| 
				
					| 
							
								|  | Forum FiestaKlubPolska - 
 |  |  Tuning mechaniczny - doładowanie statyczne
 
 voo_STP - 24 Sty 2011,  14:09
 Temat postu: doładowanie statyczne
 witam. czy któryś z magików fkp przerabiał to w fordzie z mechanicznym wtryskiem ?
 ombre888 - 24 Sty 2011,  15:38
 
 W fiescie RST był tylko efi. Ale w Escotcie s1 napewno a w s2 chyba tylko początek produkcji bo dalej był EFi. Ale sa na tym forum ludzie którzy zjedli zęby na  doładowanych cvh  tak ze moze ci pomoga coś w temacie
 Żółwik Tuptuś - 24 Sty 2011,  17:39
 
 nie wiem co powiedzieć , to powiem niewyraźnie
   
 A może doładowanie dynamiczne ? ( tzw pasywne turbo ? )
 Krawiec - 28 Sty 2011,  22:20
 
 no wlasnie chodzi Ci o to co maja niektore np. scigacze ??
 JoeMix - 29 Sty 2011,  00:53
 
 Pasywne turbo w silnikach z elektroniką, która tego nie przewiduje daje tyle co strumienica, czyli fajny wygląd, +5pt respektu oraz satysfakcję właściciela,,,
 voo_STP - 12 Lut 2011,  03:01
 
 doszliśmy z anjko do wniosku, że nie ma fizycznej możliwości doładowania statycznego. czyt. doładowania z butli ze sprężonym powietrzem, które jest zastosowane m in w autobusach komunikacji miejskiej.
 
 
 
  	  | JoeMix napisał/a: |  	  | Pasywne turbo w silnikach z elektroniką, która tego nie przewiduje daje tyle co strumienica, czyli fajny wygląd, +5pt respektu oraz satysfakcję właściciela,,, | 
 
 montowałeś u siebie w 1.1 ?
 JoeMix - 12 Lut 2011,  10:07
 
 Tak, ale na gaźniku i z tego co pamiętam to jedyne co mi się udało zwiększyć to spalanie, moc może i wzrosła ale nieznacznie / nieodczuwalnie,,,
 Żółwik Tuptuś - 13 Lut 2011,  01:38
 
 voo_STP,  - czym byś napełniał butlę i jak dozował powietrze ?  - potrzebny by był dużo bardziej skomplikowany , cięższy i większy układ niż kompresor , albo turbosprężarka .
 
 Przy dzisiejszych cenach elektroniki i doładowywaczy , to bezsensowna sztuka dla sztuki .
 
 Pomyśl lepiej o przejsciu na podwójne gaźniki
   
 |  |