|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Mechanika - [MK3] Dziwne zachowanie na zimnym silniku
krystian30lewa - 13 Paź 2011, 18:28 Temat postu: [MK3] Dziwne zachowanie na zimnym silniku witam kupiłem sobie mk3 1.1 gaźnik chyba dwie przegrody pod filtrem powietrza mam problem ze zanim ruszę to muszę ja trzymać na ssaniu i sprzęgle kilka minut bo inaczej od razu gaśnie nieważne czy dodam gazu czy cokolwiek bym nie zrobił to kilka razy gaśnie i po kilku minutach już wszystko wraca do normy gdzie szukać problemu z góry dziękuje i pozdrawiam
JoeMix - 13 Paź 2011, 18:55
Normalna sprawa że silnik gaźnikowy trzeba uruchamiać na ssaniu i nawet kawałek na nim jechać - w czym problem? Trzeba wyczuć ile wyciągnąć ssanie aby nie zalać silnika i jednocześnie nie zadusić,,,
krystian30lewa - 13 Paź 2011, 19:02
JoeMix napisał/a: | Normalna sprawa że silnik gaźnikowy trzeba uruchamiać na ssaniu i nawet kawałek na nim jechać - w czym problem? Trzeba wyczuć ile wyciągnąć ssanie aby nie zalać silnika i jednocześnie nie zadusić,,, | dziękuje za odpowiedz ale chodzi o to ze musi pochodzić chwile na luzie i na sprzęgle jak próbuje dodać gazu zęby ruszyć to się dławi jak puszcze strzegło na luzie też gaśnie
matrix-1990 - 14 Paź 2011, 09:07
masz gaz?
krystian30lewa - 14 Paź 2011, 18:09
matrix-1990 napisał/a: | masz gaz? | nie niema gazu moze byc to powodem ze daje za duzo ssania ?
Rebel - 14 Paź 2011, 18:52
krystian30lewa napisał/a: | moze byc to powodem ze daje za duzo ssania ? |
Wróżek tutaj nie ma. Musisz sam sprawdzić.
krystian30lewa - 14 Paź 2011, 18:54
Rebel napisał/a: | krystian30lewa napisał/a: | moze byc to powodem ze daje za duzo ssania ? |
Wróżek tutaj nie ma. Musisz sam sprawdzić. |
nie chce by ktos zgadywał tylko pytam nie miałem nigdy recznego ssania pozatym sprawdziłem przed chwila i daje mało to kilka minut potzrebuje do rozgrzania i wszystko ok
JoeMix - 15 Paź 2011, 00:33
krystian30lewa napisał/a: | nie miałem nigdy recznego ssania | Więc sorry, albo zmień auto na takie dla głupiego kierowcy gdzie wystarczy kluczyk przekręcić, albo poczytaj książki motoryzacyjne (o budowie i zasadach działania pojazdów mechanicznych) z lat 70-80 i się doucz jak operować ssaniem jak uruchamiać zimny, ciepły i gorący silnik,,, kiedy odpalać bez gazu a kiedy z pedałem w podłodze,,, itp. itd,,,
krystian30lewa - 15 Paź 2011, 17:02
muszę mieć wciśnięte sprzęgło
Rebel - 15 Paź 2011, 17:11
Ej kolego... ledwo żeś się zarejestrował więc ogarnij się co nieco z tym co piszesz. Dostajesz dobre rady a nie wiadomo o co się ciśniesz.
JoeMix - 15 Paź 2011, 17:27
krystian30lewa napisał/a: | a po dwa to muszę mieć wciśnięte sprzęgło | ZAWSZE, zawsze odpalamy auto na wciśniętym pedale sprzęgła - co w tym dziwnego/odkrywczego? Jesli nie wiesz dlaczego tak robimy, odsyłam do wspomnianej literatury,,, BTW, skąd Ty sprzęgło wytrzasnąłeś do mojej odpowiedzi to nie wiem,,,
krystian30lewa - 15 Paź 2011, 19:20
nie no spoko przepraszam ze sie unosze
popierwsze to sprzegło przy odpaleniu a nie trzymanie go kilkanascie sekund bo gdy puszcze to odrazu gasnie dam gazu to gasnie i tak około 2 minut pozniej wszystko ok zbiera sie normalnie i płynnie niema zadnego problemu
krystian30lewa - 16 Paź 2011, 18:58 Temat postu: Re: Dziwne zachowanie na zimnym silniku
krystian30lewa napisał/a: | witam kupiłem sobie mk3 1.1 gaźnik chyba dwie przegrody pod filtrem powietrza mam problem ze zanim ruszę to muszę ja trzymać na ssaniu i sprzęgle kilka minut bo inaczej od razu gaśnie nieważne czy dodam gazu czy cokolwiek bym nie zrobił to kilka razy gaśnie i po kilku minutach już wszystko wraca do normy gdzie szukać problemu z góry dziękuje i pozdrawiam | mam pytanie czy przepustnica na gaźniku z dwoma komorami po daniu ssania powinna się zamykać czy zostać otwarta ''w pionie''
bo mi to wygląda tak jakby domykała się tyko trochę nie do konca
JoeMix - 16 Paź 2011, 19:27
Przepustnica ssania powinna być na jednej gardzieli, chyba ze jakiś gaźnik wynalazek, ssanie wsunięte - przepustnica pionowo, ssanie wyciągnięte przepustnica całkiem zamknięta (lub prawie całkiem, zależy kto i co jak wyregulował), przy dodaniu gazu na całkowitym przymknięciu ma siłownik który ją lekko uchyla, dodatkowo przy całkowitym przymknięciu przepustnicy ssania powinna się lekko uchylać przepustnica główna.
|
|