvinbb - 3 Wrz 2010, 18:05
Nie pomogło dalej długo trzeba kręcić
matrix-1990 - 3 Wrz 2010, 18:24
sprawdzałeś czy silna iskra idzie?
Rebel - 3 Wrz 2010, 18:30
a jak tam filtr paliwa?
JoeMix - 3 Wrz 2010, 21:20
pablon napisał/a: | masz gaźnik z automatycznym ssanie, to jest regulowane przez czujnik chyba. | Jaki czujnik? calvinbb napisał/a: | Nie pomogło dalej długo trzeba kręcić | Zdejmij puszkę filtra i cyknij zdjątko gaźnika, wystarczy zdjąć górną pokrywę, i wyjąc filtr,,, jak będziesz mieć to zdjęcie na zimnym silniku, to zamontuj całość i zrób rundkę aż się silnik rozgrzeje do normalnej temperatury, i zrób drugie takie samo zdjęcie,,,
Rebel - 3 Wrz 2010, 21:51
JoeMix napisał/a: | wystarczy zdjąć górną pokrywę, i wyjąc filtr |
to już chyba wygodniej zdjąć całą patelnie...
JoeMix - 4 Wrz 2010, 08:05
rwiezel, a ja tam nie wiem jak jest w nowszych, w starszych to śruba plus kilka zatrzasków,,, jak chcesz spód to jeszcze kolejne śrubki trzeba odkręcać i podciśnienia rozłączać,,,
pablon - 4 Wrz 2010, 10:41
Trzy śruby u góry plus 5 zatrzasków po bokach patelni i już. Nie ma nic prostrzego
Przydało by sie wyczyszczenie tego gaźnika, bo po tylu latach musi byc tam niezły syf.
Rebel - 4 Wrz 2010, 11:28
JoeMix, w moim 3 śruby i zatrzaski, żeby dostać się do filtra, żeby zdjąć całość to tylko te 3 śruby no i ewentualnie węże, ale nie zdejmując ich też można odsunąć patelnie znad wtrysku/gaźnika.
Bit1 - 4 Wrz 2010, 21:30
A spróbuj odpalić bez pokrywy filtra, i przed odpaleniem kapnij do gaźnika kilka kropel benzyny i zobacz czy jest jakaś różnica.
|
|