|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Nasze auta - [Inny] Triumph Dolomite 16V inne wydanie
xr2fun - 10 Paź 2012, 20:41 Temat postu: [Inny] Triumph Dolomite 16V inne wydanie 1.xr2fun
2.Piotr
3. Triumph Dolomite
4. Sprint
5. 1976
6. 2,0 16V seria 127KM
7. W stadium rozbioru - remontu (jak kto woli)
8. Piaskowanie podwozia, zbieranie części, pełny remont blacharsko-lakierniczy +mody
a) malowanie proszkowe po piaskowaniu
b) regeneracja zawieszeń
c) audio - będzie muza z epoki
9. Planowane zmiany - będzie ich dużo, priorytet doprowadzić auto do perfekcji oryginału z nutą sportu
Stunt_Man - 10 Paź 2012, 20:50
gdzie gada dorwałeś?
xr2fun - 10 Paź 2012, 20:57
Stał za długo w B-B i żal mi się go zrobiło.
Dla ciekawskich - nie posiada korozji a przebieg to tylko 8 000km!
Posiada drobny feler jest "bananem" z lewej strony ale akurat to jest mało istotne.
Części blacharskie będę miał w sobotę z GB.
Zawieszenie zregenerowane, dużo blachy i drobnych elementów po piasku, polybushe w drodze, pierdoły na miejscu.
Mam nadzieję, że w tym roku skończę ten projekt
Krzysiek - 10 Paź 2012, 21:11
piękny
Peedro - 10 Paź 2012, 21:44
mniodzio, ale przydało by się więcej fot w "pełnej krasie"
xr2fun - 15 Paź 2012, 19:40
Na blacharkę przyjdzie czas jak auto będzie stało na kołach. Drzwi już mam tylko progu jeszcze nie.
Tak się robi restaurację starocia:
Przymiarka regulowanego amortyzatora SPAX ze sprężyną - drobna rzeźba i siądzie.
POLY robią robotę.
szczepan522 - 15 Paź 2012, 20:17
Uwielbiam takie akcje ! Czekam i już śledzę z niecierpliwością na dalszy rozwój projektu
xr2fun napisał/a: | 2,0 16V seria 127KM | Na ile liczysz po modach ?
xr2fun - 15 Paź 2012, 21:04
Aby celować trzeba mieć drugi silnik - wstępnie mam dwa na oku w GB. Tego co jest w aucie nie dotykam aby przypadkiem czegoś nie s.....-ić bo jest "nówka" nie grzebana.
Mam serwisówkę ale też istotnych rzeczy w niej nie ma. Np. wymiana podpory środkowej z łożyskiem na wale. Jest tam przegub (nie krzyżak!) i po 2 godzinach udało się rozpracować co jest grane - w necie konkretów nie znalazłem!
Kolejna rzecz POLY z przodu na wahacze - pół dnia w d..ie i telefon do tokarza bo tulejki są za grube!!!!
Ale to jest właśnie taki urok grzebania w starociach.
Stunt_Man - 15 Paź 2012, 21:09
xr2fun napisał/a: | Ale to jest właśnie taki urok grzebania w starociach. |
dokładnie. urok! bo co to za zabawa kupić i po prostu zamontować
xr2fun - 25 Paź 2012, 16:19
Zawieszenie poskładane, auto na kołach trochę odświeżone z pyłu aby ładnie na zdjęciu wyglądało.
Żółwik Tuptuś - 25 Paź 2012, 19:50
Nie kłam
powiedz lepiej czemu przód stoi wyżej niż tył i czemu nie ma wnętrza
Co tam będzie ?
xr2fun - 25 Paź 2012, 20:55
Bo z tyłu jest drobna przymiarka:
Środek wypruty bo trzeba lewą stronę wyciągać na płycie. Drzwi już mam, próg będzie w niedzielę.
Jak skończę "babana" to .......
Zabieram się za silnik bo już do mnie jedzie.
Stunt_Man - 25 Paź 2012, 21:32
podoba mi sie to zawieszenie
xr2fun - 30 Lis 2012, 20:02
Projekt nie stoi w miejscu!
Jest drugi silnik, skrzynia trochę innych gratów i ogólnie jedziemy "po produkcji"
Silnik już jest po modach tzn. nowe tłoki, głowica po "portingu" - czyli generalny remont.
