|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Elektryka - [MK3] MAPSensor , sonda lambda - różnice w oznaczeniach
Madam - 29 Mar 2011, 10:18 Temat postu: [MK3] MAPSensor , sonda lambda - różnice w oznaczeniach Mój MAP Sensor ma takie oznaczenie - E7EF9F479A1A 1 0 24 E
Tutaj kolega sprzedaje na swojej aukcji MAPY o takich oznaczeniach:
- E7EF9F479A1A 2 D 94 E,
- E7EF9F479A1A G L - 26 F,
- E7EF9F479A1A 0 A - 25 F,
---------------------------------------------------------
Moja SONDA MA OZNACZENIE - 89FB-9F472-AB-1-E-17
u niego jest
93FB-9F472-AA
CZYM te elementy różnią się od siebie. Maja inne parametry techniczne?
mihor - 29 Mar 2011, 20:27
Najważniejsza jest pierwsza linia.
E7EF9F479A1A z moich spostrzeżeń - były stosowane w 1,3 ale różne rzeczy widziałem
A z końcówką *A2A w 1,1.
Dochodzi jeszcze różnica w kształcie obudowy.
Pozostałe cyferki przed końcówką *A1A czy *A2A - niektóre pochodzą od sierry, eskortów, ka... prace inżynierską można by było napisać.
Nawalczyłem się z map'ami aby dopasować do komputera.
Robiłem pomiary, wykresy... szału można dostać.
Dlatego popieram zdanie innych - dziękuję za odpowiedzi na forum - aby kupować taki jak się wcześniej miało.
Pozostałe symbole po E7EF9F479A1A to są jakieś tam cyferki - tak jak dla mnie.
Niektóre są trwale odciśnięte a niektóre to nalepka.
Rozebranie czegoś takiego - to jednoczesne popsucie bo zalane brązową żywicą.
Jedynie można przeczytać o przetworniku ciśnieniowo-elektronicznym.
I dopasować - w zależności od charakterystyki nawet do "wyścigów".
Szczególnie jak ma się jakiś popsuty okaz - cóż troche więcej pali ale pierwsza rusza ze świateł.
Myślałem nawet nad jakimś "emulatorem" aby móc sterować mieszanką i kątem... Wyciągnąć trochę więcej koni, więcej momentu... przebudowac przepustnicę...
wiekszą radość z jazdy...
Nie mam na to czasu.
Najpierw porządek w stajni.
Pozdrawiam i zapraszam do kupna map sensor'ów.
Madam - 30 Mar 2011, 05:39
Właśnie ja mam 1.1i z 91roku i u mnie Map Sensor ma oznaczenie - E7EF9F479A1A 1 0 24 E
Mihor napisałeś:
"Najważniejsza jest pierwsza linia.
E7EF9F479A1A z moich spostrzeżeń - były stosowane w 1,3 ale różne rzeczy widziałem
A z końcówką *A2A w 1,1"
Więc według ciebie powinien by c u mnie Map z końcówką A2A? Może dlatego mam tak słabą fiestkę bo jest zły Map zamontowany pod maską. Strasznie traci na mocy jak sie rozgrzeje.
Zdzieszko - 26 Kwi 2011, 18:46
Mam problem ze swoją fiestką, prawdopodobnie z mapsensorem. Daje się uruchomić po odłączeniu wężyka, natomiast po jego podłączeniu gaśnie. Dzieje się tak zarówno z oryginalnym A2A, jak i kupionym w szrocie A1A (innego nie było). "Krokowy" i CPP sprawdziłem, powinny być ok. Próbowałem diagnostyki buuzerem, ale nie działa. Całe ferie świąteczne poświęciłem na znalezienie przyczyny - bezskutecznie. Autko służy mi i siostrze na dojazdy do szkoły, stąd problem jest dla mnie wielki.
mihor - 26 Kwi 2011, 18:57 Temat postu: [MK3] Odpal auto bez filtra powietrza i potem załóż wężyk od mapa. Ciekawe czy zgaśnie.
No i zmuś się aby podłączyć buzzerek. Przecież to nic trudnego.
Zdzieszko - 26 Kwi 2011, 19:12
Buzzerek podłączałem, ale brak było impulsów. Spróbuje zaraz skorzystać z rady odpalenia bez filtra. Za pięć minut wracam.
[ Dodano: Wto Kwi 26, 2011 19:36 ]
Po zdjęciu filtra powietrza to samo - gaśnie.
|
|