|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika ogólna - [MK4] Problem z odpaleniem samochodu po braku paliwa
skola - 16 Mar 2014, 22:10 Temat postu: [MK4] Problem z odpaleniem samochodu po braku paliwa Witam ,
Zabrakło mi paliwa i samochód się zatrzymał . Podpompowałem pompką paliwo tak że ciekie z przedływów między wtryskami kręce kręce i nie potrafi odpalić co jest ?
Freeman - 16 Mar 2014, 22:16
Zapowietrzony układ, padnięta pompa paliwa, albo wtryski zatarte?
skola - 16 Mar 2014, 22:17
Jakieś porady ? co zrobić
[ Dodano: Nie Mar 16, 2014 22:19 ]
Obecnie to odpowietrzyłem filtr paliwa, tak jak pisałem paliwo dochodzi do przelewów w wtryskach , Przy podpięciu weza z filtra do pompy pojawia się roba a mam dobrze przykręcony ten wężyk nie wiem dlaczego tak się dzieje
Freeman - 16 Mar 2014, 22:20
Sprawdź czy pompa podaje paliwo.
skola - 16 Mar 2014, 22:23
Przy kręceniu rozrusznikiem odczepiłem przewód przelewowy i z niego wycieka paliwo, jaki inny sposób na sprawdzenie czy podaje paliwo ?
Freeman - 16 Mar 2014, 22:38
Czyli pompa pracuje.
kuba87 - 16 Mar 2014, 23:49
popusc nakretki przewodów wtryskowych przy wtryskach. Pokreć silnikiem kilka razy, zakrec nakretki.
musi palić.
Jaszczur - 17 Mar 2014, 09:24
Próbuje chociaż załapywać czy echo i tylko chechła?
skola - 17 Mar 2014, 09:50
Czy to by nie był problem z zaworkiem ktory trzyma paliwo ? na pomie jest taki ktory jak się zamknie to się nie odpali samochodu. Ale ja słysze jak przeskakuje to się nie zacioł . Mam tak że z pompy wylewa się paliwo tak jakby nie potrafiła przetoczyć go dalej ... Czy te nakrętki na wtryskach odkręcić całkowicie czy tylko poluzować ?
[ Dodano: Pon Mar 17, 2014 09:50 ]
Nic nie zalapuje non stop echo , meczy męczy i nic nie ma
Jaszczur - 17 Mar 2014, 13:53
nakrętki na wtryskach możesz odkręcić, nic się nie stanie.
A co do tego że nie załapuje - to albo przytarłeś pompę, albo nie otwiera zaworku stop, albo cholera wie co, i bez dogłębnego sprawdzenia przez jakiegoś kumatego w dieslach mechanika się nie obejdzie.
On może też być cały czas zapowietrzony. Weź kup pompkę ręczną z zaworkiem zwrotnym - taką czarną gruchę - zainstaluj, i pompuj nią póki nie zacznie paliwo tryskać, potem podłącz ją do pompy, i pompuj aż będzie twarda, potem próbuj go palić.
kuba87 - 17 Mar 2014, 19:11
pompa może być po prostu zmęczona, i nie może zaciągnąć paliwa ze zbiornika, póki było paliwo było ok. Miałem już taki przypadek.
skola - 17 Mar 2014, 19:42
Dodałem na przewód zaworek zwrotny , po odłączeniu przepływu słychac taki dźwięk cofania się paliwa . Gdy odreciłem szybkozłączke z powrotu paliwa do baku było tam paliwo . Gdy kręce to wydostaje się paliwo z pompy ale nie tam gdzie przewód lecz tam gdzie jest sprężyna i elektronika . Mam pompe boscha . To może być wina tego zaworku stop ? słysze jak się przełącza ale czy on się nie zacioł ? może wywaliło jakiś bezpiecznik ? Co jeszcze sprawdzić
[ Dodano: Pon Mar 17, 2014 21:15 ]
Najnowsze doniesienia to takie że założyłem wężyk przeźroczysty i pompa nie zabiera paliwa ... Czy to moze być wina zawór elektromagnetyczny od zatrzymania samochodu ?
[ Dodano: Wto Mar 18, 2014 15:03 ]
Znów mam trochę informacji : z wszystkich przelewów wtryskowych wylewa się znaczna ilość paliwa . Po kręceniu rozrusznikem pompa nie zasysa nowego paliwa z filtra a za to oddaje paliwo nie wiadomo skąd i zalewa pompe na wysokosci spręzyny i w sumie to pod nią i okolice rzyłącza do węża z filtra
[ Dodano: Wto Mar 18, 2014 20:22 ]
I znów aktualicacja : Temy ch.. jeb... w czasie wymiany rozrządu źle przykręcił rolkę i obcierał pasek o obudowe i go tak starło ze az spadł !!!!!! Teraz pytanie jakie moga być tego konsekwencje ? Nie jechałem szybko może 60 km/h wyłaczył się łagodnie trochę pozalewałem pompę ropą jak mi się ulewało z przewodów ale poza tym jest nic więcej.
dawo35 - 2 Lis 2014, 07:47
Kolego nalej ropy bezposrednio do filtra paliwa do pełna musi zaskoczyć
|
|