Ponieważ pompa wody oryginalna kosztuje majątek - kupiłem elektryczną o wydatku 135l/min.
Ponieważ jest to do Chevy Small Block V8 to drobna przeróbka i będzie git (kawitacja odpada). Sterownik do pompy też już kupiłem (Davies Craig). Został do zakupu wiatrak chłodnicy - może poczekać (Visco-aut)
Wisni@ - 30 Lis 2012, 21:54
kurcze fajne auto
Stunt_Man - 30 Lis 2012, 23:38
za ile kupiłeś pompe? bo szukam takiej do swojego SBC
no i jak ją bedziesz przerabiał do swojego wozu?
xr2fun - 2 Gru 2012, 11:33
W przeliczeniu 600zł.
Tak wygląda skrzynia z tego auta (przebieg z drogomierza jest prawdziwy!)
Docisk, sprzęgło jak nowe
Komora silnika praktycznie bez oznak korozji.
xr2fun - 16 Gru 2012, 20:07
Świeta się zbliżają i prace idą do przodu.
Karoseria wstępnie wyprostowana.
10 stycznia pojedzie do lakierowania.
Marcinowaty - 16 Gru 2012, 20:15
xr2fun napisał/a: | doprowadzić auto do perfekcji oryginału z nutą sportu
|
Fajnie by było jakby ten tuning był z epoki.
xr2fun - 21 Gru 2012, 14:40
Wszystko będzie z epoki.
Doszła paczka świąteczna z kilkoma ciekawymi elementami.
cd. nastąpi
Pyros - 21 Gru 2012, 16:52
U ciebie to każdy samochód kwitnie. Podziwiam za skrupulatność przeprowadzania remontu.
xr2fun - 27 Gru 2012, 19:09
Dziękuję za uznanie
Prace powoli się krystalizują wg planu.
W kolejce jest następny projekt dość ciekawego auta.
Marcinowaty - 27 Gru 2012, 20:57
kształty tego w kolejce jakby klasyk made in U.S.A.
Stunt_Man - 27 Gru 2012, 21:05
xr2fun napisał/a: | W kolejce jest następny projekt dość ciekawego auta. |
o bardzo ciekawej lini nadwozia
Bezimienny - 27 Gru 2012, 21:19
Nie wiem czemu ale przypomina mi challengera, choć brak obrysu w przedniej cześci błotnika
Marcinowaty - 27 Gru 2012, 21:47
Też tak myślę
Stunt_Man - 27 Gru 2012, 21:59
Bezimienny napisał/a: | Nie wiem czemu ale przypomina mi challengera, choć brak obrysu w przedniej cześci błotnika |
przypomina
kropka
xr2fun, pochwal sie co tam masz
xr2fun - 28 Gru 2012, 07:21
Docelowo będzie wyglądać tak:
Silnik 4R, chociaż były wersje V8.
Stunt_Man - 28 Gru 2012, 15:57
ambitnie
bobson - 28 Gru 2012, 22:25
Ładny ten Triumph TR7
Marcinowaty - 29 Gru 2012, 07:05
http://www.uniquecarsandp...triumph_tr7.jpg
xr2fun - 2 Sty 2013, 21:42
W starym roku 2012 priorytet był odpalić auto po 25 latach "leżakowania" - przerwa na przerywaczu = 0 i był wypalony. Zostało to zrobione i odpalił na dotyk!!!!
Następnie pompa sprzęgła - zalane, odpowietrzone i....... tarcza przyklejona. Gwałt rozrusznikiem i puściła.
Jak byliśmy tak daleko to trzeba się przejechać czy skrzynia biegów pracuje.
Wszystko ok.
Dzisiaj zrobienie hamulców ( nie było płynu!) niestety tył trzeba kupić nowy ale przód jest ok.
Odpalenie auta i po śliskim próby driftu na małym odcinku - jestem pod wrażeniem a to dopiero początek zabawy. W zawiasie są 4x KONI regulowane praktycznie nowe!!!!
szczepan522 - 3 Sty 2013, 09:29
Piotrze daj posłuchać dźwięku silniczka
xr2fun - 3 Sty 2013, 21:19
Jak zdążę nagrać filmik to wrzucę linka. Auto jest na wolnym wydechu sąsiedzi są w..ini
Rkalitka - 3 Sty 2013, 21:56
Piotrze a co z miniakami - dalej będzięsz się nimi ścigał czy właśnie triumph??
