Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika ogólna - [MK2] Płyta aluminiowa pod silnik

Pyros - 21 Mar 2011, 18:35
Temat postu: [MK2] Płyta aluminiowa pod silnik
Potrzebuje zamontować płyte aluminiową pod silnik i zastanawiam się jak to dobrze zrobić. Czy przerabiał juz ktoś podobny temat i ma jakieś pomysły. Głównie chodzi mi o to gdzie/do czego ją przymocować. Może ma ktoś wzór/szablon takiej płyty?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie <8>

szczepan522 - 21 Mar 2011, 20:18

Powiem tobie jak ja to zrobię (jakoś się do końca zabrać nie mogę) mam płytę od Citroena zx będę mocował na łyżwie i w przód do karoserii (na łyżwie będzie jedna śruba z nakrętką kontrującą do karoserii przyjdą dwie o mniejszych rozmiarach też śruby kontrujące plus jakieś podkładki... jak już zamontuje na łyżwie to do karoserii przymocowanie będzie małe miki wystarczy wywiercić dwa otwory... płytę muszę lekko przyciąć ponieważ w obecnej chwili zachodzi lekko na tłumik :)
Żółwik Tuptuś - 21 Mar 2011, 20:22

Mocowanei tylko na łyżwie , tym bardziej w mk2 to czukiereczek .

Pod autem muszą iść trzy wzdłużne płozy i do nich musi być mocowana płyta ( zobacz w moim temacie , co prawda tam jest w mk1 i seryjna płoza jest na środku , ale u Was będzie podobnie )

W przeciwnym razie albo płyta będzie za ciężka i będzie się obrywałą , albo nie spełni swojego zadania ( przy konstrukcji komory i zawiasu jak w mk1/2 )

Pyros - 21 Mar 2011, 23:09

No jedna płoze mam...chroni skrzynie. Przydały by się jeszcze dwie,jedna na środku druga po prawej.
Słuchajcie,wiem ze to nie ten temat ale po częsci o to samo chodzi... :-P Czy jak założę sprężyny od Diesel'a mk2 to czy xrka duzo pójdzie w górę względem serii? Czy w ogóle sprężyny z Diesel'a są wyższe i twardsze i pasuja bez problemu do xr2?

Żółwik Tuptuś - 23 Mar 2011, 20:25

Co chcesz osiągnąć kombinując ze sprężynami ?
xr2fun - 23 Mar 2011, 21:32

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Co chcesz osiągnąć kombinując ze sprężynami

Wg mnie zatwardzenie :devil:

Pyros - 23 Mar 2011, 23:47

Na szutry chciałbym go podnieść bo teraz leży na springach Jamex i już na KJS'ie asfaltowym tarłem podwoziem przy cięciach zakrętów :-P
vegetagt - 24 Mar 2011, 00:25

Pyros, na tych czerwonych jamexach -30 za 200-250zl?
Żółwik Tuptuś - 24 Mar 2011, 18:59

Na przód kup Coil overy od Chondy Kiwic ( najtańsze i prawie pasują ) Na tył daj springi z czegokolwiek o średnicy sprężyny 10 cm ( cionglecienko , skoda czy inne takie )

Jak chcesz go bardzo podnieść , to będzie trzeba dorobić pierścienie , żeby przenieść zakres pracy amora w dół ( podnieść auto , bez rozciągania amortyzatorów )

Pyros - 24 Mar 2011, 20:33

vegetagt napisał/a:
Pyros, na tych czerwonych jamexach -30 za 200-250zl?

Nie wiem ile kosztuja bo ich nie kupowałem ale tak mam czerwone Jamexy.
A może ktoś ma ori springi,bedzie na pewno wyżej niż na tych Jamex'ach

Żółwik Tuptuś - 24 Mar 2011, 21:01

Pyros napisał/a:

A może ktoś ma ori springi,bedzie na pewno wyżej niż na tych Jamex'ach


Powodzenia . ( będzie Ci potrzebne )


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group