|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - [MK3] spręzyny Wietec a KW a Eibach
Piter - 19 Lip 2011, 00:59 Temat postu: [MK3] spręzyny Wietec a KW a Eibach Jak będzie różnica między sprężynami Eibach RS , niebieskimi KW Tuning a Wietec ?
Katalogowo Eibach to -35, KW Tuning -60 i Wietec -60
ale które są najtwardsze w praktyce?
Z przodu pod silnikiem N7a mam Eibach RS i nie mogę posadzić Curvy niżej, ale mogło by być jeszcze nieco twardziej.
Czy teoretycznie niższy ale twardszy KW lub Wietec posadzi ja jeszcze niżej? czy tylko utwardzi a nie ugnie się bardziej pod ciężarem rs2k?
Z tyłu pod KW mam ok, więc na Wietec-ach będzie pewnie podobnie.
madek - 19 Lip 2011, 08:41
Piter napisał/a: | ale które są najtwardsze w praktyce? |
Nie polecam Weiteców, jak dla mnie to są bardziej tuningowe sprężyny niż sportowe, i słabo wybierają.
Lepsze połączenie do sportu to chyba Eibach + dobry amor. Wtedy wcale nie musi być nisko żeby było sztywno
Piter - 19 Lip 2011, 11:09
No właśnie ja nie chce niżej tylko trochę twardziej zwłaszcza z przodu więc stąd pytanie o różnicę między nimi.
Marek - 19 Lip 2011, 11:11
madek napisał/a: | Piter napisał/a: | ale które są najtwardsze w praktyce? |
Nie polecam Weiteców, jak dla mnie to są bardziej tuningowe sprężyny niż sportowe, i słabo wybierają.
Lepsze połączenie do sportu to chyba Eibach + dobry amor. Wtedy wcale nie musi być nisko żeby było sztywno |
Pewnie dlatego że sprężyny nie wybierają, zainwestuj w dobry amor... Koni, Bilstein itd a pogadamy
Piter Na Weitecu powinno być twardziej, Eibach jest bardzo miękki.
madek - 19 Lip 2011, 12:44
Marek napisał/a: | Pewnie dlatego że sprężyny nie wybierają, zainwestuj w dobry amor... Koni, Bilstein itd a pogadamy |
Miałem je na GT Cupline z przodu i Koni Sport z tyłu. Obecny zestaw (niebieski Eibach + seryjne amory) działa o niebo lepiej. Na tamtym zawias nie wyrabiał na większych wybojach i samochód odbijał się jak piłka...
Nikuś - 19 Lip 2011, 13:03
madek, ja mam zawias Weiteca, i na wybojach idzie sobie zęby połamać - chociaż przyznaję że Weitec jest stosunkowo komfortowym zawiasem w porównaniem do innych zestawów. Miałem seryjne amory +springi powertecha i było o wiele twardziej, ale nie powiem że lepiej, bo to już kwestia gustu.
mmbu - 21 Lip 2011, 20:10
Jak dla mnie weitec to tragedia. Dwa kpl przerobiłem w escorcie. Jeden używka ale w db stanie po 5k z -35 zrobiło się -60 i seryjne amorki się wylały. Drugi kpl nówki z amorkami gaz-olej kyb i tu postęp 10k i -70 i amorki wylane. Zmieniłem na KW -35 i amorki gaz-olej kyb i zaskoczenie- samochód faktycznie obniżył się -35 i dało się jeździć "szybko" po polskich drogach. Było sztywno, na zakrętach się nie przeginał, ale nierówności wybierał chyba lepiej niż na serii. W tej chwili w fiescie mam czarne H&R i jest bardzo twardo i nierówności też nieźle wybiera, ale do KW , to trochę brakuje
|
|