Kruku - 4 Sty 2013, 23:09
http://www.marktplaats.nl...previousPage=lr
Krzysiek - 5 Sty 2013, 19:30
xr2fun - 5 Sty 2013, 20:43
Mini- wdzięczne auto, sentyment jest a ponieważ mam ich kilka jakieś na pewno zostanie.
Przez 8 sezonów w sumie 4 auta zrobiły swoje, zobaczymy jak będzie z RWD (trzeba się uczyć od nowa) bo MGF to jest inna bajka a "holowniki" całkiem do du..py.
TR 7 ma mniej więcej podobne parametry rozstawu osi i szerokości do Mini - czyli zwrotność jest. Gleba też będzie i parę innych wynalazków + silnik 16V (oryginał) ok. 130-150kM (zobaczymy co wyjdzie na hamowni) powinno być dobrze, czyli szybko i zwinnie
xr2fun - 9 Sty 2013, 20:03
Wykorzystujemy pogodę na piaskowanie:
Dziur w podłodze i podłużnicach praktycznie brak:
Jedyna grubsza robota - tego elementu praktycznie nie widać:
Auto jest z 1977r pierwsza rejestracja czyli 37lat!!!!! Jeżdziło zaledwie 9
szczepan522 - 10 Sty 2013, 10:28
xr2fun napisał/a: | Auto jest z 1977r pierwsza rejestracja czyli 37lat!!!!! Jeżdziło zaledwie 9 | a stało gdzie ? sądząc po dziurach (lub ich braku) w ciepłym suchym miejscu
xr2fun - 10 Sty 2013, 21:06
Tego nie wiem.
Zakup przez internet bez oglądania - cena była interesująca, opis dobry więc go mam.
xr2fun - 5 Lut 2013, 19:54
Jedziemy z projektem - wiosna się zbliża.
Stunt_Man - 5 Lut 2013, 20:31
wszystko ładne, nowe
a szczęki stare
xr2fun - 5 Lut 2013, 21:08
Owszem są stare - założone z premedytacją bo auto jedzie na lawecie do lakiernika i ręczny hamulec musi być. Szczęki kupiłem nowe ale zakładane będą przy składaniu auta.
Drut, trytyki i inne wynalazki to nie w moim stylu.
PS
Niejedna "bryka" polegnie przy tym projekcie.
Aha! Tarcze hamulcowe Ford Escort MK3 XR3i nawiercane i nacinane - mam sentyment do FORDÓW
tadzias - 5 Lut 2013, 23:49
xr2fun napisał/a: | Niejedna "bryka" polegnie przy tym projekcie |
niewątpliwie
xr2fun napisał/a: | Tarcze hamulcowe Ford Escort MK3 XR3i nawiercane i nacinane |
świetny wybór
Niejeden Brytol będzie mlaskał z zachwytu Powodzenia w dalszych pracach.
xr2fun - 8 Lut 2013, 13:36
Auto na kołach. Anti Dive kit zamontowany.
xr2fun - 1 Mar 2013, 19:25
Dolly pomalowany - trzeba zacząć składać.
piecuO - 1 Mar 2013, 22:14
co z "poszyciem" dachu, zostaje to co jest ??
kenczorf - 2 Mar 2013, 00:13
co rozumiesz przez anty dive kit? zdrowy amor ze sprezyna zeby nie nurkowal przy hamowaniu czy cos innego?
xr2fun - 2 Mar 2013, 07:05
piecuO napisał/a: | co z "poszyciem" dachu, zostaje to co jest ?? |
Winyl na dachu zostaje - nic mu nie dolega.
Anty Dive Kit to są podstawki 2cm pod przednie mocowanie stabilizatora - zwiększają jego naprężenie.
xr2fun - 12 Mar 2013, 21:16
TR7 się "klatkuje" jutro nędzie gotowy i powtórnie pojedzie do lakiernika na końcowe lakierowanie.
Dolomite zaczyna się powoli składać ale najpierw konserwacja profili na gorąco.
