|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika ogólna - [MK4] Wymiana bębnów na tarcze.
peugeot40619tdi - 21 Lut 2014, 21:09 Temat postu: [MK4] Wymiana bębnów na tarcze. Witam drogich kolegów,czy ktoś na forum próbował założyć heble tarczowe na tył?czytałem na stronce pumy ale tam tylko gadali:0 a jak jest u nas z naszymi fiestkami?:)
Parzych - 21 Lut 2014, 23:44
Jeżeli nie masz minimum 150KM, przerost formy nad treścią i bezsens...
Puff - 22 Lut 2014, 00:21
Zamiast wsadzać sobie tarcze na tył (co jest absolutnie bez sensu), włóż sobie większe hamulce na przód.
TSRules - 22 Lut 2014, 01:13
przy 1.3 mocniejsze hamulce, nie lepiej zajrzeć do obecnych ? wymienić tarcze przód, wyregulować wyczyścić tył ?
Puff - 22 Lut 2014, 15:34
TSRules - a niech wsadzi większe jak koniecznie chce dłubać. Nigdy ich nie zagotuje ;]
TSRules - 22 Lut 2014, 17:18
no najprościej wentylowane z mk4 lub mk3 xr rs, ostatnio był chyba komplet na forum sprzedawany za dwie setki
peugeot40619tdi - 22 Lut 2014, 20:15
ale ten komplecik to były hebelki na przód? musze wzmocnić troche heble bo przymierzam się do zakupu silniczka z pumy i montażu jakiegos niewielkiego turbo:)
Parzych - 22 Lut 2014, 20:37
peugeot40619tdi napisał/a: | przymierzam się do zakupu silniczka z pumy i montażu jakiegos niewielkiego turbo:) | Rozumiem że wiesz na co się porywasz i znasz koszty...
Peedro - 22 Lut 2014, 21:42
kup sobie zestaw 258mm z fiesty mk5 sport, lub z mk6 (luki z czegoś tam dopasował).
Puff - 22 Lut 2014, 21:43
A w ogóle to co jest w serii w takim silniku? 240 lite czy ma choć wentylowane?
Peedro - 22 Lut 2014, 22:35
Raczej lite... 258 na pewno nie zagotuje ale i 240 w dobrym stanie na wentylu by dało radę
TSRules - 22 Lut 2014, 22:50
pewno lite dwunastki x239,5mm mi tam starczają, hamują normalnie, a mocniej przydepnę to auto staje i na pasach sie uwieszę kwestia zadbania (wymiany elastycznych, płynu, czy uszczelek zacisku) myślę że kolega peugeot40619tdi ( w ogóle skąd ten nik ) troche ehm fantazjuje bardziej niż realizuje
Puff - 23 Lut 2014, 00:17
Mnie leżą zaciski z 240 wentylowanych - jakby Autor chciał przygarnąć, to dorzucę komplet niespecjalnie zużytych EBC Green Stuffów - zeszlifować, dorzucić tarcze i wio
peugeot40619tdi - 23 Lut 2014, 21:20
nie fantazjuje kolego tylko poprostu jestem zakochany w tym autku i chcę troche je zmodyfikować:) czyli kupić zaciski z mk6 tak? i do tego tarcze.Zaciski spokojnie będą pasować do zwrotnicy z mk4?
Puff - 23 Lut 2014, 21:43
peugeot40619tdi napisał/a: | czyli kupić zaciski z mk6 tak |
Jak chcesz wentylowane 260, to musisz szukać zacisków z Escorta RS2000. Jak chcesz wentylowane 240, to masz moje gg/pw.
Obydwa pasują plug & play.
peugeot40619tdi - 23 Lut 2014, 22:28
Właśnie gadałem z lukim i od mk6 idealnie pasują ale do mk3,ciekawe jak sprawa tyczy się mk4:)
Peedro - 23 Lut 2014, 22:28
peugeot40619tdi napisał/a: | Właśnie gadałem z lukim i od mk6 idealnie pasują ale do mk3,ciekawe jak sprawa tyczy się mk4:) |
tak samo
peugeot40619tdi - 23 Lut 2014, 22:41
ok czyli wiadomo już co rzeżbić na przód a co z tyłem? z czego najlepiej dobrać tarczo bębny?wogóle da się coś wydumać?
Peedro - 23 Lut 2014, 22:50
tyłu nie ma sensu ruszać, chyba że chcesz przy każdym hamowaniu blokować tył...
Doberman - 23 Lut 2014, 22:57
A jak rozwiążesz problem ręcznego? Kupisz pompę do ręcznego? To już będzie z 300.. Tak jak koledzy mówią, zadbaj o dobrej jakości klocki, szczęki, tarcze. Ewentualnie kup nowe bębny to MOŻE będzie cos lepiej, bo stare po takim czasie się mogły wytrzeć z 1-2 mm kup większy przód, albo wentylowane bo przy większym przodzie może się okazać że jak masz np alufelgi to będziesz musiał je wywalić bo się nie zmieszczą do 258 tarcz jak się nie mylę to musisz mieć minimum 14" fele
|
|