Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] Wolno spada z obrotów

haker6662 - 3 Kwi 2012, 00:01
Temat postu: [MK3] Wolno spada z obrotów
Witam
Zakupiłem niedawno fieste MK3 rocznik 92 pojemnosc 1.1 benzyna. Mam pewien problem. Od poewnego czasu( byc moze dzialo sie to wczesniej ale tego nie zauwazylem) fiesta po wysprzegleniu wolno spada z obrotów. Prosil bym o wskazówki dotyczace co moze byc tego przyczyna. Nie jestem mechanikiem wiec prosil bym o proste wytłumaczenie. Z gory serdecznie dziekuje za pomoc :)

JoeMix - 3 Kwi 2012, 00:06

Może masz 1,1i a nie 1,1 - jest to na forum, o obrotach też,,,,
haker6662 - 3 Kwi 2012, 08:37

Jaka jest roznica pomiedzy 1.1i a 1.1, szukalem ale dokladnie nie znalazlem tego czego potrzebuje.
JoeMix - 3 Kwi 2012, 09:26

1,1 to gaźnik, fizyka i mechanika, 1,1i to monowtrysk - elektronika i problemy
haker6662 - 3 Kwi 2012, 13:56

Nie znałem tego oznaczenia mam 1.1i jest to monowtrysk. Wycagnołem go dzisiaj jest czysciutki sitko tez jest czyste WD psikalem po linkach zeby cos pomoglo i dalej jest to samo. Jedynie wyregulowalem obroty zeby byly na okolo 900. Tak po za nawiasem to wyrzuca mi jeszcze olej na filtr powietrza moja fiesta i ubywa go troche ale to juz inna droga bo tego wycene mam juz zrobiona tylko chodzi mi o te obroty. Tak ze prosil bym o pomoc
clipper - 4 Kwi 2012, 11:14

odpinałeś może klemy z akumulatora?
haker6662 - 4 Kwi 2012, 13:41

Nie odpinalem a co to ma do tego?
qwerty67 - 4 Kwi 2012, 13:42

A może cpp leży? Odkręć odpal przygazuj, ale nie odpinaj wiązki, jak mułowato przygazuje i normalnie zejdzie na wolne to masz winnego :)
haker6662 - 4 Kwi 2012, 23:22

Odkrecilem go i nic to nie dalo. Jak go calkiem odlaczylem to wkrecil sie na obroty wysokie dojsc szybko i spadl do 2000 i tak na tej pozycji zostal i dzieki clipper za jego rade z lemami meczylem sie pol dnia zeby fiesta spadla mi z 2000-2500 tys obrotow na 900 tak jak mialem poprzednio.
clipper - 6 Kwi 2012, 14:21