|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika ogólna - Korek wlewu paliwa
Ganda - 18 Cze 2015, 15:33 Temat postu: Korek wlewu paliwa Witajcie,
mam do was kilka pytań.
1. Widziałem że w mk3,5 występuje otwierana klapka wlewu paliwa, wraz z korkiem w środku. Na necie udało mi się znaleźć jedynie same klapki. Jak wygląda instalacja tego elementu? Trzeba rzeźbić, czy nie jest to takie skomplikowane?
2. Czy macie jakieś sprawdzone sposoby na korek wlewu z mk3? Połamałem w nim ostatnio zapasowy kluczyk, a i drugim strasznie ciężko chodzi (na stacji benzynowej wygląda to miernie, gdy siłuje się z wlewem). Stosowałem WD-40, pomogło na krótki okres czasu. Odkręca się bardzo łatwo, ale zamknięcie całego elementu to koszmar (pomijam strach przed złamaniem ostatniego kluczyka do auta).
3. Czy ciężko rozmontować zamek w tym korku? (W ostateczności mogę wywalić z niego wszystkie zapadki i otwierać go nożem/śrubokrętem/patykiem).
4. Jeżeli opcja 1 okaże się rzeźbą w g.., istnieją jakieś zamienniki? Słyszałem o wciskanym, gumowym korku który różni się jedynie brakiem mechanizmu zamykającego.
Pozdrawiam
blood_brother - 18 Cze 2015, 15:47
1. Wymienić trzeba cały wlew na taki z mk3.5. Ogólnie robota blacharska.
2. A próbowałeś użyć jakieś smaru, a nie WD-40?
Ogólnie dorobienia kluczyka do Fiesty kosztuje ok. 40-50zł bez immo, więc warto to zrobić zanim złamiesz ostatni kluczyk.
Podjedź na jakiś szrot, może będą mieli korek z kluczykiem.
zwardek - 18 Cze 2015, 16:33
Możesz wyciągnąć wkładkę rozebrać i przesmarować (blokada z tyłu korka). Polecam kupić nową wkładkę (ok 40zł), ale nie widzę teraz na allegro, albo cały korek (jest za 60 zł).
Ganda - 18 Cze 2015, 22:47
Jutro wybieram się na szrot to rozejrzę się w poszukiwaniu fantów, może korek przy okazji wpadnie.
Smar jakiś konkretny, czy najzwyklejszy jaki dorwę w sklepie?
Krzychu - 19 Cze 2015, 08:39
możesz rozłożyć zamek wyciągnąć blokadę zapadek i problem zniknie.
zapadki musisz zostawić bo zamek nie będzie działał.
nie ma znaczenia jak powkładasz zapadki, po wyjęciu blokady wlew otworzysz każdym kluczykiem
smar pomoże na około miesiąc.
z nowym korkiem prędzej czy później będzie ten sam problem
Freeman - 19 Cze 2015, 09:46
Zamiast smaru możesz kupić olej maszynowy mi swego czasu pomógł.
Daniel0 - 20 Cze 2015, 20:15
Zamków nie smaruje się WD, ani smarem.
Właśnie jedynie olej maszynowy, albo specjalny do zamków.
|
|