Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka - [MK7] Problem po wymianie przekaźnika.

sc33 - 29 Maj 2013, 18:06
Temat postu: [MK7] Problem po wymianie przekaźnika.
Witam , jestem właścicielem forda fiesty 2009 1.6 tdci w wersji Titanium, jakiś czas temu miałem problem z nie wyłączającym się wiatrakiem chłodnicy , wujek google podpowiedział wymiane przekaźnika odpowiadającego za wiatrak ( 70A ). Problem znikł , jednak po włączeniu silnika od tamtego czasu pokazuje się komunikat " Awaria Silnika Serwis Natychmiast " i w obrębie obrotomierza pali się kontrolka koloru pomarańczowego przypominająca koło zębate, kupilem mini elm327 i sprawdziłem silnik programem Torque Pro , niestety nie wykazało żadnych błędów w ECU, test w sekretnym menu też nie pokazał błędu.. Ponadto nie mam dostępu do odczytów ośmiu sensorów poprzez Torque Pro. Mam dwa pytania, czy jest możliwość (inna) sprawdzenia czego dotyczy błąd, lub sposób wykasowania tego komunikatu, może po zresetowaniu błąd nie będzie się pojawiał :/ I drugie dlaczego nie mam dostępu do wszystkich danych poprzez adapter bluetooth ?
Z góry dziękuje za odpowiedź, pozdrawiam

miro2013 - 30 Maj 2013, 23:26

Witam,
Pochwal się, jaki dokładnie ELM kupiłeś ?

sc33 - 1 Cze 2013, 00:40

Dokładnie OBD2 ELM327 V1.5 , było napisane że obługuje te wszystkie rzeczy.. ;)
Znalazłem dane że ten obd obsługuje takie protokoły
Multi-Protocol Support:

1.SAE J1850 PWM(41.6Kbaud)


2.SAE J1850 VPW(10.4Kbaud)


3.ISO9141-2(5 baud init,10.4Kbaud)


4.ISO14230-4 KWP(5 baud init,10.4 Kbaud)


5.ISO14230-4 KWP(fast init,10.4 Kbaud)


6.ISO15765-4 CAN(11bit ID,500 Kbaud)


7.ISO15765-4 CAN(29bit ID,500 Kbaud)


8.ISO15765-4 CAN(11bit ID,250 Kbaud)


9.ISO15765-4 CAN(29bit ID,250 Kbaud)


10.SAE J1939 CAN(29bit ID,250*Kbaud)


11.USER1 CAN(11*bit ID,125*Kbaud)


12.USER2 CAN(11*bit ID,50*kbaud)
Wiem że w programie Torque można je zmieniać , z którego korzystać ?
Z góry dziękuje


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group