|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Mechanika ogólna - [MK2] Płyta aluminiowa pod silnik
Pyros - 21 Mar 2011, 18:35 Temat postu: [MK2] Płyta aluminiowa pod silnik Potrzebuje zamontować płyte aluminiową pod silnik i zastanawiam się jak to dobrze zrobić. Czy przerabiał juz ktoś podobny temat i ma jakieś pomysły. Głównie chodzi mi o to gdzie/do czego ją przymocować. Może ma ktoś wzór/szablon takiej płyty?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie
szczepan522 - 21 Mar 2011, 20:18
Powiem tobie jak ja to zrobię (jakoś się do końca zabrać nie mogę) mam płytę od Citroena zx będę mocował na łyżwie i w przód do karoserii (na łyżwie będzie jedna śruba z nakrętką kontrującą do karoserii przyjdą dwie o mniejszych rozmiarach też śruby kontrujące plus jakieś podkładki... jak już zamontuje na łyżwie to do karoserii przymocowanie będzie małe miki wystarczy wywiercić dwa otwory... płytę muszę lekko przyciąć ponieważ w obecnej chwili zachodzi lekko na tłumik
Żółwik Tuptuś - 21 Mar 2011, 20:22
Mocowanei tylko na łyżwie , tym bardziej w mk2 to czukiereczek .
Pod autem muszą iść trzy wzdłużne płozy i do nich musi być mocowana płyta ( zobacz w moim temacie , co prawda tam jest w mk1 i seryjna płoza jest na środku , ale u Was będzie podobnie )
W przeciwnym razie albo płyta będzie za ciężka i będzie się obrywałą , albo nie spełni swojego zadania ( przy konstrukcji komory i zawiasu jak w mk1/2 )
Pyros - 21 Mar 2011, 23:09
No jedna płoze mam...chroni skrzynie. Przydały by się jeszcze dwie,jedna na środku druga po prawej.
Słuchajcie,wiem ze to nie ten temat ale po częsci o to samo chodzi... Czy jak założę sprężyny od Diesel'a mk2 to czy xrka duzo pójdzie w górę względem serii? Czy w ogóle sprężyny z Diesel'a są wyższe i twardsze i pasuja bez problemu do xr2?
Żółwik Tuptuś - 23 Mar 2011, 20:25
Co chcesz osiągnąć kombinując ze sprężynami ?
xr2fun - 23 Mar 2011, 21:32
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Co chcesz osiągnąć kombinując ze sprężynami |
Wg mnie zatwardzenie
Pyros - 23 Mar 2011, 23:47
Na szutry chciałbym go podnieść bo teraz leży na springach Jamex i już na KJS'ie asfaltowym tarłem podwoziem przy cięciach zakrętów
vegetagt - 24 Mar 2011, 00:25
Pyros, na tych czerwonych jamexach -30 za 200-250zl?
Żółwik Tuptuś - 24 Mar 2011, 18:59
Na przód kup Coil overy od Chondy Kiwic ( najtańsze i prawie pasują ) Na tył daj springi z czegokolwiek o średnicy sprężyny 10 cm ( cionglecienko , skoda czy inne takie )
Jak chcesz go bardzo podnieść , to będzie trzeba dorobić pierścienie , żeby przenieść zakres pracy amora w dół ( podnieść auto , bez rozciągania amortyzatorów )
Pyros - 24 Mar 2011, 20:33
vegetagt napisał/a: | Pyros, na tych czerwonych jamexach -30 za 200-250zl? |
Nie wiem ile kosztuja bo ich nie kupowałem ale tak mam czerwone Jamexy.
A może ktoś ma ori springi,bedzie na pewno wyżej niż na tych Jamex'ach
Żółwik Tuptuś - 24 Mar 2011, 21:01
Pyros napisał/a: |
A może ktoś ma ori springi,bedzie na pewno wyżej niż na tych Jamex'ach |
Powodzenia . ( będzie Ci potrzebne )
|
|