|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning stylistyczny - [MK3] gwint... potrzebna porada
ejson - 5 Cze 2012, 20:25 Temat postu: [MK3] gwint... potrzebna porada siemanko mam gwint na przod i tyl przodu nie uzywam ale to tam pikus ale z tylem mam problem bo na stacji pokazalo mi po 37% i jest miekkie juz zawieszenie i czy jak skrece go na maxa zeby byl twardy czy mi to cos pomoze czy to juz lipa z nim?
Pietrekk - 5 Cze 2012, 20:36
Do regeneracji oddaj.
ejson - 5 Cze 2012, 20:39
a jaki to koszt i gdzie takie cos robia?
Krzysiek - 5 Cze 2012, 20:46
i Ty go chciałeś za 850zł sprzedać ... parodia parodia. Koszt regeneracji 1 amora to koszt rzędu 200-300zł. A na drugi raz nie rób ludzi w balona i powiedz jaki jest stan faktyczny gwintu a nie sprzedawaj trupa.
ejson - 5 Cze 2012, 20:48
po 1 moze sie spytaj jak z przodem po 2 to kup sobie nowy za 2000zl
Krzysiek - 5 Cze 2012, 20:52
http://allegro.pl/zawiesz...2337123934.html a znalazłem jeszcze taniej o całe 100zł tyle że na jakiejś stronie z częściami znalezionej w google.
Nie ładnie nie ładnie.
ejson - 5 Cze 2012, 20:53
to kup sobie:)
madek - 5 Cze 2012, 20:56
ejson, widać jaja sobie robisz na tym forum. dajesz cos do sprzedania nie wiedząc w jakim jest stanie, jakiej firmy, czy dobrze działa, chcesz za to coś 850 zł, a nie odpisujesz nawet na privy
żenua
Krzysiek - 5 Cze 2012, 20:58
850zł + 600 (dwa amory do regeneracji) = 1450zł co daje nowiutenki gwint na 2 letniej gwarancji, a jeszcze Bóg wie co z przodem czy chociaż pół roku wytrzyma.
Dlatego jak dalej tak będzie nie wróżę Tobie koleżko kolorowej przyszłości na forum.
ejson - 5 Cze 2012, 20:59
odpisuje na privy koleszko:) a po 2 kupilem to od jednego z waszych kolegow z forum byl tak mily ze go nawet mi przywiozl do domu a potem jak pisalem mu ze tyl i lubię chleb ze smalcem leko to wszystko ok on mial ... takie jest te forum qarwa/
ejson - 5 Cze 2012, 21:00
z-j-e-b-a-n-y a nie smalec...
Krzysiek - 5 Cze 2012, 21:05
a wystarczy się tylko przyznać do błędu przeprosić i koniec tematu. Na forum zawsze się pomoc uzyska wystarczy tylko o nią poprosić. A oszustwa i cwaniactwa są tępione w realnym jak i wirtualnym świecie przynajmniej tak być powinno. Dobra ja się już nie odzywam ale mam nadzieje że zrozumiałeś.
modów/adminów przepraszam za offtop ale nie zdzierżę cwaniactwa.
dżolero - 5 Cze 2012, 23:16
apropos to stanu gwintu nie sprawdzi na trzepakach z tego co mi wiadomo.
Daras84 - 6 Cze 2012, 08:50
dżolero napisał/a: | apropos to stanu gwintu nie sprawdzi na trzepakach z tego co mi wiadomo. |
dokladnie!! na tych urzadzeniach na stacji diagnostycznej to nie ma opcji aby sprawdzic sportowa zawiechę, wystarczy niskoprofilowaopona i tez beda przeklamania, lub bardo twarde sprezyny na wylanych amorach do zera i moze pokazac 80 % sprawnosci
deejay - 7 Cze 2012, 10:16
dostałem zdjecia kiedyś od kolegi ejson jak ten gwint był do sprzedania to na zdjeciach przod był brudny z oleju i przylepionego piachu wiec raczej nadaje się
do regeneracji.
|
|