|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Ubezpieczenia i rejestracja aut - przerejestrowanie auta z 1,6 na 2,0 
						
												 Kusiu - 2 Lip 2012,  23:04 Temat postu: przerejestrowanie auta z 1,6 na 2,0 Witam. Za niedługo fiesta powinna przejsc swapa na 2 litry, w zwiazku z tym mam pytanie., mianowicie co mam zrobic by przerejestrowac ja na dwa zero? Pytam bo jedni mowia tak a inni inaczej. Dzisiaj sie dowiedziałem ze bd musiał załatwic sobie rzeczoznawce ktory cos tam wypisze i zrobic przeglad. Czy to jest prawda, czy jeszcze cos bd musiał załatwiac?[/code]
												 vegetagt - 2 Lip 2012,  23:35
  Kusiu, jak ci każą rzeczoznawce załatwiać, to zmień stacje diagnostyczną.
												 Peedro - 3 Lip 2012,  19:21
  vegetagt, w tym problem że większość stacji robi problemy. Patrzą w tabelki i im wyskakuje że w mk3 największy silnik był 1,8 130 koni. I jak widzą że na bloku jest oznaczenie 2.0 to już są lamenty. Na jednej stacji to mi nawet powiedzieli żeby jeździć jak jest, a w razie kontroli albo coś - "zmieniłem silnik kilka dni temu"... Takie podejście. Ja będę w tym temacie działać w przyszłym roku przy okazji zwykłego przeglądu. 
 
 
Elemelek by się mógł wypowiedzieć bo z tego co kojarzę w Burbo zrobił wpis do dowodu z pojemnością 2.0
												 Stunt_Man - 3 Lip 2012,  19:58
 
  	  | Peedro napisał/a: | 	 		  vegetagt, w tym problem że większość stacji robi problemy. Patrzą w tabelki i im wyskakuje że w mk3 największy silnik był 1,8 130 koni. I jak widzą że na bloku jest oznaczenie 2.0 to już są lamenty. Na jednej stacji to mi nawet powiedzieli żeby jeździć jak jest, a w razie kontroli albo coś - "zmieniłem silnik kilka dni temu"... Takie podejście. Ja będę w tym temacie działać w przyszłym roku przy okazji zwykłego przeglądu. 
 
 
Elemelek by się mógł wypowiedzieć bo z tego co kojarzę w Burbo zrobił wpis do dowodu z pojemnością 2.0 | 	  
 
a faza nawet na vr'a
 
więc może wiedzieć jeszcze więcej
												 Daras84 - 3 Lip 2012,  20:26
  ba nawet na 3.2  i bez problemu
												 vegetagt - 3 Lip 2012,  22:28
  Peedro, tak, mi też facet powiedział, że powinienem nie mówic i poprostu wziąć pieczątke na rok.
 
Jak znalazłem normalną stacje, to jedynie podałem oznaczenie silnika i mam przy mk2 moc 88km, a nie 96km.
												 Pietrekk - 3 Lip 2012,  22:39
  Ja jak pytałem w wydziale komunikacji to powiedziała mi kobita tyle że mam zajechać na normalny przegląd i mają mi dać kwitek że jest to dobrze zrobione.
												 vegetagt - 3 Lip 2012,  23:00
  Kiedyś znalazłem post na bodajże racing forum, z opisem co i jak + paragrafy:
 
http://szczury.biz/legalizacjaswapa.doc
												 elmek13 - 4 Lip 2012,  07:50
  Pisałem ,kiedyś o tym w jakimś dziale ale nie pamiętam. Teraz zrobi wpis na 2.5 V6.   
												 kenczorf - 4 Lip 2012,  12:54
  Kusiu, przeciez pisalem ci juz w twoim temacie jak to wyglada. Po pierwsze po kiego chcesz zmieniac na 2.0? CVH to nie HCS zeby sie rzucil w oczy wiekszy silnik, gosciom na stacji, gdzie wiekszosc z nich ma marne pojecie. Jesli chcesz placic wieksze OC to jedziesz na stacje i mowisz ze chchesz zrobic przeglad dodatkowy bo zmieniles silnik. Koles popatrzy czy jest to jakos normalnie zamocowane itp. Znajdzie...o ile znadzie oznaczenie silnika i wypisze ci papier. Zaplacisz i idziesz do urzedu po nowy dowod. 
 
