Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika silnika - [MK3] CVH XR2 Ciezko wchodzi na obroty

gilong - 8 Paź 2013, 22:02
Temat postu: [MK3] CVH XR2 Ciezko wchodzi na obroty
Witam. Zeswapowalem 1.3 monowtrysk na 1.6 cvh. Problemem jest to, iz silnik nie wchodzi ladnie na obroty, np przy wcisnieciu gazu do dechy kilka razy sie zdławi i potem ciagnie jak szalony. Nie zmienialem pompy paliwa ale po tym jak jezdzi na wysokich obrotach to wnioskuje ze daje rade, raczej mial by problemy na wysokich obrotach. Czy ktos ma jakis pomysl? Mam tez jeden typ, podcisnienia i odma. czy mogl by ktos wstawic zdjecia jak to ma byc podlaczone w cvh? Pozdrawiam Rafał
vegetagt - 8 Paź 2013, 23:06

gilong, a wiesz, czy na wysokich obrotach twoj silnik idzie tak jak sprawne cvh? Bo może też idzie gorzej. Coś mi się obiło, że mk3 przy 1.1/1.3 miały 1barowe pompy. Dopiero od mk3,5 były 3barowe. Jak masz możliwość to zmierz ciśnienie na listwie paliwa i jego skoki przy depnięciu.
Do tego sprawdziłbym jeszcze CPP i wiązke pomiędzy tym czujnikiem a kompem.

Peedro - 9 Paź 2013, 00:17

Ja bym obstawiał jednak pompę :-P
Mafios - 9 Paź 2013, 05:46

a ja CPP pompe to dopiero czujesz na wysokich obrotach
gilong - 9 Paź 2013, 11:30

Pompa wydaje sie ok, zmierze jak bede mial czym , narazie sprawdze cpp. Czy CPP ma tez jakies swoje kody bledow?
szynszyl - 9 Paź 2013, 14:17

gilong napisał/a:
Czy CPP ma tez jakies swoje kody bledow
http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=22811
gilong - 9 Paź 2013, 14:57

Wyczytalem ze moze to byc tez wina czujnika temp silnika. Dzwonilem do sklepu w ktorym sie zaopatruje ale koles ma kilka roznych czujnikow i nie wiem jaki jest odpowiedni. Podal mi kolory czarny, niebieski i czerwony. Czy mowimy o tym czujniku wkreconym w blok silnika, ktory jest podlaczony jedna srubka? Pozdrawiam
Mafios - 10 Paź 2013, 07:52

gilong napisał/a:
Wyczytalem ze moze to byc tez wina czujnika temp silnika. Dzwonilem do sklepu w ktorym sie zaopatruje ale koles ma kilka roznych czujnikow i nie wiem jaki jest odpowiedni. Podal mi kolory czarny, niebieski i czerwony. Czy mowimy o tym czujniku wkreconym w blok silnika, ktory jest podlaczony jedna srubka? Pozdrawiam

nie to jest czujnik polożenia wału to o czym mówisz a czujnik temp jest w kolektorze ssacym biały

gilong - 10 Paź 2013, 11:30

Jesli cpp albo czujnik temp byl by uszkodzony, to po odlaczeniu go nie powinno byc roznicy w pracy silnika tak? A moze to byc wina nieszczelnosci w dolocie? moge np psikac czyms palnym, np sprayem i jesli obroty wzrosna to jest nieszczelnosc?
gilong - 13 Paź 2013, 20:19

Witam. Po wypieciu wtyczki z czujnika temp powietrza z kolektora, silnik dziala jak nalezy. czy to oznacza ze to jego wina?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group