Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika ogólna - [MK4] Wymiana bębnów na tarcze.

peugeot40619tdi - 21 Lut 2014, 21:09
Temat postu: [MK4] Wymiana bębnów na tarcze.
Witam drogich kolegów,czy ktoś na forum próbował założyć heble tarczowe na tył?czytałem na stronce pumy ale tam tylko gadali:0 a jak jest u nas z naszymi fiestkami?:)
Parzych - 21 Lut 2014, 23:44

Jeżeli nie masz minimum 150KM, przerost formy nad treścią i bezsens... :9:
Puff - 22 Lut 2014, 00:21

Zamiast wsadzać sobie tarcze na tył (co jest absolutnie bez sensu), włóż sobie większe hamulce na przód.
TSRules - 22 Lut 2014, 01:13

przy 1.3 mocniejsze hamulce, nie lepiej zajrzeć do obecnych ? wymienić tarcze przód, wyregulować wyczyścić tył ?
Puff - 22 Lut 2014, 15:34

TSRules - a niech wsadzi większe jak koniecznie chce dłubać. Nigdy ich nie zagotuje ;]
TSRules - 22 Lut 2014, 17:18

no najprościej wentylowane z mk4 lub mk3 xr rs, ostatnio był chyba komplet na forum sprzedawany za dwie setki
peugeot40619tdi - 22 Lut 2014, 20:15

ale ten komplecik to były hebelki na przód? musze wzmocnić troche heble bo przymierzam się do zakupu silniczka z pumy i montażu jakiegos niewielkiego turbo:)
Parzych - 22 Lut 2014, 20:37

peugeot40619tdi napisał/a:
przymierzam się do zakupu silniczka z pumy i montażu jakiegos niewielkiego turbo:)
Rozumiem że wiesz na co się porywasz i znasz koszty... :9:
Peedro - 22 Lut 2014, 21:42

kup sobie zestaw 258mm z fiesty mk5 sport, lub z mk6 (luki z czegoś tam dopasował).
Puff - 22 Lut 2014, 21:43

A w ogóle to co jest w serii w takim silniku? 240 lite czy ma choć wentylowane?
Peedro - 22 Lut 2014, 22:35

Raczej lite... 258 na pewno nie zagotuje ;) ale i 240 w dobrym stanie na wentylu by dało radę :)
TSRules - 22 Lut 2014, 22:50

pewno lite dwunastki x239,5mm mi tam starczają, hamują normalnie, a mocniej przydepnę to auto staje i na pasach sie uwieszę :-) kwestia zadbania (wymiany elastycznych, płynu, czy uszczelek zacisku) myślę że kolega peugeot40619tdi ( w ogóle skąd ten nik :-P ) troche ehm fantazjuje bardziej niż realizuje ;)
Puff - 23 Lut 2014, 00:17

Mnie leżą zaciski z 240 wentylowanych - jakby Autor chciał przygarnąć, to dorzucę komplet niespecjalnie zużytych EBC Green Stuffów - zeszlifować, dorzucić tarcze i wio :P
peugeot40619tdi - 23 Lut 2014, 21:20

nie fantazjuje kolego tylko poprostu jestem zakochany w tym autku i chcę troche je zmodyfikować:) czyli kupić zaciski z mk6 tak? i do tego tarcze.Zaciski spokojnie będą pasować do zwrotnicy z mk4?
Puff - 23 Lut 2014, 21:43

peugeot40619tdi napisał/a:
czyli kupić zaciski z mk6 tak

Jak chcesz wentylowane 260, to musisz szukać zacisków z Escorta RS2000. Jak chcesz wentylowane 240, to masz moje gg/pw.

Obydwa pasują plug & play.

peugeot40619tdi - 23 Lut 2014, 22:28

Właśnie gadałem z lukim i od mk6 idealnie pasują ale do mk3,ciekawe jak sprawa tyczy się mk4:)
Peedro - 23 Lut 2014, 22:28

peugeot40619tdi napisał/a:
Właśnie gadałem z lukim i od mk6 idealnie pasują ale do mk3,ciekawe jak sprawa tyczy się mk4:)


tak samo

peugeot40619tdi - 23 Lut 2014, 22:41

ok czyli wiadomo już co rzeżbić na przód a co z tyłem? z czego najlepiej dobrać tarczo bębny?wogóle da się coś wydumać?
Peedro - 23 Lut 2014, 22:50

tyłu nie ma sensu ruszać, chyba że chcesz przy każdym hamowaniu blokować tył...
Doberman - 23 Lut 2014, 22:57

A jak rozwiążesz problem ręcznego? Kupisz pompę do ręcznego? To już będzie z 300.. Tak jak koledzy mówią, zadbaj o dobrej jakości klocki, szczęki, tarcze. Ewentualnie kup nowe bębny to MOŻE będzie cos lepiej, bo stare po takim czasie się mogły wytrzeć z 1-2 mm :P kup większy przód, albo wentylowane bo przy większym przodzie może się okazać że jak masz np alufelgi to będziesz musiał je wywalić bo się nie zmieszczą :P do 258 tarcz jak się nie mylę to musisz mieć minimum 14" fele :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group