Jak nie chcesz placic wiekszego OC to robisz normalnie przeglady bo goscie raczej sie nie polapie ze to nie 1.6 a 2.0. A jak sie polapia to ci wystawia papier o ktorym pisalem wyzej
												 JoeMix - 4 Lip 2012,  13:17
 
  	  | kenczorf napisał/a: | 	 		  | Jak nie chcesz placic wiekszego OC to robisz normalnie przeglady bo goscie raczej sie nie polapie ze to nie 1.6 a 2.0 | 	  Tak, póty nie będzie jakiegoś wypadku i twojego OC nie trzeba będzie ruszyć,,,
												 elmek13 - 4 Lip 2012,  13:42
  JoeMix, dokładnie, dlatego ja też chcąc nie chcąc robię rejestrację 2.5
												 Daras84 - 4 Lip 2012,  13:49
  JoeMix,  czy podczas jakiej kolwiek kolizji patrzyli ci kiedys pod maske??
												 JoeMix - 4 Lip 2012,  14:18
 
  	  | Daras84 napisał/a: | 	 		  | JoeMix, czy podczas jakiej kolwiek kolizji patrzyli ci kiedys pod maske?? | 	  Mnie nie, ale innym owszem, i znam przypadki ze TU odmówiły wypłaty odszkodowań czy tam wypłaciły i przerzucili koszty na winowajcę,,, sprawy się po sądach ciągnęły (lub ciągną),,, dwa teraz TU ma prawo podbić Ci stawkę i wiem że podbijają ostro jak coś przed nimi zataisz co ma wpływ na ustalenie wysokości składki,,,
												 kenczorf - 4 Lip 2012,  17:53
  ale to musialby sie trafic jakis fordziarz i kutol do tego. Bo czy zwykly biorkrata jesli juz podniesie ta maske to kapnie sie ze to n7a a nie cvh? Przeciez na kanal go nie zawloka. Rozmawialem rowniez z kolezanka ktora pracuje w ubezpieczalni...i powiedziala, ze nigdy nie slyszala o przypadku, zeby patrzyli pod maske sprawcy wypadku.
												 JoeMix - 4 Lip 2012,  21:53
  Bo jak komuś rozwalisz zderzak i będzie 500 zeta,,, to nie patrzą, jak sprawa będzie gruba, mówię o wypadku, nie kolizji i w grę będą wchodzić tysiące to każdy pretekst jest dobry by mniej zapłacić,,, nie życzę nikomu z żadnej strony takiego zdarzenia,,,
												 Daras84 - 4 Lip 2012,  22:46
  JoeMix, nie ma takiej opcji wezmy chocby bmw najzwyklejsze e36 i jego 6 cylindrowke 2.0  2,2  2,5 2,8   wszystkie identyczne z zewnatrz  i myslisz ze ktos bedzie pisal operat na temat silnika pod maska??  sam mialem szkody na ponad 5 i 7 tyś i nawet na stan bieżnika mi nie patrzyli....
												 JoeMix - 5 Lip 2012,  04:55
 
  	  | Daras84 napisał/a: | 	 		  | nawet na stan bieżnika mi nie patrzyli | 	  A koledzy z pracy się procesują, bo dachowali służbowym na autostradzie, i TU robiło problemy ze względu na różne opony na tylnej osi,,,
 
 
Ja nikogo nie przymuszam, zresztą już pisałem nie raz, na tym forum na jedne przekręty się przymyka oko a inne się z dziwnym zaparciem tępi,,,
												 kenczorf - 5 Lip 2012,  06:34
  ale to ty joe mowisz o AC gdzie auto sprawcy jest autem poszkodowanym. Czyli musza je obejrzec, zeby ocenic szkody. A w zwyklym oglada sie auto poszkodowane a nie to co szkode wyrzadzilo
												 
					 | 
				 
			 
		 |