|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Nasze auta - Ogar 200
kuba87 - 13 Maj 2013, 21:27 Temat postu: Ogar 200 1. NICK: kuba87
2. IMIĘ: Jakub
3. MODEL: Romet
4. WERSJA: Ogar 200
5. ROCZNIK: 1984
6. SILNIK: jawa 50/223, 50 ccm
7. OPIS AUTA: Kupiony jakiś czas temu, w urodziny (moje) ostatecznie uruchomiony. W pełni oryginalny, nawet się numer silnika z dokumentami zgadza
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: lakierowanie, nowa elektryka,
b. mechaniczne: nowe zawieszenie, odremontowany silniczek, nowe oponki
c. audio:
d. inne:
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: głęboki błotnik przedni ( starego typu), lampa przednia starego typu,obszycie siedzenia
b. mechaniczne: tłok i cylinder na 4 szlif, tuning silniczka polegający na oddławieniu
c. audio:
d. inne
10. FOTKI
w zacnym towarzystwie
http://img69.imageshack.u...ptkcmrcgfcr.mp4
elmek13 - 13 Maj 2013, 21:32
To nie auto.
Parzych - 13 Maj 2013, 21:40
kuba87 napisał/a: | 10. FOTKI
póżniej bo ciemno | Byś choć kalkulatorem zrobił i wrzucił...
kuba87 - 13 Maj 2013, 21:46
dopiero co z nowym OC wróciłem
dejw - 13 Maj 2013, 22:02
eee a co to
Magda M. - 13 Maj 2013, 22:07
dejw, takie małe coś dla dzieci
elmek13 napisał/a: | To nie auto. |
Tak samo jak i motorynki DziDzi - nie czepiaj się, co?
kuba87 - 13 Maj 2013, 22:20
o tak to wygląda: http://jarekspychala.com/.../ogar%20200.jpg (foto z google)
kolor ten sam Magda widziała ładny czerwony
DziDzia - 21 Maj 2013, 22:17
Wolę Ogarka od motorynki :p Ale tylko z tym silniczkiem
pozdro
arecki - 21 Maj 2013, 22:59
DziDzia napisał/a: | Wolę Ogarka od motorynki :p Ale tylko z tym silniczkiem
pozdro |
chyba nie wiesz co mówisz
mam takie coś w garażu,jest u nas od nowości, więcej było naprawiane i odpalane na pych niż jeżdżone
kuba87 - 21 Maj 2013, 23:15
arecki, trafiłeś na dziadowski egzemplarz, kiedyś miałem takiego i nie narzekałem, dlatego chętnie tego przygarnąłem, ogólnie robi furorę podczas jeżdzenia po okolicach, chyba dlatego że odmalowany
arecki - 21 Maj 2013, 23:21
możliwe że jakiś felerny
DziDzia - 22 Maj 2013, 08:44
arecki napisał/a: | chyba nie wiesz co mówisz |
No właśnie chyba Ty nie wiesz :p Popatrz w moim temacie, co się stało...
A swoją drogą, to nie chcesz się go pozbyć
pozdro
profi - 22 Maj 2013, 09:31
DziDzia, myślisz, że w 223 nie wypadają zabezpieczenia?
arecki, wszystko zależy od egzemplarza, miałem parę takich , co faktycznie więcej stała niż jeździła, a miałem też jedną jawke 50 z przebiegiem 4tys od nowości i w ciągu roku trzasnąłem kolejne 4tys bez najmniejszego problemu
kuba87 - 22 Maj 2013, 22:29
w jawkach problemem są wylatające zamki pierścieni, oraz duże zużycie cylindra przy górnej krawędzi (w górę silnika, bo silnik jest leżący) co powodzuje dzwonienie pierścieni bardzo łatwo słyszalne, zużyte łozysko korbowodu, a te silniki są wrażliwe na kąt zapłonu. Jawkę Mustang też miałem, szybko sprzedałem
DziDzia - 23 Maj 2013, 09:27
profi napisał/a: | DziDzia, myślisz, że w 223 nie wypadają zabezpieczenia? |
Nie wiem, ale podejrzewam, że to wszystko, to jeden chłam...
pozdro
|
|