Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] Sprężyny z regulacją (gwint)

MlodyGuber - 27 Lip 2012, 13:34
Temat postu: [MK3] Sprężyny z regulacją (gwint)
http://allegro.pl/sprezyn...2496401413.html

Czy ktoś testował lub próbował stworzyć własny gwint?
Bo chciałbym obniżyć moja mk3 ,a to było by dal mnie najlepszym sposobem obniżenia.

Krzysiek - 27 Lip 2012, 15:35

pierwszy raz to na oczy widzę :9: ciekawe czy dają na to gwarancję i jak z mocowaniem
MlodyGuber - 27 Lip 2012, 21:07

to trzeba założyć i przyspawać albo inaczej zabezpieczyć ,ale są też tacy którzy założą i tak śmigają.
BuMeL - 27 Lip 2012, 21:27

a niby po co to spawać ? to zakładasz zamiast seryjnej sprężyny, nie słyszałem żeby ktoś sprężyny spawał.
Bezimienny - 27 Lip 2012, 21:31

Chodzi chyba o spawanie tej gwintowanej tulei do kolumny/amortyzatora.
MlodyGuber - 27 Lip 2012, 22:41

dokładnie chodzi mi o ta tuleje
BuMeL - 27 Lip 2012, 23:50

Mnie również.
JoeMix - 29 Lip 2012, 07:59

Nie wiem co chcecie tam spawać i po co, działa to zupełnie na takiej samej zasadzie jak niedawno wspomniane na forum zawieszenie pneumatyczne, czyli w serii o mocowanie na amorku i o górny dekiel zapiera się sprężyna a całość trzyma nakrętka u góry,,, tutaj o dolne chyba mocowanie zamaist opierać się sprężyna opiera się gwintowana podstawka, a sprężyna opiera się o nakrętkę na niej, dzięki czemu jest regulacja. Nic nie trzeba a wręcz nie powinno się spawać.
Bezimienny - 29 Lip 2012, 17:24

Tak tylko sprawdzi się to jedynie w sytuacji gdy średnica zewnętrzna amortyzatora odpowiada średnicy wewnętrznej tulei gwintowanej, inaczej gdy będzie luźno to będzie latać "jak żyd po pustym sklepie" lub jak za ciasto to sie nawet nie wsunie.
kuba87 - 29 Lip 2012, 17:53

tuleii nie spawasz do amortyzatora a do górnej blachy tej co trzyma seryjną sprężynę, przymocować trzeba żeby się nie przestawiła i nie rozwaliła uderzając o amortyzator
JoeMix - 29 Lip 2012, 18:01

kuba87 napisał/a:
przymocować trzeba żeby się nie przestawiła i nie rozwaliła uderzając o amortyzator
Przecież żeby to skręcić to trzeba sprężynę ścisnąć, a potem ciężar auta dochodzi,,, myślę że nie ma prawa tam nic drgnąć,,, i bez spawania,

Co do montażu to w aukcji jest wyraźnie napisane co zmierzyć by sprawdzić czy będzie pasować,,,

kuba87 - 29 Lip 2012, 18:03

JoeMix napisał/a:
kuba87 napisał/a:
przymocować trzeba żeby się nie przestawiła i nie rozwaliła uderzając o amortyzator
Przecież żeby to skręcić to trzeba sprężynę ścisnąć, a potem ciężar auta dochodzi,,, myślę że nie ma prawa tam nic drgnąć,,, i bez spawania,

Co do montażu to w aukcji jest wyraźnie napisane co zmierzyć by sprawdzić czy będzie pasować,,,


ale to jest rzecz martwa a te lubią płatać "psikusy" ja wolałbym to przymocować na stałe

Marcin - 29 Lip 2012, 23:37

ja widzę tu więcej mechaniki niż stylistyki... :fox: więc przerzucam w bardziej odpowiednie miejsce.
Żółw ma lub miał coilovera w wannie...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group