Pięknie się to aplikuje jak temp. tłuszczu ma 135 stopni.
kostek88wjcz - 14 Mar 2013, 14:43
coś pięknego całe zawszenie tył to poliuretan ?? ten wosk (tłuszcz) można kupić w pl ??? jak to sie podgrzewa ??
Muszę przyznać że nie pierwszy raz i pewnie nie ostatni szczena odpada na widok Twoich projektów.
xr2fun - 4 Kwi 2013, 18:02
TR "zaklatkowany" i pomalowany.
Dolomite kończy się składać zdjęcia niebawem.
Żółwik Tuptuś - 4 Kwi 2013, 18:05
Brawo chłopie. Czyli wiosna wraca w nasze serca i garaże
Parzych - 4 Kwi 2013, 19:37
Fajnie się prezentuje w tym malunku i zaklatkowany...
xr2fun - 5 Kwi 2013, 19:24
Dziękuję
Dolomite Sprint wyjechał z garażu w nowym obuwiu. Teraz zbieżność, założenie wykładzin, tapicerki i w drogę.
Peedro - 5 Kwi 2013, 20:06
wyglądają obłędnie
Żółwik Tuptuś - 6 Kwi 2013, 20:09
Dajesz dajesz - pokaż jak wyglądaja przed CA Cup
xr2fun - 22 Maj 2013, 17:12
Nie miałem sposobności zrobić sesji zdjęć. Znalazłem dzisiaj czas aby przekonać się na ile można liczyć bez przeróbek. Jest dobrze a będzie jeszcze trochę lepiej.
Pietrekk - 5 Cze 2013, 10:46
Znalezione
bobson - 5 Cze 2013, 14:54
ładna maszyna
xr2fun - 5 Cze 2013, 20:08
Cieszę się, że się podoba.
Na tym kręciołku była mała rozgrzewka przed prawdziwym upalaniem. Ponieważ z prawej strony wycieraczka odmówiła współpracy została w bagażniku. Już jest to naprawione (nowy wieloklin) - ale auto dalej nie mam objeżdżone.
Na - długa przekładnia kierownicza, zupełnie inna technika jazdy w porównaniu z FWD.
Na + trafiłem z oponami w 100% zupełnie przypadkowo gdyż limitował mnie rozmiar na CA CUP (kupiłem NEXEN CP641 185/65R13H) zachowują się jak SEMI SLICK (soft) YOKOHAMA!!!
przetestowane na dramatyznie śliskim torze w Kielcach.
Zobaczymy jak to wszystko się poukłada na kolejnych imprezach.
xr2fun - 10 Cze 2013, 18:32
Dopiero zaczynam w miarę wyczuwać Triumpha. Czasy w Ułężu liche
Wynik końcowy taki sobie ale mimo wszystko jestem zadowolony jak na pierwszy start.
xr2fun - 30 Sie 2013, 20:42
Po wakacyjnej przerwie (nie odpoczywałem) trochę archiwaliów
Dolomite Sprint ma się dobrze i prawie dopracowany jako "dupowóz" 21.09 pojedzie Kielce.
Jest nawet artykuł w gazecie.
https://www.facebook.com/...&type=1&theater
Triumph TR7 Sprint praktycznie gotowy - zostały dosłownie kosmetyczne rzeczy do zrobienia. Debiut na YTP w październiku sądzę, że się uda pojechać.
Mini pojechałem 2 imprezy i 2xpudło
bobson - 30 Sie 2013, 20:45
No to możliwe, że uda mi się obadać w październiku
Świetna maszyna
xr2fun - 30 Sie 2013, 20:56
Jedziemy objechać sprzęt bez dodatków - szerokie opony, szpera i kilka innych wynalazków
które mam ale nie zdążę zrobić. Czyli całkowity luz i
xr2fun - 10 Paź 2013, 18:42
Auto totalnie nie objeżdżone zrobiłem próbnie 70km i ciągle coś wyskakuje.
Kilka rzeczy wyskoczyło ale nie damy rady tego ogarnąć przed najbliższą imprezą.
YTP pokarze co jest niedopracowane.
Wleciały szerokie fele i opony (tył 235/50 13) zobaczymy jak będą trzymać na śliskim bo są wiekowe.
|
|