Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK4] Dziwny dźwięk, praca na 3 gary, szalejące obroty

peugeot40619tdi - 24 Paź 2011, 23:19
Temat postu: [MK4] Dziwny dźwięk, praca na 3 gary, szalejące obroty
Witam dziś zresetowałem kompa tzn odłaczylem aku na 10 Min i auto nareszcie pracuje na gazie.niestety na 3 Garach. na benzynie obroty szaleją.czy powodem pracy na trzy gary na lpg moze być zepsuty slniczek krokowy?Dodam tez ze w okreslonych obrotach cos piszczy w okolicy serwa wydobywajac dzwiek piiiiiiii
DewREW - 24 Paź 2011, 23:38

jak na lpg na pol gwizdka to wtryskiwacze moze zapchane.
MARIUSZ.B - 25 Paź 2011, 19:07

peugeot40619tdi napisał/a:
czy powodem pracy na trzy gary na lpg moze być zepsuty slniczek krokowy?

Nie

peugeot40619tdi - 25 Paź 2011, 20:57

A w jaki sposób wyczyścić wtryskiwacze?Słychać też że jeden zawor ostrio stuka.Czy to może być przyczyną że auto na gazie chodzi na 3 gary?
DewREW - 26 Paź 2011, 10:37

zalezy jakie wtryski posiadasz, w moim wypadku lepiej bylo zmienic listwe wtryskowa niz regenerowac po kolei kazdy jeden. mialem Valtek czerwone, zmieniłem na RegFast, ceny porownywalne a jakos lepsza ze wskazaniem na Reg, poza tym inwestycja tansza niz mialoby to sie odbyc na zasadzie regeneracji kazdego wtryskiwacza z osobna.

zawór tzn gazowy czy w silniku? jak w silniku to moze zaworki do regulacji, a jak gazowy to pewnie sie wysluzyl, a moze ustawienia sie rozjechaly :) znam sie na tym tyle co na swoich przypadkach : )

peugeot40619tdi - 26 Paź 2011, 18:34

Zastanawia mnie tylko dlaczego obroty na luzie podczas jazdy sa duze a po wciśnięciu sprzęgła spadają.ale gdy puszcze sprzęgło i samochód sie toczy to obroty rosną.podejrzewam przepływomierz
peugeot40619tdi - 29 Paź 2011, 00:23

Drodzy państwo nareszcie rozwiązałem problem wysokich obrotów na luzie i wieszania sie ich :-)
Rebel - 29 Paź 2011, 12:02

peugeot40619tdi napisał/a:

Drodzy państwo nareszcie rozwiązałem problem wysokich obrotów na luzie i wieszania sie ich :-)


No to dlaczego jesteś taki samolubny? Podaj rozwiązanie dla potomnych.

peugeot40619tdi - 29 Paź 2011, 21:26

A Więc założyłem inną przepustnice od innego forda.okazało sie że u mnie wybuchy lpg uszkodziły uszczelniacze wałka przepustnicy.dodatkowo pierścień gazu przepuszczał powietrze. przepustnice tą założyłem na próbe. jeśli ktoś chce sprawdzić gdzie silnik zaciąga lewe powietrze wystarczy zwykły plak lub samostart.odpalamy silnik i psiukamy blisko kolektora i przepustnicy.jeśli silnik w którymś momencie złapie wyższe obroty to już wiemy gdzie jest nieszczelność.mam nadzieje że moja rada przyda sie komuś :-)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group