|
Forum FiestaKlubPolska -
|
![](images/print.gif) |
Tuning mechaniczny - [MK3] hydrauliczny ręczny
Markz - 5 Maj 2015, 19:09 Temat postu: [MK3] hydrauliczny ręczny Załozylem do mojej fiesty hydrauliczny ręczny na dwie pompy, wpiełem go w orginalny układ. Problem mam następujący ze ten hydrauliczny ręczny jest bardzo słaby a z tyłu wszystko nowe w hamulcach. Juz zwykły ręczny jest mocniejszy od hydraulicznego
tommirs - 11 Maj 2015, 18:18
jaki to ręczny? jakie pompy? średnica?
Markz - 11 Maj 2015, 20:17
cos takiego mam
http://www.mtuning.pl/Ham...Pump-B02,p,1412
i pompy są 0,7
vegetagt - 11 Maj 2015, 20:36
a korektory siły hamowania są ominięte?
Markz - 12 Maj 2015, 10:57
no ręczny mam wpięty za korektorami
Puff - 12 Maj 2015, 14:17
Nie wiem jak to tam popodpinałeś, ale z tego, co widziałem w takich projektach, dokłada się dodatkowy zacisk po przeciwległej stronie tarczy z tyłu, na który działa tylko i wyłącznie ręczny.
Jeśli jakoś spinasz to razem z oryginalnym układem (nie wiem jak, ale gdyby), to ciśnienie pójdzie Ci zawsze tam, gdzie mniejszy opór - czyli możesz wpychać płyn do pompy zamiast naciskać na okładzinę.
Markz - 12 Maj 2015, 16:59
pompy ręcznego działają tylko w jedną strone i kazda fiesta mk3 ma z tyłu bębny więc ciezko o dokładanie dodatkowego zacisku A ręczny mam wpiety tak ze przewody z pompy idą przez korektory, potem do ręcznego i z ręcznego do cylinderków na tyle. Działanie ręcznego polega na tym ze jeśli go nie zaciągasz to płyn hamulcowy swobodnie płynie do tylnych kół a jeśli go zaciągasz to robisz cisnienie w jednym kierunku czyli na tylne koła.
tommirs - 19 Maj 2015, 17:23
Puff napisał/a: | Nie wiem jak to tam popodpinałeś, ale z tego, co widziałem w takich projektach, dokłada się dodatkowy zacisk po przeciwległej stronie tarczy z tyłu, na który działa tylko i wyłącznie ręczny.
|
ok, tak się czasem robi, przeważnie w autach tylnonapędowych o sporej masie. Nie ingerujemy wtedy w ogóle w oryginalny układ hamulcowy. Ma to plusy i minusy...nieważne
W Twoim przypadku w Twojego opisu masz wszystko połączone prawidłowo.
Problemem jest podejrzewam jakosć zestawu...niestety za ta cenę to tylko samoróba, choć czasem może być zrobiona dobrze..
Inną sprawa i najbardziej istotną jest średnica cylinderków, nie dośc , że masz dwa to jeszcze za dużej srednicy.
Do ręcznych stosuje sie średnicę mniejszą, 0,625 cala.
Puff - 19 Maj 2015, 17:41
tommirs napisał/a: | ok, tak się czasem robi, przeważnie w autach tylnonapędowych o sporej masie. Nie ingerujemy wtedy w ogóle w oryginalny układ hamulcowy. |
Informacyjnie: widziałem jak facet tak robił w mk6 przerobionej na ganianie po rajdach jakichś.
Markz - 26 Maj 2015, 20:04
tommirs czemu za duza srednica? i jak to wplywa na dzialanie? wydawało mi sie ze czym wieksza tym lepszy efekt
|
|