|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Mechanika - [Inny] Escort 1.6 16V - problem z obrotami 
						
												 megabajt - 19 Lip 2011,  06:57 Temat postu: [Inny] Escort 1.6 16V - problem z obrotami Witam
 
 
Samochód Ford ESCORT 93r 1,6 16v EFI
 
Silnik krokowy został wyczyszczony.
 
 
Mam taki problem: założyłem nowy czujnik przepustnicy, odłączyłem akumulator na godzinę. Czujnik przepustnicy został przed założeniem pomierzony omomierzem, otrzymane wartosci były bliskie wartoscią na stornie o wzkszeszaniu (różnica 0,02k) potencjometrów przepustnicy. Po podłączeniu akumulatora i odpaleniu samochodu, poczekałem 3 minuty na biegu jałowym, po tym czasie przejechałem 15 km. Samochód nie schodził z 2000 rpm, start i obniżenie obrotów do 1000 rpm podawało gaśniecie, pononowny zapłon był możliwy po wciśnięciu maksymalnym gazu i hehłaniu 3 s.Przejechałem tak 100% licząc że się coś zmieni, w końcu podniosłem maskę i odłączyłem czujnik przepustnicy.Jak ręką odjoł, samochód nie miał problemu z odpaleniem, wręcz zapalił od pierwszego strzału, obroty spadają odrazu na 1000 rpm, nie gaśnie podczas jazdy.
 
Jakie są powody takiego zachowania?!
 
Czy oprócz zmiany czujnika powinienem coś zrobić z przepustnicą np zdemontować ja i wyczyścić?! Czy takie objawy mogą sugerować uszkodzoną sondę lambda?!Może czujnik ilości powietrza na filtrze powietrza jest uszkodzony?! Co robić?!
												 JoeMix - 19 Lip 2011,  07:02
  Dobrze wszystko złożyłeś?
												 megabajt - 19 Lip 2011,  14:38
  Co mogłem założyć żle? Wyciągnołem czujnik który nie ruszał omomierzem, założyłem i przykręciłem drugi, od tyle co zrobiłem. Może ktoś przede-mną coś pomieszał, tylko co?!
												 megabajt - 20 Lip 2011,  21:05
  Co upaciac czerwonym silikonem?Czy mam czyścić jakoś przepustnice?
 
Możesz mi w 10 punktach napisac co mam zrobic?!
												 kuba87 - 20 Lip 2011,  21:10
  ejjj nie krzycz
 
zczytaj błędy
 
moze ten drugi CPP jest uwalony założ z powrotem stary i zobacz co się dzieje
												 
					 | 
				 
			 
		 |