|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - [MK3] Zawieszenie gwintowane.
Krzysiek - 11 Lut 2012, 19:03 Temat postu: [MK3] Zawieszenie gwintowane. Witajcie.
Mam pytanie orientuje się ktoś w zawieszeniu gwintowanym do mk3 ? Ostatnio przeszukałem allegro nic nie znalazłem, w końcu trafiłem na jakieś tam strony które oferowały zaiweszenie gwintowane do fiesty za bagatela najmniej 3000zł ..! Kumpel ostatnio kupował dosyć tani gwint do audi a3 i dał coś nie cały 1000zł a drugi kolega do bmw dał za gwint 800zł... Czy ktoś jest obeznany w tym temacie ? Chodzi mi o to czy mogę gdzieś znaleźć coś tańszego bo gwint za 3 tysiące to przesada... Zastanawiałem się też czy nie pisać e-maili do producentów takich zawieszeń czy przedstawicieli o ceny takich zawieszeń. Z góry dzięki za pomoc.
madek - 11 Lut 2012, 19:49
Musi być nowy?
Ja bym szukał gwintu AVO lub GAZ z UK, nowe chodzą po ok. 500 funtów, używki do wyrwania za 200-300 funtów. Sam już miałem brać jakiś czas temu, ale stwierdziłem że do codziennej jazdy niebieski eibach jest najlepszym kompromisem
Nikuś - 11 Lut 2012, 19:53
Piszesz o BMW i Audi, ale popatrz ile jest takich zmodyfikowanych na drogach i porównaj do liczby Fiest które są modzone. Niestety, za "elytarność" się płaci.
Poza tym proponuję dużo cierpliwości, ja swój zawias, funkiel nówka, wyrwałem za mniej niż połowę ceny tylko dlatego że leżał u kogoś rok czy coś takiego.
BuMeL - 11 Lut 2012, 19:59
http://allegro.pl/zawiesz...2105566175.html
Poza tym było jeszcze GAZ-coś tam, nawet wrzucałem w swoim temacie. Co do TA-Tech to to samo co MTS, najlepiej zagadaj do jakiegoś importera, żeby dobrał konkretnie pod daną wersję auta.
Fordon - 12 Lut 2012, 02:27
No tak panowie macie racje, jednak odpowiedzcie sobie na jedno pytanie.
Czy majac gwint bedziemy latac na co dzien?
Jesli tak to kupowac najwyzej przod, bo tyl bez odpowiedniej ingerencji bedzie zachowywac sie jak pileczka do ping ponga... czyli bedzie nam dupa skakac, a co za tym idzie auto moze stac sie nie przewidywalne... a znam taki przyklad danej osoby ktora tak zrobila i pozniej ja prowadzilem takowe auto...
Zawsze zanim zaczniecie dobierac zawias, pomyslcie czy macie drugie auto do upalania (przypadek gwintu dla mk3, lub 3,5 jakowy ma autor tematu).
Peedro - 12 Lut 2012, 07:48
Fordon poruszył ważną kwestię tyłu. Ja nie mam gwintu tylko te sławetne TA-Technix z allegro i teraz na mrozach w połączeniu z niebieskim eibachem tyłek auta po prostu podskakuje, mam taki fragment drogi gdzie robiona była kilka lat temu kanalizacja, położyli na to asfalt i sie asfalt pozapadał robiąc wgłębienia, więcej jak 40 tam się nie da jechać, bo tył wpadając w to zagłębienie wybija z niego, normalnie tragedia. Owszem na twardym sie fajnie jeździ, ale jak teraz używam auta na codzień, to niestety ale jest to bardzo niepraktyczne.
FiFa - 12 Lut 2012, 08:10
musisz szukac gwintu,bo ogolnie ciezko jest zdobyc taki gwint przez co tez jest drogi... jak cos pasuje jeszcze gwint z escorta, wiec ewentualnie mozesz takiego szukac, tylko jak cos bedziesz musiał przełozyc zwrotnice na te z mk 3,5. Co do jazdy to fakt, ja jezdze tylko sporadycznie i nie powiem jest twardo, ale z tym tylem bałemsie ze bedzie znacznie gorzej, ale latajac bez srodka wcale nie jets zle... Gwint K&W, tyl faktycznie przydało by sie zrobic regeneracje bo juz za ciekawie nie wyglada, a pomimo to jest dobrze...
Daras84 - 12 Lut 2012, 11:31
dupicie na jezdze na codizen na gwincie na maksa skreconym w duł i nie narzekam...
Krzysiek - 12 Lut 2012, 18:01
czyli gwint z esioka by podszedł do fiesty? btw mam swoją z 95 roku więc chyba mk3.5
dżolero - 12 Lut 2012, 19:25
ja mam gwint z R32 ale jeszcze nie załozony..
ta z mk5 podejdzie
kamil wolski - 13 Lut 2012, 16:10
Ale srutututu. Koleś szuka gwintu a nie porady czy ma montować.
Co do gwintów, niestety, do Fiesty łatwo nie jest. MTS jakiś czas temu nie robił gwintu do Fiesty, nie wiem jak teraz, a inni producenci od razu płyną z ceną. Pozostaje ci szukać używki - i tu nie pozostaje nic innego jak wertować allegro/ebay oraz fkp.
|
|